het treinen-klaagtopic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 02:22

BenteMaxime schreef:
Ik die opleiding paardenhouderij (helaas) dus daar hoort mesten ook bij

Ik heb tijdens mijn hele paardenhouderij en paardensport opleiding geen enkele stal moeten mesten op school of voor de school. :=

Wel op stages, maar dat vind ik wat anders.

Ook heb ik genoeg kunnen klagen over de treinen die vaker niet dan wel reden. Lang leve de NS!
Morgen zal alles ook wel weer op z'n gat liggen!

Rienn

Re: het treinen-klaagtopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 04:31

Ik heb niet echt veel te klagen over de ns, trein rijdt meestal op tijd. Baal alleen dat de verbinding naar mijn werk niet echt praktische is. Sta elke dag, heen en terug 30 min te wachten omdat de trein dan net weg is.....

Ook vind ik het erg jammer dat wanneer er iets is met de trein waardoor deze niet verder kan rijden of door toedoen van een andere trein, je aan je lot wordt overgelaten. Voor mij niet zo erg, bijdehand genoeg om te vragen hoe het zit, maar menig medereiziger gezien waar de paniek toe sloeg omdat ze het niet meer wisten.

Maarrrr ben wel reuze benieuwd naar straks! Zijn al een aantal treinen uitgevallen, logisch, ben benieuwd hoeveel er gaan volgen, ondanks dat de ns ze wel geeft ingezet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 07:46

Net op de site gekeken.. Sommige treinen 5 minuutjes eerder, andere niet.
En dat terwijl ze 1x int uur gaan hier XD Praktisch XD

Gelukkig rijd ik met mams mee, maar ik ga balen als de trein deze ochtend niet rijd XD
Na, zal wss wel meevallen.. Oke, niet te snel zeggen!

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 08:03

Ben blij dat ik vandaag niet met de trein hoef.. moet erniet aan denken om met dit weer buiten op een station moet gaan wachten omdat de trein vertraging heeft..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 08:09

Smee__ schreef:
Ik had vandaag met de trein van Almere naar Leeuwarden gemoeten, wat rechtstreeks een uur en 51 minuten oid is. Echter door spoorwerkzaamheden dat ik in Steenwijk uit moeten stappen, de bus naar Heerenveen pakken en daar weer op de trein naar Leeuwarden. Zou in totaal 2:23 onderweg zijn geweest. Gelukkig wilde mijn lieve papa me wel even met de auto brengen <3

maar dat zijn geplande werkzaamheden dus die kun je eigenlijk niet echt als vertraging zien omdat je er zelf rekening mee kunt houden. Sure t is vervelend maar er moet ook echt wel wat gebeuren aan t spoor zo af en toe een het was hier in Heerenveen keurig geregeld met bussen en ik weet niet hoeveel extra personeel om je te helpen. (Ik woon bijna naast t station haha)

Ik heb in het verleden wel Veel vertraging gehad. De ergste was wel dat de trein niet meer doorreed na Wolvega nadat ik al 2 uur in Dieren had vastgestaan:') mijn vader kon me toen gelukkig oppikken in wolvega want voordat de ns bussen heeft geregeld :')

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 08:33

Zit op het moment in de trein naar Utrecht, en we krijgen vertraging! Niet vanwege het weer, nee er rijd een stoptrein voor ons..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 09:02

Osianaa schreef:
Zit op het moment in de trein naar Utrecht, en we krijgen vertraging! Niet vanwege het weer, nee er rijd een stoptrein voor ons..

_/-\o_

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 09:12

Osianaa schreef:

Dat valt altijd wel mee toch. Tenminste, ik heb dat ook regelmatig maar dat zijn dan 2-3 minuten vertraging die ze vaak ook snel weer inhalen. Dus om daar nou over te klagen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 09:17