Zoenen, wanneer wel of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:24

Babel schreef:
Als hij leuk is en een nieuw land (een land dat ik nog niet eerder heb gezoend O:) Heb een lijstje);
ZOENEN

Als hij niet leuk is, niet zoenen, maar dan heb ik hem waarschijnlijk na 2 minuten toch wel afgepoeierd!

edit; als hij heel leuk is en het is geen nieuw land dan wil ik het ook nog wel eens doen ;)

Haha een nieuw land?

Iriscope

Re: Zoenen, wanneer wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:26

Yes! Ooit een weddenschap aangegaan dat ik nooit 20 landen zou zoenen. Wel dus :)
ben nu al bijna bij het dubbele O:)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:29

Geryon, ik bedoel bij jou gaat het dan toch ook om lust? :P
Tenminste, als ik met iemand zoen die ik net ken doe ik dat niet om zijn mooie persoonlijkheid.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:30

Haha super leuk zo een weddenschap!
Als ik iemand leuk vind zoen ik ook gewoon, ik zit op het moment totaal niet op een relatie te wachten :')
Dus YOLO denk ik altijd haha

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:30

Ik geloof dat ik oud wordt... 'vroegah' bij ons ging je even naar buiten als je even wilde zoenen maar tegenwoordig gebeurt dat dus gewoon midden in de discotheek of bar?

Normen en waarden veranderen zullen we maar zeggen. Ik vind het toch een beetje als andere natuurlijke behoeftes zoals; seks, plassen, epileren, flossen, mijn nagels knippen... daarbij voel ik ook niet de neiging om dat in het openbaar te doen. Maargoed, die mensen heb je ook. Ik zat laatst nog in de trein naast iemand die haar nagels aan het knippen was. Ik ben maar even ergens anders gaan zitten, zou ik ook doen als er een stel naast me aan het zoenen was.

Kennen jullie die uitdrukking "get a room"? Dus dat.

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:37

Ik zoen niet :+
Ik kan echt niet zoenen in het openbaar. Ik kan geen enkele vorm van lichamelijk contact aan in het openbaar. Niet met m'n vriend (als die er is), laat staan met een wildvreemde. :') :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:38

vuurneon schreef:
Wanneer je een koortslip ziet, niet zoenen :')

:') :))

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:43

'Get a room' vind ik echt aan de omstandigheden liggen. Ik vind het veel te klef als mensen in het openbaar op klaarlichte dag elkaar moeten onder kwijlen. In een discotheek vind ik het best normaal als mensen zoenen, in een bar dan weer niet, en dan zou ik inderdaad ook nog steeds even naar buiten gaan. Denk dat het verschil toch wel is, vol in the picture staan of niet.
Ik zoen eigenlijk alleen als ik een jongen echt zie staan. Een vroeger vriendinnetje kon helemaal trots vertellen hoe ze uit t niets gezoend was door een jongen. Nee, daar wordt ik over het algemeen niet vrolijk van :=

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:47

BAStable schreef:
Als je net overgegeven hebt of knoflook op hebt; niet zoenen... :')
En zo lang je het niet te bont maakt én vrijgezel bent: enjoy your happy single life!

:j

Zolang je elkaar maar niet helemaal op eet, vind ik het al gauw kunnen.
Wanneer ik overga op zoenen.. tja, dat gebeurt eigenlijk wel vanzelf haha.
Gewoon van genieten! *\o/*
Vind het wel een echte no-go als je geen single meer bent.
Of wat ik vaak zie, mensen die heeeeel klef lopen te doen op school. Vind ik ook een no-go. Kusje op school kan, maar uitgebreid zoenen enzo.. nee bedankt!

Wat mijn trainster altijd zei: ge mût prûve wa dr op de werld is! :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:52

NeverGiveUp schreef:
Geryon, ik bedoel bij jou gaat het dan toch ook om lust? :P
Tenminste, als ik met iemand zoen die ik net ken doe ik dat niet om zijn mooie persoonlijkheid.

Haha :D Volgens mij heb ik het niet goed uitgelegd.
Intieme dingen doen met iemand waar ik niet emotioneel intiem mee bent vind ik bleh. Geen behoefte aan dus ik zoen ook niet met iemand die ik net ken. :P Althans tot nu toe.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 20:07

sallandval schreef:
Ik geloof dat ik oud wordt... 'vroegah' bij ons ging je even naar buiten als je even wilde zoenen maar tegenwoordig gebeurt dat dus gewoon midden in de discotheek of bar?

Normen en waarden veranderen zullen we maar zeggen. Ik vind het toch een beetje als andere natuurlijke behoeftes zoals; seks, plassen, epileren, flossen, mijn nagels knippen... daarbij voel ik ook niet de neiging om dat in het openbaar te doen. Maargoed, die mensen heb je ook. Ik zat laatst nog in de trein naast iemand die haar nagels aan het knippen was. Ik ben maar even ergens anders gaan zitten, zou ik ook doen als er een stel naast me aan het zoenen was.

Kennen jullie die uitdrukking "get a room"? Dus dat.

