Mijn trouwe allstars..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Piekosjj

Re: Mijn trouwe allstars..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:26

Ik had een keer gympen van Replay, soort van wannabe All Stars. Heerlijke schoenen, heb er zo'n 4 jaar mee gelopen en op het einde zat de boven- en onderkant alleen nog bij de neus aan elkaar, en heeft m'n moeder ze weggegooid.. Nu zijn mijn oude vans de klos :+

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:28

Ik heb ook ooit mijn allertrouwste paar Nike sneakers achtergelaten. Nou ja, ze staan nog trouw in het schoenenrek, kan het niet over mijn hart verkrijgen ze óóit nog weg te doen! Nu ik ze nog pas, mogen ze trouw dienen als stalschoenen... :j

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 21:20

Flits__ schreef:
Ik heb trouwens die allstars die je net op de foto liet zien TS haha. Die staan nu in de kast stof te vangen, misschien moet ik ze toch eens aandoen :P

Maat 38/39? Stuur maar naar purmerend!!

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:25

Ohoh hier heb ik ook last van..

Hele tijd op mijn all stars gelopen, toen ze nog een jaar als stal schoenen gedragen.. en nu is het toch echt tijd om ze weg te doen. Maar ze staan nog wel in mijn kast O:)

Eerste paar all stars dat ik me kan herinneren :P

Verder alleen nog een paar all stars, vans en uggs.. dus geen schoenen verzamelaar :D

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:29

Ik meld me..

Laats mijn geliefde, oude, airmax weggegooit :'(
maar die zagen er melange niet zo erg uit als jou allstars haha
(de onderkant is getaped, omdat die los zat, en ik wilde er nog een keer op lopen, gewoon, voor het oude vertrouwde gevoel... :'))

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:15

_O-

Ik heb hier dus totaal geen moeite mee. :')

Ik vind schoenen, voornamelijk All Stars, alleen heel erg geweldig als ze nog nieuw en schoon zijn. Dan draag ik ze ook in het dagelijks leven. Kan dat niet meer dan worden het mijn werkschoenen en als dat niet meer kan gooi ik ze gewoon weg. :+

Ik maak mijn werkschoenen zelfs geregeld schoon, want ik vind het vreselijk als ze vies zijn. :')

anoukyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:20

mijn uggs hebben al 3 keer in de container gelegen door mn moeder en mn vriend, maar ze gaan NIET! weg! ik vertik het, mn maatjes, mn alles :o ik snap je pijn, verdriet.. stuur maar een pb als je erover wilt praten... lucht altijd even op! onwijs veel sterkte meis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 00:57

ik loop al jaren op mijn afgetrapte nikes , de air eruit gesloopt en nu slof ik er nog op. Ze zijn stervende ;( , maak morgen even een foto ze zien er niet meer uit door hun air amputatie en het uitmesten van stallen (vlogen ze weer uit , ik met de sokken in de oliebol :') )

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 13:46

Ik heb 5 paar Allstars die er nog slechter aan toe zijn dan het plaatje in de OP :')
Gooi ze niet weg. Staan prima onder m'n bureau, wellicht komen ze nog eens van pas.

M'n laatste paar heb ik binnen een half jaar zo naar z'n god gelopen dat m'n hiel door de buitenkant naar buiten komt.

Nu heb ik een keer geen Allstars gekocht maar "gewone" halfhoge laarsjes. Moest even doorbijten maar nu zitten ze ook heel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:04

*Kijkt de kamer rond, telt een keer, telt nog een keer*

Ja... Vijf paar nikes, waarvan 3 afgetrapt... Doe ze éééécht niet weg!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 14:19

Geweldige verhalen allemaal! Ik leef mee met jullie leed! Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:33

Mijn all stars, elke dag gedragen vanaf 2007 t/m de zomer van 2010- toen kwamen er lage zwarte in mijn leven die het nu nog steeds doen haha.

Afbeelding
Ze waren helemaal knal-roze, nu alleen nog bij de flappen. Aan de binnenkant zitten er allemaal gaten, krijg er zelfs blaren van als ik ze überhaupt nog aantrek.. en nog steeds kan ik ze niet weggooien. :')

Oh ja ik droeg ze toen ik 12/13/14 was, ze zijn ook helemaal ondergetekend en onder geschreven door beste vriendinnetjes van toen.. (love you en zo.. :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:43

Afbeelding

Mijn geliefde nikes , maar ze lopen nog zoo goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:48

Ja maar je moet ze wel goed neerzetten takkie-muis, dit is oprechte nikemishandeling :oo :(:)

:')

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:17

Hbe vandaag gelukkig nieuwe Adidas sneakers gekocht. Die helpen me wel over mijn verdriet heen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:28

Doanique schreef:
Ja maar je moet ze wel goed neerzetten takkie-muis, dit is oprechte nikemishandeling :oo :(:)

Ze hadden wat ruzie onderling :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:44

Ja maar die achterkant |(