Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 01:45

Wij hadden met werk een keer een belangrijke vergadering in een bepaalde stad in groot Brittannië. Dus ik ticket laten boeken en op reis. Aangekomen, collega zou me ophalen. Na een half uur telefonische discussie bij welke go&drop ik dus sta te wachten, komen we erachter dat ik naar de verkeerde stad was gevlogen. :')
Ben nog weken het onderwerp van gesprek geweest.

Anoniem

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 02:08

Oh doet me er aan denken. Londen heeft 2 vliegvelden, of misschien wel meer. Ik kwam aan bij de regionale aan de oostkant en nam aan dat ik daar ook weer vandaan vertrok. Stond ik daar. -O- In een uur met de taxi een rit gemaakt van de oostkant helemaal naar de westkant. Ik heb echt nog net op tijd kunnen inchecken en vervolgens verloor ik mijn bonnetje, dus heb die rit van 100 pond zelf moeten betalen. Althans ik hoop dat het 100 pond was, meende me vaag te herinneren dat het het dubbele was. |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:44

Cubone schreef:
Een hele erge. Kon wel janken toen ik me besefte wat ik had gezegd. Het was gewoon echt niet op die manier bedoeld!

*Zucht* Er stond een jongen op het station met maar een been. Nou weet ik van mezelf dat ik daar gewoon niet zo goed in bed. Ga ongemakkelijke opmerkingen maken en voel me een beetje opgelaten omdat ik bang ben iets kwetsends te zeggen. Nou had hij toevallig dezelfde broek aan als mijn vriend dus die sprak hem aan: "He! Leuke broek ;) " en kijkt naar zijn eigen broek. Die man moest lachen waarop er een kort gesprekje ontstond. Ja, toen was de keuze of hem compleet negeren of toch maar netjes hoi zeggen. Hoi zeggen leek me beter want het is toch een beetje raar iemand te negeren omdat hij een handicap heeft. Maai oi, oi, oi wat had ik een spijt. We raakten even aan de praat en er werden wat grapjes gemaakt over zijn been (heen en weer) waarna ik zei: "Ach, een echte man heeft toch maar twee benen nodig ;) ". Gericht op dat een man normaal gesproken drie benen heeft.. :P AIAI.. Oh, ik voelde me direct al ontzettend banketstaaf en probeerde het nog recht te praten maar het lukte gewoon niet meer. Ik heb zachtjes mijn excuses aangeboden en toen kwam gelukkig de trein aan. Ik schaamde me dood! En ik vond het vooral heel banketstaaf van mezelf, terwijl het echt heel goed bedoeld was. Pff.. ;( Misschien de volgende keer toch maar niks zeggen dan. Arme man :(:)

Ikbhad een client met 1 been. Was een gezellige kerel, altijd ouwehoeren etc. Tot hij op een morgen al mopperend de huiskamer in kwam terwijl ik medicijnen stond te delen.. voor ik hetbwist zei ik "zooo wat een gemopper! Met het verkeerde been uit bed gestapt?"

Aiii :') Gelukkig kon hij er om lachen!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:54

Och, komt ineens weer wat boven, over benen gesproken...
Mijn vakantiebaantje in een verzorgingshuis, ik was net 16 geworden.

Verzorgende vraagt na de lunch aan mij: Wil jij Mw XX in bed helpen?
Ze is dementerend dus je moet haar helpen met het uitkleden!
Ik had Mw XX nog nooit eerder geholpen maar vond het prima. :)

Zo, zei ik hardop, even uw jasje uit en nu het bloesje uit, veters los van de schoenen..
Zal ik uw schoenen uit doen?
Graag, zegt Mw XX nog..
Ik trek haar rechter schoen uit en zet deze naast haar bed.
Toen haar linker schoen.. trek ik haar hele onderbeen eraf.. :roll:

Niemand had mij verteld dat Mw XX maar 1 been had :')

Ik keek wat appelig naar het been in mijn hand en stamelde maar iets van: Oh.. uhm, zal ik uw been achter uw bed zetten? :=

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:55

De meeste mensen met een amputatie kunnen dat soort opmerkingen wel hebben hoor :)
Of ze maken ze zelf haha.
Zou me niet te banketstaaf voelen er over :)

Ik heb ook wel eens zon oeps momentje gehad.
Kende die gozer niet goed, hadden een tijdje leuk gekletst en daarna weken niets meer van gehoord, sprak ie me na 3 weken ofzo weer aan.. Ik was er inmiddels wel klaar mee dus reageerde een beetje bot met (ik weet het niet meer exact maar iets met deze strekking):
Ik: lekker late reactie.. Lag je dood in een greppel ofzo :s
Hij: ik was inderdaad in het ziekenhuis
Ik: eehh oh... Om te werken? ( toen voelde ik m al aankomen haha)
Hij: nee, ongeluk gehad, heb 2 weken op de ic gelegen en net nog een week op een gewone afdeling.

