BaileyMix schreef:Ja vraag ik me ook af! Weet wel dat sommige wel eens liggend wat bijverdienen of zulke afspraken maken voor pensionstalling of voer... Zo kan het ook, maar dat moet je maar net willen natuurlijk...
Boy, that escalated quickly!
Ik ken deze mensen niet maar ik ben geïntrigeerd! Ik zie mezelf al naar mijn stalhouder toestappen en avances maken... "hey ik zit een beetje hoog deze maand, maar ik denk u ook -if you get what I mean-
... zullen we het hooi eens even van dichtbij inspecteren? en mag ik dan een poosje gratis hier staan? Plieeeeeeeeees?"Overigens MOEST en ZOU ik de paarden aan huis hebben, het ging bijna door maar ik heb nu op fietsafstand een stalling gevonden waar ik net zoveel kwijt ben als paarden aan huis en dan heb ik thuis geen bak etc.
Ik heb vol verwondering geluisterd naar die verhalen.. Het is niet zo dat ze ook persee intiem zijn met die mannen, maar ze gaan wel met regelmaat leuke dingen doen omdat die mannen ook behoefte hebben aan aandacht en gezelschap. Die opdrachtgever zit in een wereld waardoor hij het kan weten, vond dit echt shocking!