Super joh! Gefeliciteerd. Ik heb net 5 lessen gehad en sliep al een nacht niet van spanning toen ik eergister mail kreeg dat ik mag afrijden in december o.O
super, veel veilige kilometers ts! ik heb ook dinsdag afgereden en ben ook geslaagd! kan dinsdag me rijbewijs ophalen!!
Balou_k
Geplaatst: 31-10-13 14:48
Gefeliciteerd!!
Ik was ook ontzettend zenuwachtig, heb geen TTT gedaan, zat niet in mijn pakket.. Ik wou in een keer slagen omdat iedereen dat had gedaan, er zat een heel erg druk op mijn schouders, door mezelf overigens, andere mensen zeiden wat maakt het uit als je niet in een keer slaagt? Met 28 lessen ben ik dan ook in een keer geslaagd en ben nog steeds onwijs trots op mezelf! Mijn instructeur was mee en die kletste lekker met de 'enge exmaniator' ik was zo zenuwachtig dat ik zelfs tegen hem zei dat hij een gekke stem had..
Hij zei na afloop ook, meisje meisje toch, je was zo zeneuwachtig dat had je je kop kunnen kosten, maar alles is goed gegaan, rustig en beheerst. Een keer iet wat hard geremd voor oranje maar toch geslaagd en rij nu vrolijk in alle auto's weg. Toen ik twee dagen mijn rijbewijs had reedt ik al van Sas van Gent naar Zoetermeer.. File, brug, onweer en een TomTom die uitviel en toch veilig heen en weer gereden!