spaghettie schreef:Ik ga voor een vriendin ook een paardensurprise maken maar ik heb geen idee hoe en wat
Misschien deze: http://www.knutselidee.nl/sint/rozetpaard.htm
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spaghettie schreef:Ik ga voor een vriendin ook een paardensurprise maken maar ik heb geen idee hoe en wat
LOVESUSHI schreef:ik wil een courgette (mijn vader is geobsedeerd door courgettes tijdens de barbecue.). Alleen geen idee hoe...![]()
wou eerst zijn bbq namaken, maar was iets te ingewikkeld haha (buitenkeuken)
iemand tips?
matedor schreef:Barroco schreef:Iemand een idee voor een surprise voor iemand die van koken houdt en ook een goede kok is?
Een koksmuts op een kookboek? Of een pan ofzo met wat er in?
kyraties schreef:Ik heb mijn vader getrokken, ik heb echt geen idee wat ik voor hem kan maken!
Hij houdt van fotografie en heeft pas een nieuwe auto ( elektrisch) gekocht. Ik wil het liefst niet zo iets standaards van een fotocamera ofzo, ik was al aan het denken een auto met lichtjes (LED) ofzo?
Paardjes45 schreef:kyraties schreef:Ik heb mijn vader getrokken, ik heb echt geen idee wat ik voor hem kan maken!
Hij houdt van fotografie en heeft pas een nieuwe auto ( elektrisch) gekocht. Ik wil het liefst niet zo iets standaards van een fotocamera ofzo, ik was al aan het denken een auto met lichtjes (LED) ofzo?
Een fotocamera, met een foto (op het beeldscherm waar je de foto ziet), van de nieuwe auto van je vader
Paardjes45 schreef:kyraties schreef:Ik heb mijn vader getrokken, ik heb echt geen idee wat ik voor hem kan maken!
Een fotocamera, met een foto (op het beeldscherm waar je de foto ziet), van de nieuwe auto van je vader
) alle knopjes en lenzen gemaakt. Vervolgens met wit nog allerlei knopjes (zoom etc) erop geschilderd en ook de naam van de camera (*naam* 707
). 
Sammylover schreef:Ook hier.. Ik heb dezelfde vriendin getrokken als vorig jaar.
Ze doet een opleiding tot verpleegkundige en vorig jaar een mooie grote spuit gemaakt, maar ik wil nu iets anders. Ik zat te denken aan een parachute ofzo, iemand enig idee hoe ik dit in elkaar kan zetten? Het probleem is namelijk dat er een waterkoker in moet passen... Dus dan moet het een grooooote surprise worden.

eclair98 schreef:Ehhm een nieuw shirt?
Weet iemand hoe je een mobiele telefoon maakt
dinek123 schreef:Sammylover schreef:Ook hier.. Ik heb dezelfde vriendin getrokken als vorig jaar.
Ze doet een opleiding tot verpleegkundige en vorig jaar een mooie grote spuit gemaakt, maar ik wil nu iets anders. Ik zat te denken aan een parachute ofzo, iemand enig idee hoe ik dit in elkaar kan zetten? Het probleem is namelijk dat er een waterkoker in moet passen... Dus dan moet het een grooooote surprise worden.
misschien uit Ehh.. hoe heet dat Ookalweer
wit spul wat bestaat uit balletjes..
naja, daar een blok van en dan uitrijden, het bovenste 'brood' los maken en een gat maken waar je het cadeau in doet, verven en tadaaa