Oeps...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:56

Ik was naar een feest van familie in Belgisch Limburg geweest die daar net een nieuwe woning hadden en ik dus midden in de nacht ergens naar huis gereden met de auto. Ze hadden de route uitgelegd maar ik had die niet opgeschreven, vanuit het idee: Als ik op de snelweg ben dan weet ik het wel! Helaas weet ik ook in Nederlands Limburg mijn weg niet zo dus ik volgde naar beste kunnen de weg naar huis tot ik een bordje tegenkwam: Welkom in Wallonië. :wow:

En in datzelfde kader, ik was met mijn broer onderweg naar familie in Drenthe, al een beetje te laat dus nogal hectisch, en ergens ter hoogte van Zwolle ofzo ben ik blijkbaar verkeerd gereden (zeiden ze achteraf) want ik was ineens in Duitsland. Nou ja, mij niet gelaten, kaart erbij en kijken hoe we nog terug konden komen richting Drenthe zonder diezelfde weg te doen. Maar dan moet je wel weten waar je zit natuurlijk dus keek ik op de bordjes en we waren bij Ausfahrt. Mijn broer kon dat helemaal niet vinden op de kaart. Dus ik deed wat geïrriteerd want Ausfahrt moest toch echt een grote plaats zijn, op elk bordje stond het genoemd dus we zaten echt op de ring rond Ausfahrt ofzo! Mijn familie heeft achteraf nog nooit zo hard om ons gelachen want Ausfahrt is natuurlijk gewoon Duits voor 'afrit' dus we stonden ongelofelijk voor paal ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:59

IMJ schreef:
Tijdens mijn spreekuur was ik wat in gedachten terwijl ik aan patiënt wat vragen stelde, het ging ongeveer zo:
Ik: Rookt u?
Patiënt: ja
Ik: veel?
Patiënt met een big smile: alleen na de sex
Ik heel serieus: hmhm, niet zoveel dus...
En ineens voelde ik dat ik iets gezegd had wat wel een beetje raar was..wilde het eigenlijk nog goed praten maar wist ook eigenlijk niets te verzinnen..
Patiënt begon ook heel hard te lachen en zei: nou dank je! _O-

Ik heb hier even heel hard om gelachen !!! :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:00

Whahaha zwitsal :')

Ik heb ook een keer gehad dat ik mijn ex zag staan in de kroeg, met een oudere vrouw om zich heen hangend (wij waren denk ik 18 en zij minstens 50) dus ik bedenk me niet en zeg lachend, zachtjes tegen hem; ah ja op een oude fiets moet je t leren he!!
Zegt die vrouw :dat hoorde ik!!! Al lachend :')

Was blij dat ze er om kon lachen haha

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:00

Ausfahrt!! _O-

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:02

IMJ schreef:
Och, komt ineens weer wat boven, over benen gesproken...
Mijn vakantiebaantje in een verzorgingshuis, ik was net 16 geworden.

Verzorgende vraagt na de lunch aan mij: Wil jij Mw XX in bed helpen?
Ze is dementerend dus je moet haar helpen met het uitkleden!
Ik had Mw XX nog nooit eerder geholpen maar vond het prima. :)

Zo, zei ik hardop, even uw jasje uit en nu het bloesje uit, veters los van de schoenen..
Zal ik uw schoenen uit doen?
Graag, zegt Mw XX nog..
Ik trek haar rechter schoen uit en zet deze naast haar bed.
Toen haar linker schoen.. trek ik haar hele onderbeen eraf.. :roll:

Niemand had mij verteld dat Mw XX maar 1 been had :')

Ik keek wat appelig naar het been in mijn hand en stamelde maar iets van: Oh.. uhm, zal ik uw been achter uw bed zetten? :=

Hier moest ik echt heel hard om lachen :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:03

:D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:05

Overal waar ik ben regent het 'oeps' momentjes...

Tijdens het schoonmaken op het werk. Dat doen we met een tuinslang. Ik glij uit, ga vol op mijn plaat en een klant zag dat gebeuren. In mijn val knijp ik in een reflex ik dat spuit-ding van de tuinslang. Dus een waterstraal door de winkel, over die klant heen, terwijl ik met een angstkreet achter de toonbank verdwijn. Klant en ik kwamen niet meer bij ;) .

