Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Weet je wat je te wachten staat... Muwhahahaha
annnepannne schreef:Leverage schreef:Ik vind d'r normaal gesproken geen drol aan, maar misschien dat ik dit jaar weer een poging wil wagen. Heb vorig jaar een vogelverchrikkerjurkje gekocht van 40 euro en pas 1x aan gehad
Das wel veel geld ja voor 1x !
Maar hij stond me zó mooi, dus dat moest en zou mijn carnavals outfit worden, ongeacht de prijs

Ik ben de enige die er al naar uitkijkt van mijn vrienden haha. Eerste keer ook in Tilburg, dus ben benieuwd!
Milty schreef:@Jolandaa, weet je al waar je gaat carnavallen? Carnaval is geweldig hier in Tilburg...
KRUIKENZEIKERS IN DE KRUIKENSTAD! Als je weet waar dat vandaan komt heb ik medelijden met je, maarja, als Tilburger is dat mij op de basisschool al verteld... Zoek maar opWeet je wat je te wachten staat... Muwhahahaha
![]()
Doen we al lang niet meer hoor... Geen rare beelden krijgen van Tilburgers![]()
Ik heb er ook weer zin in hoor, maar ik kan zo weinig doen.. Niet naar de kroegen, wel met vrienden naar normale feesten, maar dan zijn die aan de alcohol en ik aan de limonade! Ook lekker..
moet zeggen dat ik vroegah wel in die standaard korte ordinaire dingen ging waar je dan nog minstrns 10 meiden in tegenkwam, maar t is niet echt carnaval zoals t door de echte strekers wordt gevierd
.. maargoed dat geeft ook niet. xxxjanna schreef:Milty schreef:@Jolandaa, weet je al waar je gaat carnavallen? Carnaval is geweldig hier in Tilburg...
KRUIKENZEIKERS IN DE KRUIKENSTAD! Als je weet waar dat vandaan komt heb ik medelijden met je, maarja, als Tilburger is dat mij op de basisschool al verteld... Zoek maar opWeet je wat je te wachten staat... Muwhahahaha
![]()
Doen we al lang niet meer hoor... Geen rare beelden krijgen van Tilburgers![]()
Ik heb er ook weer zin in hoor, maar ik kan zo weinig doen.. Niet naar de kroegen, wel met vrienden naar normale feesten, maar dan zijn die aan de alcohol en ik aan de limonade! Ook lekker..
Mag dan in Hilvarenbeek wonen, maar dit verhaal heb ik op de basisschool helaas ook ontzettend vaak mogen aanhoren
Juultjes schreef:-
Kopen jullie trouwens altijd jurkjes? Ik stel altijd mijn outfits zelf samen, vind die dingen zo duur voor zo weinig stof
Gelukkig
Beste 5 dagen van het jaar, elk jaar weer