Carnaval '14

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Re: Carnaval '14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:27

Ik vind d'r normaal gesproken geen drol aan, maar misschien dat ik dit jaar weer een poging wil wagen. Heb vorig jaar een vogelverchrikkerjurkje gekocht van 40 euro en pas 1x aan gehad :=

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:38

@Jolandaa, weet je al waar je gaat carnavallen? Carnaval is geweldig hier in Tilburg...

KRUIKENZEIKERS IN DE KRUIKENSTAD! Als je weet waar dat vandaan komt heb ik medelijden met je, maarja, als Tilburger is dat mij op de basisschool al verteld... Zoek maar op ;) Weet je wat je te wachten staat... Muwhahahaha ~~}>
Doen we al lang niet meer hoor... Geen rare beelden krijgen van Tilburgers O:)

Ik heb er ook weer zin in hoor, maar ik kan zo weinig doen.. Niet naar de kroegen, wel met vrienden naar normale feesten, maar dan zijn die aan de alcohol en ik aan de limonade! Ook lekker..

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:41

Ja tilburg of weet je dan te weinig?

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 17:46

Leverage schreef:
Ik vind d'r normaal gesproken geen drol aan, maar misschien dat ik dit jaar weer een poging wil wagen. Heb vorig jaar een vogelverchrikkerjurkje gekocht van 40 euro en pas 1x aan gehad :=

Das wel veel geld ja voor 1x !

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:49

annnepannne schreef:
Leverage schreef:

Das wel veel geld ja voor 1x !

Scheelt dat ik er nog steeds 1 pas en hij dus nog zo goed als nieuw is, dus ik kan 'm in de toekomst ook gewoon aan :) Maar hij stond me zó mooi, dus dat moest en zou mijn carnavals outfit worden, ongeacht de prijs :=

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 17:53

haha oh gelukkig ! Dan moet je wel gaan carnavallen he, als die je zo goed staat.
Neem aan dat je met normale avonden niet als vogelverschrikker rondloopt tenminste. :=

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:56

Ik heb er zoveel zin in!! Maar ik ben net voor carnaval uitgerekend dus vrees dat het dit keer een beetje aan me voorbij zal gaan :(

als beeb een beetje op tijd komt gaan we zeker roosendaal onveilig maken en mag mini mee naar de optocht!! :D

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:57

Woeeeh! Carnaval :D Ik ben de enige die er al naar uitkijkt van mijn vrienden haha. Eerste keer ook in Tilburg, dus ben benieuwd!
Ik heb mijn outfits al in mijn hoofd haha. Ik ga als female captain america als hoofdoutfit, en dingen die ik nog in de kast heb liggen (Like a sir, zebra, duivel etc.)

Kopen jullie trouwens altijd jurkjes? Ik stel altijd mijn outfits zelf samen, vind die dingen zo duur voor zo weinig stof :+

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:05

Milty schreef:
@Jolandaa, weet je al waar je gaat carnavallen? Carnaval is geweldig hier in Tilburg...

KRUIKENZEIKERS IN DE KRUIKENSTAD! Als je weet waar dat vandaan komt heb ik medelijden met je, maarja, als Tilburger is dat mij op de basisschool al verteld... Zoek maar op ;) Weet je wat je te wachten staat... Muwhahahaha ~~}>

Ik heb er ook weer zin in hoor, maar ik kan zo weinig doen.. Niet naar de kroegen, wel met vrienden naar normale feesten, maar dan zijn die aan de alcohol en ik aan de limonade! Ook lekker..

Mag dan in Hilvarenbeek wonen, maar dit verhaal heb ik op de basisschool helaas ook ontzettend vaak mogen aanhoren :')

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:06

Wij hebben met een hele groep altijd verschillende outfits voor iedere avond, meestal wel 1 richting t thema... maargoed hier ligt een verzameling van 24 jaar dus keuze zat!! :D moet zeggen dat ik vroegah wel in die standaard korte ordinaire dingen ging waar je dan nog minstrns 10 meiden in tegenkwam, maar t is niet echt carnaval zoals t door de echte strekers wordt gevierd ;).. maargoed dat geeft ook niet.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:08

xxxjanna schreef:
Milty schreef:

Mag dan in Hilvarenbeek wonen, maar dit verhaal heb ik op de basisschool helaas ook ontzettend vaak mogen aanhoren :')

En zelfs in Oirschot op de basisschool is me bijgebracht dat Tilburg de Kruikenstad was :')

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:11

In roosendaal op de basisschool ook hoor :') haha

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:14

Juultjes schreef:
-

Kopen jullie trouwens altijd jurkjes? Ik stel altijd mijn outfits zelf samen, vind die dingen zo duur voor zo weinig stof :+

Nope.. Stel zelf ook altijd dingen samen met shirtjes/broekjes die je uiteindelijk ook nog wel aan kan na carnaval, maar met cv zelf doe ik er dan gekke dingen bij waardoor het niet te doorsnee wordt :)

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:18

@Jolandaa
Ik bedoel kroegen of zaaltjes, bepaalde feesten

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:21

Weet niet. Ben nog nooit in tilburg uitgeweest dus kzie wel.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 18:23

Ik heb een beetje hekel aan die carnavalsjurkjes óf ze zijn te kort óf ze zijn te wijd.
Ben nog nooit een jurkje tegengekomen dat wel over mn kont kwam en gewoon goed aansloot.
Maar gelukkig hebben we de 5 euro rokjes van de h&m :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:30

Mijn vogelverschrikkerjurk die valt net boven m'n knie! :) Gelukkig :')

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:31

Oh ik kan niet wachten op carnaval! :D Beste 5 dagen van het jaar, elk jaar weer <3

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:38

Jaaa, ik tel ook weer af! :D Dit jaar heb ik helaas niet kunnen gaan, dus heb er extra veel zin in.
Die korte jurkjes los ik op door er een kort broekje onder te dragen of een legging.
Maar het duurt nog 5 maanden ofzo? :oo

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:41

Ook ik kan niet wachten *\o/*
Ik doe bij bepaalde pakje een ander rokje eronder dan lijkt het pakje gewoon langer :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:44

Ik vind van die hoge sokken ook gewoon het leukste, maar weet nooit wat voor schoenen ik daar onder moe, want ik kan niet lopen op hakken of ballerina's :+

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:50

Ik loop wel altijd op hakken vindt ik ook leuker bij de meeste dingen :P
maar een paar van die nep allstars ofzo
Is ook niet erg als ze te smerig van de drank worden

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 18:54

Ik doe altijd van die 3 euro gympen van de primark aan. Kunnen na carnaval meteen weggegooid worden.
Heb er een voorraadje van staan :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:59

Ik had vorig jaar bij de Scapino schoenen gehaald, van die goedkope broques. Ze waren met een paar dagen kapot :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 19:06

yaylavb schreef:
Ik loop wel altijd op hakken vindt ik ook leuker bij de meeste dingen :P

Ja, is ook zeker leuker. Als je tenminste niet na een uur strompelt :P
Daarbij heb ik alleen dure hakken van 90 euro en dat vind ik toch beetje zonde :P