En nog eentje in de winkel. We hebben van die karretjes waar je kratjes op kan zetten wanneer je de vakken bijvult. Dus ik had het vak gevuld, en graai achter me naar dat karretje, en ik voel iets, dus ik pak dat vast... juustem, daar liep dus een klant en ik grijp echt vol in zijn zaakje... oeps!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:07

eilleen333 schreef:
Overal waar ik ben regent het 'oeps' momentjes...

Tijdens het schoonmaken op het werk. Dat doen we met een tuinslang. Ik glij uit, ga vol op mijn plaat en een klant zag dat gebeuren. In mijn val knijp ik in een reflex ik dat spuit-ding van de tuinslang. Dus een waterstraal door de winkel, over die klant heen, terwijl ik met een angstkreet achter de toonbank verdwijn. Klant en ik kwamen niet meer bij ;) .

En nog eentje in de winkel. We hebben van die karretjes waar je kratjes op kan zetten wanneer je de vakken bijvult. Dus ik had het vak gevuld, en graai achter me naar dat karretje, en ik voel iets, dus ik pak dat vast... juustem, daar liep dus een klant en ik grijp echt vol in zijn zaakje... oeps!

Neee, die laatste _O- _O-
Ik ga eens even heel hard denken.. maar ik heb zoveel oeps momenten dat ze eigenlijk nieteens meer opvallen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:07

Oooh urielle ik heb bijna t zelfde gehad! Alleen reden wij terug van drenthe naar veenendaal. Deze is trouwens ook te dom voor woorden hahaha. Wij kwamen ook in Duitsland terecht en ik vroeg indd ook wat voor plaats ausfahrt was, nooit van gehoord. Maar de vriendin die mee was en mijn zus wisten wel wat het betekende!
Maar dat was het domste niet!!
We reden steedse verder Duitsland in en moesten weer terug als we het vroegen bij een pomp en waren al 2uur onderweg.... toen ik tegen vriendin zei " ohhh als we thuis zijn pak ik de kaart er bij en kunnen we zien hoe we wel helemaal zijn om gereden!"

Waarop zij zegt.... oh dat kan nu ook wel, heb er geloof ik wel een in de auto :+

Wel vreselijk gelachen en we hadden met de kaart dw weg vrij snel wwer gevonden. .

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:09

Enkele maanden terug op het bus station, ik zit op een bankje en zie links opeens een onwijs groot spinnen web met zo'n vieze grote dikke spin. Vliegt er een vlieg in, met angst om het hart de vliegt bevrijdt, vliegt dat dom beest er er weer in, nou hup nog een keer bevrijd en jaar hoor wederom vloog dat dom ding er in, maar nu wel zo dichtbij de spin dat deze er op af sprong en ik hem zeker niet meer durfde/kon bevrijden. :+

Been verhaal ken ik ook..

Vroeger hadden wij een boot waarmee wij altijd op vakantie gingen, vrienden gingen ook wel eens mee met hun eigen boot. Op een gegeven moment lagen we ergens in een haven en wou die ene vriend gaan zwemmen, deze zegt heel droog pak mijn been is even aan wil je.. Mijn moeder had dat dus gehoord, die wist niet dat hij een houten been had en schrok zich lam.. De man had tussen wal en schip vast gezeten..

Zo ook wel eens dat een stal genoot welke borst kanker had gehad vroeg om haar tieten even aan te pakken, stond toen ook met open mond. Geweldige vrouw was dat, zo vol levenslust, schaamde zich niet en maakte er het best van..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 13:52

Ik stond trouwens vorige week vrolijk met mijn kopje koffie tegen een deur te leunen, kijken hoe een jonge hengst voor het eerst op het fantoom zou springen, guste merrie ernaast, hartstikke leuk om te zien vind ik dat.

Donder ik ineens een halve meter naar achteren, koffie echt overal over de vloer... bleek het een schuifdeur. :')

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 15:45

Whahaha wat een geweldige verhalen :')

Ik heb ook wel een leuke maar misschien een beetje moeilijk uit te leggen. Op het werk hebben wij een back hall waar deuren inzitten naar de ball rooms. we werkte die dag met z'n 4en. Ik was dus in de back hall koffie aand het zetten en toen dacht ik dat een van mijn collega's uit de ballrooms kwam. dus ik kijk niet echt maar ik doe een heel raar dansje en maak er nog gekkere geluiden bij. Uiteindelijk kijk ik op en is het niet mijn collega maar degene die een evenement bij ons heeft.

