Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar snap dat het lastig is, been there, done that en stiekem best blij dat ik inmiddels getrouwd ben en dat allemaal niet meer hoef
Maar hoe sneller jij eerlijk kunt zijn als je verder niets wilt, hoe fijner de rest van eventueel contact zal verlopen. Want hij zal heus niet zomaar met je naar de film willen vermoed ik, niet om je af te schrikken maar als hij uit is op vriendschap stelt hij niet zoiets voor. Gewoon gaan, van de film genieten en eerlijk zijn, dat duurt uiteindelijk het langst! Veel plezier! X_Sam_X schreef:ik denk dat ik hem nu een berichtje ga sturen dat ik er na de eerste ontmoeting niet meer in zie dan een eventuele vriendschap... lijkt me de beste oplossing dan
Je hebt 'm nog niet ontmoet, en gaat dan nu al een berichtje sturen?MelanieB schreef:X_Sam_X schreef:ik denk dat ik hem nu een berichtje ga sturen dat ik er na de eerste ontmoeting niet meer in zie dan een eventuele vriendschap... lijkt me de beste oplossing danJe hebt 'm nog niet ontmoet, en gaat dan nu al een berichtje sturen?
Geef hem een kans.. Anders kun je idd beter zijn tijd niet verspillen.
X_Sam_X schreef:Als je even terug leest zie je dat ik hem wel al heb ontmoet, en toen kreeg ik dus het gevoel van ''volgens mij is dit/wordt dit hem niet, ookal heeft hij nog zo'n leuk karakter''
Dan kan ik toch beter nu voor de film zeggen dat ik er verder niks in zie, dan hem hoop geven en mee gaan terwijl hij er meer van verwacht?
X_Sam_X schreef:ik denk dat ik hem nu een berichtje ga sturen dat ik er na de eerste ontmoeting niet meer in zie dan een eventuele vriendschap... lijkt me de beste oplossing dan
maar idd, doe het dan vanavond face to face. Als de film is afgelopen, zeg je iets in de trant van 'Joh, ik vond het heel gezellig, zou het graag nog eens doen maar dan alleen als vrienden. Hoe sta jij daar tegenover?' Als hij meer wilde, weet hij dat gelijk, wilde hij ook vriendschap dan geef je die ingang ook. Als je vriendschap wilt natuurlijk. Is wel verrekte moeilijk, maar als jij hotel de botel bent van een jongen hoor je dat ook liever persoonlijk dan via een smsje denk of niet? Thats_Me schreef:Nou ja, niet via een whatsapp, sms of wat dan ook doen. Je belt hem gewoon even op of je vertelt het vanavond maar niet onpersoonlijk via een berichtje. Zo zou je zelf toch ook niet behandeld willen worden.

'. Dat kan je evt ook nog wel via een whatsapp sturen.
you will never know
X_Sam_X schreef:ik denk dat ik hem nu een berichtje ga sturen dat ik er na de eerste ontmoeting niet meer in zie dan een eventuele vriendschap... lijkt me de beste oplossing dan
Maar je hebt het wel netjes verwoord..
: