en dan zit je opgesloten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: en dan zit je opgesloten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 23:57

Als kind bij mijn tante op de wc.
Ze hebben de deur er uit moeten halen..

Als ik bij haar op bezoek ga doe ik de deur nog steeds niet op slot nu dik 23 jaar later.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 00:11

hm traumaatje opgelopen zelfs na 23 jaar. Echt meegemaakt heb ik het niet ben wel een keer in zon silo gevallen als kind en heb een tijd staan roepen en de boer trok me er weer uit er zat een klein poesje in die ik wilde redden maar hij was wat dieper door de hoge planten dan ik dacht. Was zon enorme ronde betonnen bakrand ik was 8 denk ik

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 00:12

hahahaha het zou je maar overkomen zeg! Gelukkig heb je hem open gekregen _O-
Ik weet nog wel dat ik toen ik klein was in een restaurant de deur van de wc niet meer open kreeg en zo in paniek raakte dat ik keihard begon te gillen. De wc was in een kelder en m'n moeder kon me boven bij de bar horen :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 00:47

De eerste keer in een lift in griekenland. In een ziekenhuis met een arts erbij nog wel... arts gaf uiteindelijk 2 harde rammen tegen het paneel en toen ging hij weer. Pfff dat is benauwend zeg.
Mezelf 3x opgesloten in de kast op stal... als de deur dicht sloeg bleef hij aan de buitenkant in het slot steken. Gelukkig 3x iemand kunnen bellen die ik op stal had gezien.
Vast nog wel meer meegemaakt maar verdrongen omdat ik redelijk claustrofobisch ben :')

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 10:33

Ik heb ook een keer vast gezeten op een wc en toen heeft mijn opa mij moeten bevrijden omdat ik helemaal in paniek was(was toen 6 7 jaar of iets)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:26

Yep! Ik heb ooit, in mijn kinderjaren weliswaar, de deur van mijn slaapkamer zo hard dicht gegooid
dat ze niet meer open wilde. Klemde nogal hard :D Mijn moeder kwam niet meer bij van het lachen
en heeft me dan uiteindelijk, met veel moeite, maar bevrijd :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:28

Op school. Ik kon wel even snel naar het toilet, docent zou na een korte pauze verder gaan met de uitleg. WC deur was het er niet mee eens. Ik heb staan rukken, duwen, schoppen... Alles. Gelukkig kreeg ik de deur wel open, maar ik kwam helemaal verhit het lokaal weer binnen. En dan mag je gaan uitleggen waarom je een kwartier weg was, en helemaal buiten adem met een knalrode kop van het toitlet af komt...

Paardje_2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:38

Bij ons op school, met de hele klas. Iemand trok de deur dicht, apart en toen ging hij niet meer open. Gelukkig grenst ons lokaal aan een ander lokaal met een deur ertussen. Via dat weer naar buiten gegaan en toen was de seur open.

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:41

Tijdje gelden was ik buiten aan het ramen wassen,
en ons lieftallige poezebeest stond steeds voor het raam van de deur te kijken.
Dus ik zeg nog tegen dr, Pinky mag niet naar buiten....

Maar als verrassing mocht ik niet meer naar binnen...
Poezebeest heeft op de krap van de deur gestaan, en aangezien die heel licht gaat zat de deur op slot....

En dan... Zie ik mijn sleutel binnen op de keuken tafel liggen net als mijn telefoon...
Voordeur kan alleen open met een sleutel...

Dus eerst maar ff bedenken, wie er allemaal een sleutel hebben..
Zie ik ineens een sleutel in het tuinhuis zitten, die mijn vriend er waarschijnlijk in heeft gedaan.
En laat daar nou een hhuissleutel bij aan zitten, dus maar ff omlopen en via de voordeur weer naar binnen...

Paardje_2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:44

Sabientjeuh schreef:

Poezebeest heeft op de krap van de deur gestaan, en aangezien die heel licht gaat zat de deur op slot....

En dan... Zie ik mijn sleutel binnen op de keuken tafel liggen net als mijn telefoon...

Zie ik ineens een sleutel in het tuinhuis zitten, die mijn vriend er waarschijnlijk in heeft gedaan.
En laat daar nou een hhuissleutel bij aan zitten, dus maar ff omlopen en via de voordeur weer naar binnen...

