Groepswhatsapp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:47

Ik zou er niet aan beginnen. Wij hebben al ruzie gekregen haha ( is nu weer goed hoor) maar de een vind iets wel grappig zoals plaatjes of filmpjes en de ander niet. Of elkaar verkeerd begrijpen en ga zo maar door. Kan goed gaan maar je typt iets i.p.v dat je elkaar in het echt spreekt, das toch anders..

Yunaa

Re: Groepswhatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 00:08

Met vreemden een groep starten ben ik ook niet zo'n voorstander van hoor. Het is wel heel handig als je met medestudenten of collega's in zo'n groep zit, je kan snel veel informatie uitwisselen. Iedereen leeft tegenwoordig op die mobiel.

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 00:13

Ik heb een hele goede vriendin eraan overgehouden! We cammen heel veel! :)
En aankomende vrijdag samen naar Walibi.

Verder is de groep na een half jaar wel uit elkaar gevallen helaas.. maar toch blij met die vriendschap!
Toch lijkt het me nu zelfs leuk om in een groep te zitten kletsen over paarden ofzo.

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 00:27

Lijkt me leuk!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:29

Groepsapp handig met onze vaste vriendengroep om etentjes enz mee af te spreken.

Groepsapp was ook handig toen ik mee deed met de Nijmeegese vierdaagse en met bokkers zou meeten die ook meededen.

Verder vooral irritant!! Midden in de nacht of in de ochtend vroeg iemand die regel voor regel appt waardoor je wakker wordt Heel vervelend!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:33

Ik vind de groepsapp echt ideaal.
Hoef je niet constant in te loggen op dat forum en even snel een foto appen van wat leuks is zo gebeurd.
Het moet gewoon goed voelen. Ik zou een paar weekjes wachten en eerst je draai vinden in dat topic. Dan kun je altijd nog je nummer geven.