Digitale Camera bij Aldi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kippie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:42

verootjoo schreef:
Wij hadden er ook één. We komen thuis, doet ie t niet. Wij dat ding teruggestuurd, zij daar vanalles controleren, ja hoor hij doet t zeggen ze, en ze sturen m weer terug. Wij denken, yes eindelijk een digi. Doet ie t nog niet. Toen hebben we m teruggebracht en ons geld teruggevraagd. Maar no way dat wij nog zulke dingen bij de aldi kopen

Zelfde verhaal, camera net weer teruggestuurd naar medion voor de 2e keer!! Maar nooit meer een camera van medion voor mij!! Boos!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:04

photodude schreef:
Hee Griebels, Ik ben benieuwd wat voor foto's je ermee maakt.
Laat maar eens wat zien!

Hey, leuk je hier te zien!!!
We zijn nog wat aan het proberen met de camera. Als ik wat mooie foto's heb gemaakt, zal ik ze zeker laten zien...

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:17

wij hebben hem een half jaar geleden ook bij de Aldi ghaalt... Maar nu, een week geleden ging die al niet meer aan... En 3 maanden geleden ook hetzelfde probleem..
En dan moet je eerst bellen, dan je camera aanmelden. Dan later opsture voor reparatie en met geluk heb je hem 3 maanden later terug.. Kortom heel gedoe.. Ik baal natuurlijk ontzetten nu net met sinterklaas en kerst geen foto's maken.. Marja..
Op zich is het wel een goeie camera.
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 04-12-03 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:21

kippie17"]
[quote="verootjoo schreef:
Wij hadden er ook één. We komen thuis, doet ie t niet. Wij dat ding teruggestuurd, zij daar vanalles controleren, ja hoor hij doet t zeggen ze, en ze sturen m weer terug. Wij denken, yes eindelijk een digi. Doet ie t nog niet. Toen hebben we m teruggebracht en ons geld teruggevraagd. Maar no way dat wij nog zulke dingen bij de aldi kopen

Zelfde verhaal, camera net weer teruggestuurd naar medion voor de 2e keer!! Maar nooit meer een camera van medion voor mij!! Boos!
[/quote]

wij dus ook.. (lees hierboven)
Hebben er ook best wel spijt van dat we hem hebben gekocht. Enne even een tip voor alle mensen met zo'n camera. Als je hem terugstuurt haal de batterije + memory-kaart (of hoe zoiets ook heet) eruit. Als je dan (3 maanden later) een nieuwe krijgt gestuurd, is dat meestal met NIEUWE batterijen en memory-kaart... Toch altijd mooi meegenomen...

Als de camera het doet is het wel een goeie camera. Maar hij gaat best snel kapot.

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:38

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ik heb hem vanochtend dus ook gehaald
maar bij mij zegt hij ook geen cf card ofzoiets
en ik dacht ook gewoon formateren, maar je kan niet in de optie formaat komen waar het onder hoort te staan
wie weet een oplossing.....

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:12

is dit een vette miskoop..?????

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:10

Is geen miskoop, wil ik niet aan...
Bij 'geen cf-kaart' zou ik eens controleren of de compact Flash kaart (dat ding met die 128 mb dus) er wel diep genoeg in zit. Je voelt wat weerstand, dat klopt, maar hij moet er helemaal in. Dan moet de foutmelding verdwijnen...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:20

Ik ben ook niet te spreken over de camera van de Aldi. Ik heb hem ook een tijdje terug gekocht, maar hij is echt niet geschikt voor het doel (het nemen van bewegende beelden van Fitz)
Dus daar baal ik behoorlijk van. Ook vind ik de software die er bij zat waardeloos dus achteraf had ik liever een andere camera gehad.

kippie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:28

Fitzroy schreef:
Dus daar baal ik behoorlijk van. Ook vind ik de software die er bij zat waardeloos dus achteraf had ik liever een andere camera gehad.

Oja, die software... Huilen Die deed het prima eerst..Alle foto'tjes op de comp staan..Lalala opeens progamma kapot. Als ik hem opnieuw installeer doet hij het nog steeds niet! Dus al mn foto's weg!!!!!! Bloos!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 14:19

hmm wat ik hier lees klink niet goed,dat ging dus over dezelfde digi? Verward

is er geen site ofzo waar infomatie erover opstaat?

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 14:21

Ik vind het jammer dat iedereen zo'n problemen heeft met de digi van de aldi... bij mij doet ie het vooralsnog prima! Ik weet alleen nog niet precies hoe dat uploaden gaat om ze op bokt te zetten maar zodra ik dat weet zal ik er hier een paar neerzetten!

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 15:34

Even 2 foto's welke ik heb gemaakt met de digi van de aldi!! ik heb nog niet zoveel verstand van hoe hij werkt, dus stond niet helemaal goed ingesteld! maar ik vind ze toch mooi!
Bij de laatste foto had ik zelfs de flits uit staan en toch nog vrij helder!!

Afbeelding

Afbeelding

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 17:25

hmm ok
wazig
ja hoever is helemaal Haha!
hij steekt er volgens mij iets van een milimeter bovenuit ofzo??
of moet hij echt gelijk staan met dat de rand van de gleuf waar hij inzit??????