Telefoon in de bus verloren.. Doei doei!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Telefoon in de bus verloren.. Doei doei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:51

Ik hoop ook echt dat je hem terug vindt! Of dat er een eerlijke vinder is die zo eerlijk is om hem in te leveren. Heb laatst een witte LG ook met barsten in het scherm gevonden in de bus, ingeleverd bij de buschauffeur. Hopelijk is deze telefoon ook weer bij de eigenaar beland.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:19

moelly schreef:
Muffin01: Ga ik sturen! Goed plan!
Choiix: HTC Desire C met 2 flinke barsten in het scherm. Zit ook 2 beveiligingen op, dmv patroon tekenen die na 3x blokkeert en een cijfercode. Dus veel heb je er niet aan als je de code en het patroon niet weet, maar je hebt er handige snotjongens tussen zitten! :P
Oenka: Ik hoop het ook van harte. Zou het zonde van mijn geld vinden als ik hem niet terug krijg. Maar het is ook een goede les dat ik altijd moet weten waar en hoe ik mijn spullen heb.
EenitraM: Nope, HTC helaas. Best gewild merk, maar zoals je in mijn reactie op Choiix ziet, kun je er als buitenstaander niets mee, tenzij je een van die handige snotjongs bent. :P Top! Dankjewel!

Ik wil je niet heel erg ontmoedigen maar ik werk in de telecom, met een hard reset breek je zo door alle codes heen en is je telefoon klaar voor gebruik..

Maar dat ter zijde, op fb komen vaak berichten langs van telefoon gevonden etc, zoek ff in je woonplaats op een openbare pagina zoals gratis ophalen omgeving... (jouw woonplaats) je hebt hier best veel kans op omdat er barsten in t scherm zitten.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 22:19

Dankjewel!
Ik hoop het ook echt!
Zo makkelijk om even wat op te zoeken ipv eerst de computer opstarten, internet opstarten en dan nog wachten tot je kunt zoeken :P

bibstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:22

Ik hoop voor je dat je hem vindt :D

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:30

Ook ik hoop dat je hem nog vindt!

Ik heb 'm ooit op een festival laten vallen oid. Was t ding plotseling kwijt. Heeft de vinder mijn moeder gebeld (laatste wat ik me indd kon herinneren was een sms naar moeders) met dat het ontzettend leuk was, haha! Hij heeft de telefoon op de post gedaan, want ik had mijn moeder pas aan de telefoon toen we terug in Nederland waren.
Hij heeft wel de simkaart eruit gehaald. Vraag me niet waarom, want juist op dat ding zat een pincode :')

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 22:32

Ik denk dat ik een smsje stuur met mijn naam erin. Altijd als ik een smsje krijg, zie je maar een woord of 4 en mijn naam is 3 woorden. Als hij/zij zo eerlijk zou zijn om me mn telefoon terug te geven, kan hij/zij iig mijn naam weten en me evt op facebok oid opzoeken.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:35

Doe dan Contact moelly v huppellepup :j

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 23:06

Ja heb ik gedaan! Maar dan men echte naam :p

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 23:11

Ben benieuwd of je hem terug vind! Ik had ook een keer mijn mobiel laten liggen op school, op een van de banken. Toen was het tussenuur. Daarna zijn we naar de les gegaan en in de mega drukke pauze kwam ik er na dik een kwartier pas achter dat ik mijn telefoon mistte. Was terug gegaan naar die bank, maar nee hoor.. Niets.. Verwachtte dat ik 'm nooit meer terug zou zien, was zo ongelooflijk druk in de pauze en allemaal jongeren natuurlijk..
Voor de zekerheid naar de receptie gelopen... En wat denk je? Ze hadden 'm gekregen van een paar leerlingen!

Mona2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 23:25

heb je wel je toestel laten blokkeren? Anders krijg je misschien een hoge rekening mochten ze erg handig zijn en wel ermee kunnen bellen.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 23:30

'T is een prepaid telefoon en heb net gister men laatste beltegoed erdoorheen gejast :)

FloemiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 23:57

dan zou ik een sms met je naam doen en daarna in volgend bericht een telefoon nummer waarop je te bereiken bent!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 00:34

Heb een bericht met naam en woonplaats gestuurd. Als ik nu men telefoonnummer stuur, kun je het bericht met mijn naam niet meer zien, dus dat doe ik nog niet.
Eerst maar eens kijken wat morgen brengt!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:11

Ik heb weleens een telefoon in de bus laten liggen in goed vertrouwen nog even gewacht met blokkeren want mijn toenmalige vriend zou de dag erna werken bij het bedrijf wat ook bij de infobalie bij het busstation zit.
Toen hij toen niet gevonden was meteen laten blokkeren, helaas was er toen al wel voor ruim 100 euro gebeld met Suriname.
Was mijn eigen schuld heb het netjes betaald, laat hem de volgende keer wel meteen blokkeren, liever een nieuwe simkaart moeten halen voor 10 euro dan een rekening van ruim 100 euro.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:26

Ik zou je telefoon nog opbellen. Als hij over gaat is er grote kans dat nog niemand hem heeft. Wordt je meteen doorgeschakeld dan zal je tel zijn uitgeschakeld en andere sim in gestopt eventueel

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:31

Ik zou ook nog eens bellen en zoals hier boven gezegd is hopen op een eerlijke vinder die opneemt

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:31

als je Android Device Manager probeert staat hij er dan tussen? Even daarop googelen :)

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 09:40

Ik ga straks nog even naar men telefoon bellen. Maar ik vrees dat hij niet over gaat. Batterij heeft maar een kort leven..
Ga over een halfuurtje ook de klantenservice bellen!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 09:45

@choiix: hoe werkt dat programma? Ik ben ingelogd op Google, maar wat moet ik doen dat hij probeert te connecten met mijn telefoon?

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 10:10

Telefoon is terecht! Gevonden door de buschauffeur!

moralian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:16

helemaal goed :D

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 10:17

Nu ben ik wel benieuwd hoeveel gemiste oproepen ik heb. Heb volgens mij wel 50 keer naar mn telefoon gebeld, gisteravond..

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:18

Fijn!!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:20

Wat een super nieuws!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:21

Fijn!