Als ze hier in Antwerpen met 2 naar buiten gaan, weet iedereen dat er wel wat meer gaat gebeuren als zoenen..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:14

Sonja schreef:
Wanneer? Zodra je de behoefte voelt (en je allebei single bent) natuurlijk :D Zoenen is heerlijk, én onderdeel van het selectieproces := Iemand die zoent als een bouvier, dat wordt 'm niet :n

Helemaal mee eens!
En dan inderdaad niet volle bak gaan kopkluiven midden op de dansvloer, want dat kan écht niet, dat vind ik ook snollerig. Maar in een rustig hoekje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:20

Ik zoen als ik wil zoenen := En idd, als je tegenwoordig met z'n tweeën naar buiten duikt terwijl je vrienden nog in een club staan (woon in Utrecht stad) weet je dat er in een zijsteegje wel wat meer gaat gebeuren dan alleen een lief kusje. Ga dan liever ergens een beetje in een hoekje of uit het zicht staan dan dat ik naar buiten loop en de volgende ochtend moet verklaren dat ik alleen heb gezoend....

Elkaar echt staan opvreten midden op de dansvloer vind ik anders, vooral als je in de weg staat :') Word er altijd een beetje onpasselijk van als je de slijmdraadjes aan de kin van iemand ziet hangen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:48

Zoenen kan altijd. Het liefst met tong. En als iemand leuk is, kan seks ook. Liefde delen met een ander is leuk. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:49

eenitraM schreef:
Zoenen kan altijd. Het liefst met tong. En als iemand leuk is, kan seks ook. Liefde delen met een ander is leuk. ^^

Ik denk dat ik een nieuwe beste vriendin heb

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:58

Dat is het ook absoluut. Maar om daar nou anderen mee lastig te gaan vallen, gaat mij te ver.
Ik heb er ook behoorlijk wat op afgesnold in mn vorige vrijgezellige periode, believe me. Maar midden in een discotheek? Neuh.. Dan maar wat eerder naar huis, of naar zijn huis, of whatever.. Maar niet daar :n. Maar misschien is dat wel leeftijdsafhankelijk, ik weet het niet. Toen ik 16 was, was het ook normaal. Nu, ruim 10 jaar later, niet .

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:05

Babel schreef:
Als hij leuk is en een nieuw land (een land dat ik nog niet eerder heb gezoend O:) Heb een lijstje);
ZOENEN

Als hij niet leuk is, niet zoenen, maar dan heb ik hem waarschijnlijk na 2 minuten toch wel afgepoeierd!

edit; als hij heel leuk is en het is geen nieuw land dan wil ik het ook nog wel eens doen ;)

Haha prachtig! Wist niet dat er meer mensen waren met dezelfde verzameling :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:40

Echt? Jij ook? Vet :)
Ik heb een landkaart met pinnetjes op Google Maps :+

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:43

Hihihi zover heb ik het nog niet laten gaan. Zou eerlijk gezegd uit m'n hoofd ook niet meer weten op hoeveel landen ik zit. Heb het in een m'n dagboek opgeschreven toen ik op reis was, toen ging het wel hard :o Maar hier in Nederland blijft het een beetje hangen. Geloof dat ik niet internationaal genoeg bezig ben geweest hier ;)

SunNDLM

Babel schreef:

Held _/-\o_ _/-\o_

vuurneon

eenitraM schreef:

Je bent in het verkeerde tijdperk geboren wat dat betreft! Make love, not war *\o/*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:44

Babel schreef:

Doe ik maar niet... Kom ik heel zielig tot alleen Frankrijk (met een Amerikaan, dat dan weer wel :') ) en Nederland. -O-
En daarna vond ik de liefde van mijn leven dus ik zoen nog maar met 1 :D wel in allerlei landen haha
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 21-10-13 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:44

Babel schreef:

Stille meelezer kan haar lach even niet inhouden hier _O- _O- _O-

Terug onder de steen.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:36

Zoenen zomaar ben ik nooit echt een voorstander van geweest :P Ik heb nog nooit iemand met het stappen gezoend, weet dan toch dat die mannen daar niet serieus zijn en het voor een avondje leuk vinden. Daar hou ik niet van. Ik wil niet (bewust en onbewust) overkomen als ik uitga en veel mannen weten dat ze met mij gezoend hebben }> Zo'n type ben ik niet.
Zoen alleen als ik een relatie kreeg. Mijn huidige vriendlief die ik al 16 maanden heb <3 <3 , die zoende me wel toen ik hem voor de eerste keer zag. Ik was nog nooit zo verliefd geweest, was liefde op het eerste gezicht :D

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:41

Ik zoen ook niet 'zomaar'. Heb 2x in mijn leven in de kroeg gezoend, 1x met mijn vaste vriend en 1x met iemand waarmee ik later ging. Met mijn vriend heb ik op mijn eerste date gezoend, dat was liefde op het eerste gezicht. Voor de rest zoen ik nooit gelijk, wil niet bekend staan als iemand die makkelijk te krijgen is en geloof me, dat gaat hier snel rond.