Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimz_angel schreef:Liegen , er niet tegenkunnen dat ik al had gegeten en hij wou gaan uit eten ( was ik vergeten ) vragen om te gaan samen wonen terwijl ik der nog niet klaar voor ben ... niet tegenkunnen dat ik alleen op vakantie ga met een vriendin , zagen om bij hem te gaan slapen is wel een uur rijden met de auto en ik tot 8 u heb gewerkt. Om dan gwn bij hem te slapen want als ik opsta is hij allang werken.
Sorry ik ben gefrustreerd op het moment
kimz_angel schreef:Liegen , er niet tegenkunnen dat ik al had gegeten en hij wou gaan uit eten ( was ik vergeten ) vragen om te gaan samen wonen terwijl ik der nog niet klaar voor ben ... niet tegenkunnen dat ik alleen op vakantie ga met een vriendin , zagen om bij hem te gaan slapen is wel een uur rijden met de auto en ik tot 8 u heb gewerkt. Om dan gwn bij hem te slapen want als ik opsta is hij allang werken.
Kahawa schreef:kimz_angel schreef:Liegen , er niet tegenkunnen dat ik al had gegeten en hij wou gaan uit eten ( was ik vergeten ) vragen om te gaan samen wonen terwijl ik der nog niet klaar voor ben ... niet tegenkunnen dat ik alleen op vakantie ga met een vriendin , zagen om bij hem te gaan slapen is wel een uur rijden met de auto en ik tot 8 u heb gewerkt. Om dan gwn bij hem te slapen want als ik opsta is hij allang werken.
Dat moet hij maar gewoon aan zijn water voelen?
? 

Niet op de arrogante manier, maar ik zou het waarderen als vriendlief mij bijvoorbeeld eens op kwam halen op zijn vrije dagje zodat we dat weekend bij hem kunnen zijn. Dat scheelt mij weer die eeuwige lange trein, en hij hoeft er in principe maar 5 kwartier á anderhalf uur over te doen met de auto én we zijn dan eerder samen.
Ben zelf ook ijdel, en daar past geen man bij die dat niet is. Zou mij alleen maar irriteren aan het feit dat hij bijvoorbeeld zijn haar niet netjes doet, of niet om kleding geeft of zich niet bezig houdt met luchtjes en uiterlijk. Noem maar op...
Drank kan ik nog wel waarderen op de zaterdagavond, als ze maar niet drunking worden
! Ik geef zelf namelijk helemaal niets om drank. Mijn vriend drinkt alleen soms op de zaterdagavond met stappen of met vrienden, maar nooit in hele grote hoeveelheden. Heb geen zin in een vriend die ik niet meer herken
) Daarom staan we even hoog in de relatie. Niemand is de baas of niemand staat hoger dan de ander.
Maar een vrouw heeft altijd wel wat te zeiken volgens mij.
Maar hij doet het wel. Wat betreft de kids doet hij het allemaal uit zichzelf en het is een super goede vader!
) dus voor mij was het klaar. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten
Caesar schreef:Ik denk dat je hier alleen maar op kunt antwoorden als je in zo'n situatie gezeten hebt. Bij de ene accepteer je veel meer dan bij een ander, en zelfs vreemdgaan kan dan vergeven worden. Een reden waarop ik zou afhaken is het niet accepteren van de vrijheid die ik niet kwijt wil. Klinkt heel gek, maar daar hecht ik nu enorm veel waarde aan. En dat is niet zozeer het in alles mijn zin krijgen, maar niet constant me opeisen / jaloers gedrag / dingen verbieden. Ik heb nu geen relatie omdat ik daar totaal geen behoefte meer aan heb... om bovenstaande reden voornamelijk.
knetterhard schreef:Ik zou er ook niet tegen kunnen, dat mensen geen diepgang hebben.
En dat als er wat is met je, dat ze het te moeilijk vinden om mee om te gaan en daarom geen interesse in je tonen en dan afhaken. Of mensen die niks snappen, als je wat over je zelf zou vertellen.
Voor mij geen stille piet die niks zegt en geen grapjes kan maken
. Toen ik een smsje kreeg die niet voor mij bestemd was en waarin hij iemand anders vroeg tegen mij te liegen, was het voor mij de druppel.
. Caesar schreef:Ik denk dat je hier alleen maar op kunt antwoorden als je in zo'n situatie gezeten hebt. Bij de ene accepteer je veel meer dan bij een ander.