Goeie spijkerbroek...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 07:19

Mijn h&m spijkerbroek gaat nu al 3 jaar mee en wordt nog niet eens veel dunner. Ik fiets veel en heb daarom ook te maken met dit probleem, dus ik lees even mee.
Je hebt bij h&m wel verschillende diktes qua spijkerstof, maar de ervaringen zijn erg wisselend zo te lezen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 07:20

kohtje schreef:
Bonprix,heb ik pas broeken besteld voor 15 euro, ze zitten mooi en lekker.

Ja Bonprix. Heb er meerdere van. Paar van 19,95 en eentje van 24,95 euro. Echt hele fijne broeken.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 09:26

Ik houd echt van broeken van LTB, precies de goede pasvorm voor mij, beschikbaar in lange lengtematen en goede kwaliteit. Om die prijs een beetje goed te maken koop ik af en toe voor erbij broeken van 8 euro bij de Primark :Y) Flutkwaliteit, maar leuke broeken en voor die prijs kan dat :P

Eclare

Re: Goeie spijkerbroek...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 10:00

Levi's broeken! Heerlijk en veel verschillende soort modellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 10:05

Femek2902 schreef:
Ik fiets elke dag 2 uur en mijn bovenbenen scheuren ook langs elkaar, dus mijn broeken gaan ook echt maximaal een jaar mee.. Die van de h&m zijn bij mij echt het snelste kapot, zelfs al vond ik ze niet fijn zitten en had ze dus het minst van mijn broeken aan.. Die van de c&a vind ik wel goed, maar zijn meestal wel wat duurder, of gewoon echt minder mooi. Maar ik ga altijd in de uitverkoop en dan is het te doen om daar een mooie echt goedkope broek te kopen. (dus voor minder dan 20 euro)

Ik heb bij C&A nog nooit meer dan 30 euro aan een broek uitgegeven en dat is echt gewoon goede dikke kwaliteit :j ....

Verder zijn die van de Primark wel iets zwakker, maar he... Voor een spijkerbroek van 8-16 euro kan ik dat ook wel handelen :P En ik doe er alsnog wel een goed jaar mee :j .

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 10:17

Raponsje schreef:
Ik zweer zelf bij replay and g-star.

Maar broeken van bijvoorbeeld h&m zijn ook prima.
Als je last hebt van schurende benen kun je beter een broek kiezen die meer stretch heeft dan een broek die dat niet of nauwelijks heeft. Dankzij de stretch gaan ze veel moeilijker stuk.

Mee eens wat betreft dat stretch, ik koop broeken bij de Miss Etam, niet de meest modieuze winkel maar spijkerbroek is spijkerbroek.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 10:23

H&M zijn bij mij juist de enige broeken die snel kapot gaan.. Die zou ik absoluut niet aanraden bij schuren.
Ik heb een spijkerbroek van het merk Kuyichi die voelt lekker stevig aan.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 10:24

ik zweer bij LTB spijkerbroeken, ik fiets veel en mn broeken gaan echt al een tijd mee!
Broeken van de h&m vind ik ook niet fijn, worden snel dunner vind ik.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 10:28

Toch al merken die een paar keer terugkomen, super!

Hier ook iemand die veel fietst, en schurende bovenbenen. Dubbel pech :P
Miss Etam koop ik ook regelmatig spijkerbroeken, ben benieuwd naar C&A!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 10:34

Ik zweer bij de broeken van Angels. Is ook nog eens stretch, dus extra fijn :)

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 12:08

Ik vind de broeken van bershka heel fijn, ik heb bij broeken algauw dat ze uitlubberen maar deze blijven super strak
zitten. En ze blijven ook heel mooi bij mij en ze zijn ook niet duur.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 12:16

Jeans center! :) Ik heb een spijkerbroek van LTB en die zit heerlijk en als gegoten! Vind ze wel duur dus ik koop ze altijd als ze in de opruiming zijn of korting hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 12:24

Ik koop mijn broeken meestal in de uitverkoop bij de Coolcat of Sting :j ik hou van kleurtjes dus dan zit je daar goed :') Deze zomer nog een 2 broeken voor €10 en 1 voor €7,50 bij de Coolcat gescoord! Vind ze ook erg lekker zitten en ze gaan lang mee ondanks dat ik veel fiets :j Ik koop eigenlijk altijd kleding in de uitverkoop. Zit liever met wat te veel kleren maar dat ik het wel voor een prikkie heb gekocht dan dat ik op gegeven moment met te weinig kleren zit en dan de volle prijs moet betalen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 12:43

Ik heb spijkerbroeken van de mango, h&m divided, h&m, levi, c&a, only en de sting en de broeken die het aller beste blijven, zijn die van de (gewone) h&m, of c&a maar die zijn meestal niet zo mooi.

Ikzelf schuur ook met m'n bovenbenen langs elkaar, ken je probleem dus. :')
Broeken die het slechtste zijn (vind ik) vind ik echt h&m divided en mango, en levi's valt me ook tegen (maar die zit wel heel erg lekker)

én h&m broeken zijn ook nog eens heel goedkoop. Mijn fijnste broek was 20 of 30 euro.

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 18:53

Ik zweer ook bij LTB broeken! Zitten echt super mooi en ze hebben idd ook lengtematen. En de prijs is een beetje gemiddeld. Niet zo duur als bijv levi's en g-star maar wel duurder als h&m, primark enz. Maar dat zie je ook wel vind ik! G-star is echt flut kwaliteit, heb er 3 broeken van gehad en alle drie binnen een half jaar stuk.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:01

Ik heb heel veel broeken van de Only bevalt me heel goed en een mooi prijsje!

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:08

Broeken van de hm doe ik heel lang mee , en heb ook een hele fijne van de vero moda!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:20

Ik ben erg tevreden over de jeans van Street One. Sluiten erg mooi aan, zitten lekker en gaan lang mee :)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:27

Ik heb het liefst Gstar, in de uitverkoop heb je ze al voor 50 à 60 euro erg fijn!!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:03

Ik draag altijd Brams Paris broeken, gaan bij mij echt jaren mee.
Vind stretch het fijnst.
Ik betaal geloof ik 60 euro voor 2 broeken.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:07

Hier nog een ltb fan! Lekker makkelijk, bestel ze op Internet of neem ze gewoon in de winkel mee zonder te passen, aangezien elke broek als gegoten zit en ik alles in dezelfde maat kan nemen.

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:14

Herkenbaar probleem! Ik heb vaak de spijkerbroeken van Tommy Hilfinger. Nu ik eenmaal weet welke maat ik moet hebben koop ik ze (zo goed als nieuw) op marktplaats voor €20 ze gaan nu een jaar mee maar ze zien er nog prima uit!