Slim van je vriend. Misschien een voorgedachte hahaha

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:47

Oh jee, dat is schrikken!
Wat een verhalen hier allemaal...

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:51

Paardje_2009 schreef:
Sabientjeuh schreef:

Slim van je vriend. Misschien een voorgedachte hahaha

Haha, zou je haast denken :+

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:52

Ik ben eens een keer opgesloten geraakt in een chinchilla hok op stal(waar ik voorheen stond). Het is een enorme volière (zaten 10chinchilla's in en stuk of 20 degoe's) en ik wilde voor de diertjes wat extra plankjes in de kooi maken omdat ik hun zitmogelijkheden nogal klein vond ( ze hadden een heleboel plankjes al weg gegeten..)
De voliere stond in het hoekje van de poetsplaats en ik ging er dus in met hamer en plankjes en zaag etc. En ging dus wat plankjes maken.
vervolgens komt een stalgenote met haar hengst en maakt hem aan de muurvast. zegt nog heel mooi tegen mij, let jij even op want ik moet in de kantine praten met potentiele kopers van ....(naampaard).

voor ik het weet breekt meneer los van de muur en rent zo de poetsplaats af.
Ik gooi al mijn spullen op de grond en wil het hok uitrennen : IK ZAT VAST! de deur was in zijn slot gevallen...
mijn telefoon heel netjes naast mijn kopje koffie op het bankje, BUITEN de kooi....

Ik kon niks doen behalve schreeuwen maar dat hoorde ze niet...
komt mijn stalgenootje 20 minuten later pas heel rustig met de kopers aanlopen en ik helemaal in paniek, hij is ontsnapt! hij is ontsnapt!

meneer was teruggevonden in de merrie wei...
het resultaat ? een paar maanden later hadden we een veulentje op stal .... :P

klinkt allemaal echt bizar, maar het gebeurde echt zo, haha

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:55

Als kind heb ik mezelf opgesloten in de wc van de bioscoop. Kreeg het slot niet meer open, in paniek en mijn moeder vond dat het zo lang duurde voordat ik terug kwam, de film begon weer bijna, dus die ging me gelukkig zoeken. Naar veel geduw en getrek klikte het slot weer open, wat was ik blij. Ik controleer nog steeds het slot bij onbekende deuren, gaat hij moeilijk, dan vraag ik of iemand voor de deur wil staan, want dan durf ik hem echt niet op slot te doen

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:55

hahah wat vervelend lijkt me dat, lang leve de kalkoenenset *\o/*
ik heb alleen opgesloten gezeten op de wc op vakantie, toen is mijn zus over 't hokje ernaast heen geklommen, zij kreeg makkelijk mijn slot open dus waarschijnlijk was ik toen gewoon niet zo sterk :') dit was trouwens toen ik een jaar of 6 was dus waarschijnlijk was ik ook teveel in paniek om het hokje los te krijgen.

wel had laatst een klasgenootje dat ze te laat op school kwam omdat ze opgesloten zat in der eigen huis :')

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:56

KingYasFenn schreef:
Ik ben eens een keer opgesloten geraakt in een chinchilla hok op stal(waar ik voorheen stond). Het is een enorme volière (zaten 10chinchilla's in en stuk of 20 degoe's) en ik wilde voor de diertjes wat extra plankjes in de kooi maken omdat ik hun zitmogelijkheden nogal klein vond ( ze hadden een heleboel plankjes al weg gegeten..)
De voliere stond in het hoekje van de poetsplaats en ik ging er dus in met hamer en plankjes en zaag etc. En ging dus wat plankjes maken.
vervolgens komt een stalgenote met haar hengst en maakt hem aan de muurvast. zegt nog heel mooi tegen mij, let jij even op want ik moet in de kantine praten met potentiele kopers van ....(naampaard).

Ik gooi al mijn spullen op de grond en wil het hok uitrennen : IK ZAT VAST! de deur was in zijn slot gevallen...
mijn telefoon heel netjes naast mijn kopje koffie op het bankje, BUITEN de kooi....

komt mijn stalgenootje 20 minuten later pas heel rustig met de kopers aanlopen en ik helemaal in paniek, hij is ontsnapt! hij is ontsnapt!

