Jooliieen schreef:Bedankt!
Ik baal er namelijk wel van, aangezien ik bij mijn slechts verdiende baantje, waar ik maar 1x in de 2 weken werk loonheffing heb toegepast. En bij mijn baan waar ik fulltime 10 weken vakantiewerk heb gedaan, daar heb ik geen loonheffing toegepast, dus nu hoop ik maar dat ik alles terug krijg, anders heb ik dus eigenlijk al die tijd voor niks gewerkt bij mijn ene baantje waar ik maar 1x in de 2 weken kom.. Als jullie het nog snappen? haha.
Dat valt op zich mee, want het gaat om het totale bedrag wat je verdient, of je dat nou bij 1, 2 of 3 baantjes doet maakt dan niet uit.
Je krijgt t nu alleen achteraf ipv gelijk uitbetaald. Maar ik vond dat altijd wel een mooi spaarpotje!
Als je over het maximale bedrag heen gaat waarover je geen loonheffing hoeft te betalen, zul je toch moeten betalen, of je het nou bij baantje 1, 2 of 3 hebt toegepast. Dus per saldo zal het uiteindelijk niks uitmaken.
Daar hoef je je echt niet druk om te maken. Mits je aangifte doet natuurlijk, dat is wel noodzakelijk. 
Aangezien ik straks veel minder loonheffing terug krijg.. (omdat ik boven de grens zit)