Die etalage en die 'domme' producten in de winkel aan mensen geven en dan gewoon doodleuk weg lopen.
Echt geniaal.
Super leuk gedaan

En voor dat meisje die in de modder moest rollen; erg slim van je om een wit shirt aan te trekken of moest dat ook?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Lizanne schreef:JesdaPower, Hahhaa ja dat was ik en nee ik dacht, als het dan toch moet, doen we het ineens maar zo. Ik wou het mijn moeder ook niet aandoen om mijn kleren daarna te wassen, alles ging toch meteen de container in, dus waarom dan niet lekker in het wit!
JesdaPower schreef:_Lizanne schreef:JesdaPower, Hahhaa ja dat was ik en nee ik dacht, als het dan toch moet, doen we het ineens maar zo. Ik wou het mijn moeder ook niet aandoen om mijn kleren daarna te wassen, alles ging toch meteen de container in, dus waarom dan niet lekker in het wit!
Echt super leuk!
Heel verstandig om het dan in de container te gooien.
En ik moet gewoon zeggen dat ik jullie accent echt geweldig vind!
Tip voor de volgende keer: Wanneer jullie bij t vuur zitten zijn jullie iets aan het vertellen,
doordat de 'achtergrond' muziek wat hard staat zijn jullie wat slecht verstaanbaar. Niet helemaal maar zou toch de muziek iets zachter doen
En gho ik jad er rekening mee gehouden, maar kon indd mss nig iets zachter.. zelf heb je meestal t liefst de myziek zo hard mogelijk zodat je minder jezelf hoort haha.