Ooops

Zijn hoofd was nog wel het leukste van allemaal en mijn andere collega's die stonden te kijken. De stonden niet echt meer zeg maar :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 16:00

Ik loop sinds begin september stage bij een hartstikke leuk bedrijf. Begin oktober werd mij om 5 uur gevraagd of ik nog even snel bloemen wilde bestellen voor een werknemer zodat die de volgende dag gegeven konden worden. Deze bloemen waren om haar te feliciteren met haar bruiloft. Ik had alleen totaal niet nagedacht over wat er op het kaartje gezet moest worden en werd dus overrompeld door de vraag van de bloemiste welke tekst er in de kaart moest. Ik wist dat de medewerker bij de organisatie weg zou gaan dus, je raadt het al. In alle haast de verkeerde tekst op het kaartje laten zetten :+
'veel succes in je verdere carriere' terwijl ze nog een goede maand bij de organisatie te gaan had :o

Dat was wel even een dikke oeps! Gelukkig hebben we er met zijn allen hard om gelachen en heeft zij gisteren voor haar afscheid uiteraard een boeket gekregen met een kaartje waarin we haar feliciteerde met haar huwelijk :D

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 21:10

Oo ik heb er ook genoeg! :P

Van de zomer eentje op een feest. Vriendin en ik stonden lekker te dansen en tja, we vielen nogal op zeg maar. Aardig wat mannen liepen kwijlend langs maar ik doe altijd alsof ik het niet door heb O:)
Komt een van de jongens naar me toe. "Goh heb je door dat alle mannen hier naar je staan te kijken en op je lopen te geilen?". Ik: "ach ik ben het gewend (en volgens mij ook nog: het was m'n werk)". :') :')

Het zit zo, ik heb lange tijd gedanst in een discotheek dus ik besteed er geen aandacht aan en ik ben 'de aandacht' wel gewend. Kwam er een beetje verkeerd uit. Hij wist niet echt hoe hij moest reageren hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:29

Mogen dommigheden op een paard ook?

Indien nee, dan wil ik alleen maar zeggen dat ik mijn browser heb afgesloten in plaats van op enter te drukken, nadat ik net een heel bericht hier heb getikt en eigenlijk op zenden wilde klikken. :(

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:31

Mijn vriend en ik zijn in de badkamer, we zijn beiden klaar, hij loopt voor mij uit, doet het licht uit, ik loop 1 stap achter hem en doe pardoes het licht weer aan :+ automatisme denk ik hihi

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:36

Ik ben mijn nagels aan het lakken.. Heb het potje nu al 2x omgestoten ^) Gelukkig zat het kwastje er een soort van in, dop was alleen niet dichtgeschroefd.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:36

Aan iemand met 1 been melden dat ik zijn tweede sok echt niet kon vinden en ik alleen maar eenlingen had voor hem :o

Hij zei ook; waar zou ik ook die tweede sok om moeten doen? :+

O ja.... (En hij heeft geen prothese dus je ziet het gelijk :') )

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:37

vuurneon schreef:
Aan iemand met 1 been melden dat ik zijn tweede sok echt niet kon vinden en ik alleen maar eenlingen had voor hem :o

Hij zei ook; waar zou ik ook die tweede sok om moeten doen? :+

O ja.... (En hij heeft geen prothese dus je ziet het gelijk :') )

Hahahaha _/-\o_

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:45

Ik chatte met een paar mensen en daarbij vertelde ik dit verhaal:

<nachtlampje> ik heb mn vis vermoord
<User2> :o
<User2> NOOOO!
<User2> waarom?
* User1 aait nachtlampje
<User2> waarom nou hij... hij was zo jong! hij zwom zo vrolijk rond nog waarom. ? :(
<nachtlampje> t was heel zielig!
<User2> auw
<nachtlampje> ik had een nieuw mannetje, en t vrouwtje had ik al
<nachtlampje> en toen had ik t vrouwtje apart gezet
<nachtlampje> en toen zag ik opeens
<nachtlampje> dat haar hele buik was gaan rotten/schimmelen ofzo :s
<User2> :oo
<nachtlampje> dus toen moest ik haar vermoorden.. omdat ze leed
<nachtlampje> dus toen deed ik haar met een beetje water in een plastic zak
<User1> nahw arm visje
<nachtlampje> en wilde ik haar daarmee
<nachtlampje> doodslaan