Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Femek2902 schreef:Ik fiets elke dag 2 uur en mijn bovenbenen scheuren ook langs elkaar, dus mijn broeken gaan ook echt maximaal een jaar mee.. Die van de h&m zijn bij mij echt het snelste kapot, zelfs al vond ik ze niet fijn zitten en had ze dus het minst van mijn broeken aan.. Die van de c&a vind ik wel goed, maar zijn meestal wel wat duurder, of gewoon echt minder mooi. Maar ik ga altijd in de uitverkoop en dan is het te doen om daar een mooie echt goedkope broek te kopen. (dus voor minder dan 20 euro)
....
En ik doe er alsnog wel een goed jaar mee
. Raponsje schreef:Ik zweer zelf bij replay and g-star.
Maar broeken van bijvoorbeeld h&m zijn ook prima.
Als je last hebt van schurende benen kun je beter een broek kiezen die meer stretch heeft dan een broek die dat niet of nauwelijks heeft. Dankzij de stretch gaan ze veel moeilijker stuk.

ik hou van kleurtjes dus dan zit je daar goed
Deze zomer nog een 2 broeken voor €10 en 1 voor €7,50 bij de Coolcat gescoord! Vind ze ook erg lekker zitten en ze gaan lang mee ondanks dat ik veel fiets
Ik koop eigenlijk altijd kleding in de uitverkoop. Zit liever met wat te veel kleren maar dat ik het wel voor een prikkie heb gekocht dan dat ik op gegeven moment met te weinig kleren zit en dan de volle prijs moet betalen