Haha, geweldig!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:58

Haha gelukkig dat je zo handig bent, anders is het lang wachten in je eentje zonder telefoon :P

Ik heb mezelf eens opgesloten in mijn konijnenhok. Ik had ze in de nieuwe ren gedaan, maar ze snapte het tunneltje niet (konden ze gebruiken om in het andere hok te komen. Het begon te regenen dus ik wilde ze graag in de tunnel zetten zodat ze droog konden zitten. Met mijn slimme hoofd de hendel dicht gedaan omdat ze anders konden ontsnappen. Alleen toen was mijn vinger te kort en kon ik de hendel niet meer openkrijgen. Het hok was te laag om te staan en het regende inmiddels pijpestelen en mijn ouders waren net weggereden met de auto (dacht ik :') ) dus ik zag mezelf al uren vastzitten. Gelukkig hadden ze me in het hok zien kruipen en stonden ze met de auto achter een struik. Wat was ik blij toen ik hoorde vragen of ik hulp nodig had :D

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:58

KingYasFenn schreef:

Was het wel een mooi veulentje geworden?

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 13:08

Ik vind elk paard mooi,haha

maar het was zeker een mooi bont aandenken aan haar hengst ;)
ze heeft het ook overgekocht van de eigenaar van de merrie! dus dat zegt genoeg, haha!

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 13:15

Vorige week hadden we een uur langer les, dus iedereen was al naar huis. Dit wist de concierge niet en hij had alles al afgesloten :') We zaten in een vervangingslokaal en daarom had de leerkracht geen sleutel. Toen hebben we op internet het nummer van de school opgezocht en toen kwam de directeur (die al naar huis was) ons redden. :=

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 14:04

KingYasFenn schreef:
Ik vind elk paard mooi,haha

maar het was zeker een mooi bont aandenken aan haar hengst ;)
ze heeft het ook overgekocht van de eigenaar van de merrie! dus dat zegt genoeg, haha!

dat is waar.
Maar wel heel leuk voor de eigenaar van de hengst.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:35

mijn ma heeft me een keer opgesloten -,- >;) >;) >;)

was bezig (als kind van jaar of 7) in de schuur, en ma was bezig in de tuin. ze loopt langs doet de deur op slot! en loopt naar binnen :+ ik schreeuwen maar geen reactie. dik halfuur later riep me broer me binnen om wat te drinken. Ik schreeuwen.. hoor ik me broer zeggen' Maaa ze schreeuwt!' en hoorde ik daarna.. "laat der dan maar in de tuin.. ze mag niet schreeuwen" :')
en ik moest zó plassen :+ dat werd dus midden in de schuur _O-
toen was ik het na 1,5 uur oid zó zat dat niemand me kwam redden dat ik het raampje van de schuur heb ingeslagen, precies toen mijn hoofd er al uit stak komt me ma kijken want ik bleef zolang in de tuin :')
herinner me het nog zoals gister en ben inmiddels al 20 dus kan je nagaan :+

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:47

ik heb in mijn badkamer opgesloten gezeten toen mijn trap werd bekleed.

Degene die mijn trap bekleedde, is doof en kon mij dus niet horen. Ik dacht 'als hij nu toch nog bezig is, kan ik mijn badkamer wel even soppen'. Toen ik dus klaar was met de badkamer, wilde ik de badkamer uitlopen... deur wilde niet open. Bleek hij de trapdelen uitgesneden te hebben en een flinke stapel voor de deur te hebben gelegd. Kreeg de deur dus met geen mogelijkheid open en tja... je kan roepen.... kloppen... als je doof bent.. ben je doof en hoor je dat dus niet.

Heb nog geprobeerd te seinen met de badkamerlamp... maar ja... dat zag hij helaas niet. Heb dus wel eventjes in de badkamer gezeten voordat ik weer vrijgelaten kon worden.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:15

Ik heb een keer opgesloten gezeten in een winkel. Het was een U vormige ruitersportzaak in een manege. Wij stonden in het uiteinde van de U en toen ging het licht uit en we hoorden de deur op slot gaan. We stommelen in het donker terug, maar er was niemand meer te zien. We hebben een poos voor het raam gestaan en eindelijk kwam er iemand aan. Die heeft de eigenaar gehaald en die was pissig op ons. Alsof we het expres gedaan hadden.