Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xMarloes schreef:Ik heb ook altijd rare dromen. Alleen niet met fantasie figuren erin maar vaak dat alles zo echt lijkt.
Zo heb ik heel vaak de droom dat ik ''wakker'' wordt in een vreemd huis waar ik nog nooit geweest ben en de mensen niet ken. Het is dan midden in de nacht en ik word dan zo bang. Dan denk ik; ik moet hier weg want als ze me hier betrappen morgen ochtend, maar van de angst dat ik midden in de nacht in mn pyjama op straat sta waar ik niet eens de weg weet naar huis is dan nog erger....
Vaak word ik dan wakker als ik ''opsta'' in mn droom. Dan sta ik ineens midden in mijn kamer en besef ik gelukkig dat het een droom is. Ik heb ook al wel eens bij de trap gestaan dat ik toen pas wakker werd.
En ja verder nog echt heel veel van die rare, stomme dromen... ga ze maar niet allemaal vertellen

annieweeee) en hij had mij verteld dat er tijdens die bijeenkomst een aanslag zou komen oid.
Mijn nichtje was er ook en die ging met mij vluchten. Er waren echt heel veel mensen die ook weg wilden en ineens waren we buiten om een soort van grasveld.
Rebel_Jits schreef:Of het raar is, weet ik niet. Maar het is wel tof![]()
Ik kan namelijk vaak vliegen in mijn dromen. Als mezelf, als een vogel, als een mythologisch wezen.. Minpuntje is dat ik vaak op de vlucht ben als ik vlieg. Dan moet ik mij verstoppen in bomen (altijd bomen).