Vanavond naar de bioscoop gaan of niet? Please help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:21

Gewoon gaan! Toen ik twijfelde of ik wel op date zou gaan met een jongen die ik al eerder had ontmoet, maar het toen naar mijn mening net niet had, wist ik niet dat we inmiddels ruim anderhalf jaar samenzijn en bijna een jaar samenwonen! You never know! :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:22

YOURLOVER schreef:
Citaat:
Arm om hem heen slaan en zeggen: Wat ben ik toch blij met jou, zo'n goede vriend!

BAM.

Of gewoon zonder dollen. Het zeggen, dat je denkt dat er niet meer in zit dan een goede vriendschap.

_O-

Friendzone :D

TS: Gewoon gaan. Je hebt niks te verliezen toch :)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:24

En je vooral niet laten verleiden tot zoenen/handjes vasthouden of dat soort gekkigheid, want dan wordt het alleen maar moeilijker om naderhand te zeggen, 'Sorry wil toch liever vrienden blijven'. Oh en dat is zo makkelijk gezegd allemaal :D Maar snap dat het lastig is, been there, done that en stiekem best blij dat ik inmiddels getrouwd ben en dat allemaal niet meer hoef :') Maar hoe sneller jij eerlijk kunt zijn als je verder niets wilt, hoe fijner de rest van eventueel contact zal verlopen. Want hij zal heus niet zomaar met je naar de film willen vermoed ik, niet om je af te schrikken maar als hij uit is op vriendschap stelt hij niet zoiets voor. Gewoon gaan, van de film genieten en eerlijk zijn, dat duurt uiteindelijk het langst! Veel plezier!

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 16:25

ik denk dat ik hem nu een berichtje ga sturen dat ik er na de eerste ontmoeting niet meer in zie dan een eventuele vriendschap... lijkt me de beste oplossing dan

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:29

X_Sam_X schreef:
ik denk dat ik hem nu een berichtje ga sturen dat ik er na de eerste ontmoeting niet meer in zie dan een eventuele vriendschap... lijkt me de beste oplossing dan

:? Je hebt 'm nog niet ontmoet, en gaat dan nu al een berichtje sturen?
Geef hem een kans.. Anders kun je idd beter zijn tijd niet verspillen.

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 16:30

MelanieB schreef:
X_Sam_X schreef:

:? Je hebt 'm nog niet ontmoet, en gaat dan nu al een berichtje sturen?
Geef hem een kans.. Anders kun je idd beter zijn tijd niet verspillen.

Als je even terug leest zie je dat ik hem wel al heb ontmoet, en toen kreeg ik dus het gevoel van ''volgens mij is dit/wordt dit hem niet, ookal heeft hij nog zo'n leuk karakter''
Dan kan ik toch beter nu voor de film zeggen dat ik er verder niks in zie, dan hem hoop geven en mee gaan terwijl hij er meer van verwacht?
Laatst bijgewerkt door X_Sam_X op 23-10-13 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Thats_Me

Re: Vanavond naar de bioscoop gaan of niet? Please help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:32

Nou ja, niet via een whatsapp, sms of wat dan ook doen. Je belt hem gewoon even op of je vertelt het vanavond maar niet onpersoonlijk via een berichtje. Zo zou je zelf toch ook niet behandeld willen worden.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:33

X_Sam_X schreef:
Als je even terug leest zie je dat ik hem wel al heb ontmoet, en toen kreeg ik dus het gevoel van ''volgens mij is dit/wordt dit hem niet, ookal heeft hij nog zo'n leuk karakter''
Dan kan ik toch beter nu voor de film zeggen dat ik er verder niks in zie, dan hem hoop geven en mee gaan terwijl hij er meer van verwacht?

Vraag me af dat als je dat toen al wist, waarom je hem nu de moeite laat nemen zijn tijd vrij te maken voor jou, als hij wel nog denkt er meer in te zien.. Niet echt netjes imo.
Hoop dan ook dat je voor je eigen fatsoen hem even opbelt of het face to face zegt. Wel zo netjes.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:37

X_Sam_X schreef:

Snap ik goed :j maar idd, doe het dan vanavond face to face. Als de film is afgelopen, zeg je iets in de trant van 'Joh, ik vond het heel gezellig, zou het graag nog eens doen maar dan alleen als vrienden. Hoe sta jij daar tegenover?' Als hij meer wilde, weet hij dat gelijk, wilde hij ook vriendschap dan geef je die ingang ook. Als je vriendschap wilt natuurlijk. Is wel verrekte moeilijk, maar als jij hotel de botel bent van een jongen hoor je dat ook liever persoonlijk dan via een smsje denk of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:39

Moet je persé verliefd op m worden dan? Ik heb een hoop jongens-vrienden hoor, hoef ik echt niet verliefd op te worden maar kan ik wel leuke dingen mee gaan doen hoor...

