Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sabientjeuh schreef:Tijdje gelden was ik buiten aan het ramen wassen,
en ons lieftallige poezebeest stond steeds voor het raam van de deur te kijken.
Dus ik zeg nog tegen dr, Pinky mag niet naar buiten....
Maar als verrassing mocht ik niet meer naar binnen...
Poezebeest heeft op de krap van de deur gestaan, en aangezien die heel licht gaat zat de deur op slot....
En dan... Zie ik mijn sleutel binnen op de keuken tafel liggen net als mijn telefoon...
Voordeur kan alleen open met een sleutel...
Dus eerst maar ff bedenken, wie er allemaal een sleutel hebben..
Zie ik ineens een sleutel in het tuinhuis zitten, die mijn vriend er waarschijnlijk in heeft gedaan.
En laat daar nou een hhuissleutel bij aan zitten, dus maar ff omlopen en via de voordeur weer naar binnen...
Paardje_2009 schreef:Sabientjeuh schreef:Tijdje gelden was ik buiten aan het ramen wassen,
en ons lieftallige poezebeest stond steeds voor het raam van de deur te kijken.
Dus ik zeg nog tegen dr, Pinky mag niet naar buiten....
Maar als verrassing mocht ik niet meer naar binnen...
Poezebeest heeft op de krap van de deur gestaan, en aangezien die heel licht gaat zat de deur op slot....
En dan... Zie ik mijn sleutel binnen op de keuken tafel liggen net als mijn telefoon...
Voordeur kan alleen open met een sleutel...
Dus eerst maar ff bedenken, wie er allemaal een sleutel hebben..
Zie ik ineens een sleutel in het tuinhuis zitten, die mijn vriend er waarschijnlijk in heeft gedaan.
En laat daar nou een hhuissleutel bij aan zitten, dus maar ff omlopen en via de voordeur weer naar binnen...
Slim van je vriend. Misschien een voorgedachte hahaha

dit was trouwens toen ik een jaar of 6 was dus waarschijnlijk was ik ook teveel in paniek om het hokje los te krijgen.
KingYasFenn schreef:Ik ben eens een keer opgesloten geraakt in een chinchilla hok op stal(waar ik voorheen stond). Het is een enorme volière (zaten 10chinchilla's in en stuk of 20 degoe's) en ik wilde voor de diertjes wat extra plankjes in de kooi maken omdat ik hun zitmogelijkheden nogal klein vond ( ze hadden een heleboel plankjes al weg gegeten..)
De voliere stond in het hoekje van de poetsplaats en ik ging er dus in met hamer en plankjes en zaag etc. En ging dus wat plankjes maken.
vervolgens komt een stalgenote met haar hengst en maakt hem aan de muurvast. zegt nog heel mooi tegen mij, let jij even op want ik moet in de kantine praten met potentiele kopers van ....(naampaard).
voor ik het weet breekt meneer los van de muur en rent zo de poetsplaats af.
Ik gooi al mijn spullen op de grond en wil het hok uitrennen : IK ZAT VAST! de deur was in zijn slot gevallen...
mijn telefoon heel netjes naast mijn kopje koffie op het bankje, BUITEN de kooi....
Ik kon niks doen behalve schreeuwen maar dat hoorde ze niet...
komt mijn stalgenootje 20 minuten later pas heel rustig met de kopers aanlopen en ik helemaal in paniek, hij is ontsnapt! hij is ontsnapt!
meneer was teruggevonden in de merrie wei...
het resultaat ? een paar maanden later hadden we een veulentje op stal ....
klinkt allemaal echt bizar, maar het gebeurde echt zo, haha

) dus ik zag mezelf al uren vastzitten. Gelukkig hadden ze me in het hok zien kruipen en stonden ze met de auto achter een struik. Wat was ik blij toen ik hoorde vragen of ik hulp nodig had
KingYasFenn schreef:Ik ben eens een keer opgesloten geraakt in een chinchilla hok op stal(waar ik voorheen stond). Het is een enorme volière (zaten 10chinchilla's in en stuk of 20 degoe's) en ik wilde voor de diertjes wat extra plankjes in de kooi maken omdat ik hun zitmogelijkheden nogal klein vond ( ze hadden een heleboel plankjes al weg gegeten..)
De voliere stond in het hoekje van de poetsplaats en ik ging er dus in met hamer en plankjes en zaag etc. En ging dus wat plankjes maken.
vervolgens komt een stalgenote met haar hengst en maakt hem aan de muurvast. zegt nog heel mooi tegen mij, let jij even op want ik moet in de kantine praten met potentiele kopers van ....(naampaard).
voor ik het weet breekt meneer los van de muur en rent zo de poetsplaats af.
Ik gooi al mijn spullen op de grond en wil het hok uitrennen : IK ZAT VAST! de deur was in zijn slot gevallen...
mijn telefoon heel netjes naast mijn kopje koffie op het bankje, BUITEN de kooi....
Ik kon niks doen behalve schreeuwen maar dat hoorde ze niet...
komt mijn stalgenootje 20 minuten later pas heel rustig met de kopers aanlopen en ik helemaal in paniek, hij is ontsnapt! hij is ontsnapt!
meneer was teruggevonden in de merrie wei...
het resultaat ? een paar maanden later hadden we een veulentje op stal ....
klinkt allemaal echt bizar, maar het gebeurde echt zo, haha

We zaten in een vervangingslokaal en daarom had de leerkracht geen sleutel. Toen hebben we op internet het nummer van de school opgezocht en toen kwam de directeur (die al naar huis was) ons redden.
ik schreeuwen maar geen reactie. dik halfuur later riep me broer me binnen om wat te drinken. Ik schreeuwen.. hoor ik me broer zeggen' Maaa ze schreeuwt!' en hoorde ik daarna.. "laat der dan maar in de tuin.. ze mag niet schreeuwen"
dat werd dus midden in de schuur