Wie koopt er regelmatig kleren bij de VILA..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lllaura

Re: Wie koopt er regelmatig kleren bij de VILA..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 17:05

Ja je hebt gelijk, de dienst is inderdaad dat ik contant geld ontvang. Maar diegene ontvangt een bon van precies dezelfde waarde. Het is dus niet zo dat ik er iemand op achteruit laat gaan. De moeite die iemand voor mij zou doen is dus in mijn ogen mij vetrouwen en bereid zijn om een dag te wachten tot de bon met de post is aangekomen.

Mijn vraag is dus of iemand daartoe bereid is, niet meer en niet minder.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:08

Denk dat het antwoord op je vraag dan 'nee' is TS. :) Jij hebt een voordeel, want je krijgt geld terug voor die bon. Anders zou je wellicht het bedrag van €34,95 kwijt zijn. Maar degene die dit 'probleem' voor je oplost krijgt er niets voor terug. Ik vind dat een beetje krom.

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 17:15

Rianne_ schreef:
Denk dat het antwoord op je vraag dan 'nee' is TS. :) Jij hebt een voordeel, want je krijgt geld terug voor die bon. Anders zou je wellicht het bedrag van €34,95 kwijt zijn. Maar degene die dit 'probleem' voor je oplost krijgt er niets voor terug. Ik vind dat een beetje krom.

Ja ik snap het punt. En ik kijk niemand raar aan die gewoon 'nee' zegt. Neem me niet kwalijk, het was slechts een poging om te proberen dat ik hier geen geld aan zou verliezen omdat me dat heel slecht uit zou komen. Dat iemand mij dan een 'dienst' zou leveren waar geen voordeel voor diegene aanzit klopt. Het is slechts een poging vanuit mij omdat het erg fijn zou zijn.

Maar ik deel jullie mening niet dat iets 'krom' is als er geen spetterende beloning aan vast zit. Er is toch niks verkeerds aan soms iemand helpen? En ik doe er ook niemand kwaad mee op deze manier.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:32

lllaura schreef:
Maar ik deel jullie mening niet dat iets 'krom' is als er geen spetterende beloning aan vast zit. Er is toch niks verkeerds aan soms iemand helpen? En ik doe er ook niemand kwaad mee op deze manier.

Maar dat kun je ook precies omdraaien: jij kan iemand er ook mee helpen door de bon voor iets minder weg te doen, dan zijn er twee mensen blij! En is de kans ook groter dat je de bon kwijt raakt

_Cubby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:41

Ik snap TS heel goed! En vind ook dat jullie erg flauw/brutaal reageren! Je bewijst in deze situatie in mijn ogen niet echt een dienst, ik zie het meer als dat je een tegoedbon/cadeaubon in de winkel koopt - dan betaal je ook geen 10 euro voor een cadeaubon voor 20 euro, daarom vind ik de reacties waarbij gezegd wordt dat ze hem wel overnemen voor bijvoorbeeld 25 euro een beetje raar. De verzendkosten zou ik dan wel weer betalen als ik TS was.
@ TS: helaas kom ik vrijwel nooit bij de VILA, anders had ik je wel geholpen ;)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:43

Het verkopen van een waardebon hoort op de Bokt Markt, je kunt daar een advertentie plaatsen.

Om die reden plaats ik hier een slotje.