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:43

Thats_Me schreef:
Nou ja, niet via een whatsapp, sms of wat dan ook doen. Je belt hem gewoon even op of je vertelt het vanavond maar niet onpersoonlijk via een berichtje. Zo zou je zelf toch ook niet behandeld willen worden.

Het is misschien minder netjes, maar ik zou het prettiger vinden om zo'n bericht via een sms of appje te krijgen dan dat je het recht in je gezicht krijgt als je het niet hebt zien aankomen (zoals de jongen in dit geval). Dan heb je tenminste tijd om het te verwerken en erover na te denken en face to face moet je meteen iets terugzeggen...

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:45

Je kan anders even van te voren zeggen van, 'Dit is gewoon vriendschappelijk he? Dat je er niet iets achter zoekt ofzo haha :)'. Dat kan je evt ook nog wel via een whatsapp sturen. :)

0_saskia_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:49

Inderdaad, je hoeft niet meteen een relatie te krijgen? Je kunt ook een berichtje sturen met iets in de trant van: 'goh ik heb zin in vanavond, maar voor de duidelijkheid: ik zie het niet als een date'
Dan kun je hem toch beter leren kennen en heb je misschien wel een leuke vriendschappelijke relatie eraan overgehouden :)

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 16:50

Ik heb hem net een berichtje gestuurd dat we vanavond wel kunnen gaan als hij het vriendschappelijk kan zien. Als hij er meer in ziet dat we dan beter niet kunnen gaan

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:51

gewoon gaan! :D
stel je voor. je zit lekker te eten, je eet een aardappel bijvoorbeeld. en je stikt er in en gaat dood, je zal nooit weten hoe je toetje had gesmaakt. Daarom eet ik altijd eerst me toetje op :D you will never know
wat ik dus bedoel. je weet nooit hoe het zal lopen. positief of negatief
succes vanavond! :)

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:52

X_Sam_X schreef:
Ik heb hem net een berichtje gestuurd dat we vanavond wel kunnen gaan als hij het vriendschappelijk kan zien. Als hij er meer in ziet dat we dan beter niet kunnen gaan

Ik vind dat heel netjes :j
Weet hij ook waar hij aan toe is.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:59

X_Sam_X schreef:

Loop je nu al niet een beetje op de zaken vooruit? :)
Ga gewoon vanavond, heb een leuke avond en kijk dán eens verder. Misschien doe je hem nu wel verdriet, is de avond heel erg ongemakkelijk en dan denk je: Goh, was ik maar niet gegaan. Terwijl je het geen eerlijke kans hebt gegeven.

Als je 'm niks stuurt en gewoon gaat en plezier hebt, valt het misschien wel alles mee. Wat heb je te verliezen?
En vooral wat heb je te winnen als je hem nu al zoiets stuurt?

edit: ik zie dat je em toch al een berichtje gestuurd hebt. Zou mijn keuze niet geweest zijn ;)

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 17:07

zijn antwoord is dat hij geen vriendschap wil, want daar vindt hij me te leuk voor, dus ik blijf thuis vanavond, anders geef ik hem valse hoop |o
Bedankt voor het meedenken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 17:20

... Maar hij kent je niet eens _O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:46

Ehum. Ze hebben elkaar al eens gezien...

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:50

Oh god ik heb precies hetzelfde, alleen dan ga ik morgen met hem naar de bioscoop :') Ben echt nu al vreselijk nerveus en ik vind hem nog niet eens echt leuk.

Toch jammer dat je thuis blijft, je weet namelijk maar nooit.

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:55

Ik vind t ook jammer dat je thuis blijft, maarja, dat is je eigen keuze ;)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:59

Ah ik vind het wel jammer dat je hem niet nog een kans gaf en misschien heb je nu wel een hele leuke film gemist :P Maar je hebt het wel netjes verwoord..

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:12

Er zijn bosjes mensen die niet op het eerste gezicht verliefd zijn op degene die later 'de ware jacob(a)' blijkt te zijn.
Wel top dat jij en hij zo eerlijk communiceren.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:40