Bol.com

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: Bol.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 00:41

Bol.com zegt altijd ja het is op voorraad en dan is het er 2 weken later nog niet dus geen aanrader als je zeker wilt zijn.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 00:50

Dat heb ik pas 2 keer meegemaakt en ben telkens keurig op de hoogte gehouden van de gang van zaken.
Ook kreeg ik telkens de gelegenheid om mijn bestelling te annuleren.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 02:07

Gisteren(donderdag) om 16.00 een boek besteld... Vandaag(vrijdag) om 10.30 had ik m... ;)

Dus ja...prima service!

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 05:49

bij mij is het altijd op tijd binnen , bij de producten staat het er ook bij vermeld.
* bol.com Fan*

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:07

Helaas hier niet. Er stond 'Voor 23.00 besteld, volgende dag in huis' en vriendin bestelde het donderdagmiddag, voor verjaardag van gisteren, maar hij was er helaas nog niet -O-

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:13

Bij mij altijd netjes geleverd zoals het er bij stond! Hele goeie site vind ik :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 12:56

Hier ook altijd optijd ontvangen. soms zelfs 's avonds besteld, 's ochtends al in de brievenbus! :)
Hebben ook geluk dat we zo'n brievenbus met een klep hebben dus past er makkelijk in.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 13:06

Ik had mijn boek ook de volgende dag :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 13:31

Geen klagen over Bol.com, gaat negen van de tien keer goed. Laat meestal thuis bezorgen.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 13:36

Davinia_ schreef:
Helaas hier niet. Er stond 'Voor 23.00 besteld, volgende dag in huis' en vriendin bestelde het donderdagmiddag, voor verjaardag van gisteren, maar hij was er helaas nog niet -O-

Dan ben je zelf dus ook gewoon veel te laat met bestellen, als het een cadeau is kun je beter naar de winkel lopen dan een paar uur van te voren bij een webwinkel bestellen. Dat kan namelijk altijd een dag langer duren.

Hier ook altijd tevreden :j Altijd alles keurig op tijd binnen, op de afgesproken dag. En anders altijd keurig netjes een mailtje met uitleg en de mogelijkheid tot annuleren en geld terug.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 13:36

Als het bij het artikel erbij staat en je hebt op een werkdag besteld, dan is ie er bijna gegarandeerd de volgende dag :j En ook bij een levertijd van een paar dagen is het er altijd keurig binnen de opgegeven termijn. Ben een erg tevreden klant van bol.com

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:12

Froukje1993 schreef:
Davinia_ schreef:

Dan ben je zelf dus ook gewoon veel te laat met bestellen, als het een cadeau is kun je beter naar de winkel lopen dan een paar uur van te voren bij een webwinkel bestellen. Dat kan namelijk altijd een dag langer duren.

Hier ook altijd tevreden :j Altijd alles keurig op tijd binnen, op de afgesproken dag. En anders altijd keurig netjes een mailtje met uitleg en de mogelijkheid tot annuleren en geld terug.

Tsja, als dat zo is moet een bedrijf geen belofte maken. :)

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:14

Laatst just dance 2014 om 22:30 besteld en we hadden hem de volgende dag!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:51

Saskiaatje schreef:

Een bedrijf als Bol.com is ook afhankelijk van de postbezorging. En met name rond vakantietijden is het niet altijd de standaard persoon die de post bezorgd. Moet eigenlijk niet mogen dat je daar als klant de gevolgen van ondervindt, maar het zijn ook maar mensen en die kunnen fouten maken. Meteen op je achterste benen gaan staan en naar het bedrijf wijzen vindt ik dan weer overdreven.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:28

Cassidy schreef:
Saskiaatje schreef:

Een bedrijf als Bol.com is ook afhankelijk van de postbezorging. En met name rond vakantietijden is het niet altijd de standaard persoon die de post bezorgd. Moet eigenlijk niet mogen dat je daar als klant de gevolgen van ondervindt, maar het zijn ook maar mensen en die kunnen fouten maken. Meteen op je achterste benen gaan staan en naar het bedrijf wijzen vindt ik dan weer overdreven.

Absoluut, ben ik helemaal met je eens. Maar je kunt nu eenmaal wel verwachten dat mensen klagen wanneer de belofte niet nagekomen wordt. :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:01

Als je echt iets hebben moet voor een bepaalde datum, en je wilt er zeker van zijn dat je het tegen die tijd hebt, bestel op tijd of ga naar een winkel toe (als die er zijn en het item op voorraad hebben). Want met alle bestellingen via het internet, gaan de winkels gaandeweg verdwijnen. Dus dan ben je uiteindelijk toch weer afhankelijk van die webwinkel. En daaraan verbonden de postbezorging. En dat daar dingen tegenwoordig niet meer zo gaan als vroeger moet iedereen zijn opgevallen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:10

Nog nooit geen problemen gehad mer bol.com. Ooit eens iets met een cd, maar kan me niet een smeer herinneren wat het was. Werd keurig en snel opgelost en kreeg een nieuwe factuur.

Als ik iets de volgende dag moet hebben (vooral zo'n boek als de ts) dan bestel ik het gewoon niet. Dan plaats ik een berichtje op fb van wie ik het mag lenen (altijd wel iemand die zo'n populair boek heeft) en als dat niet lukt ga ik even naar de boekwinkel :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:26

En wederom een goede ervaring met bol.com:
Ik had een dvd-box besteld bij 1 van hun verkopers, maar het verkeerde seizoen ontvangen.
Gelijk de bestelling retour gemeld en ivm het ontbreken vd originele factuur een mail gestuurd naar de verkoper of een printscreen ook goed was (geen printer).
De verkoper heeft de retourmelding ongedaan gemaakt en me beloofd het goede seizoen toe te sturen. +:)+
Ik heb het verkeerde seizoen dezelfde dag nog terug gestuurd en vanaf dat moment niets meer vernomen van de verkoper. -O-
Een week later heb ik er een mail achteraan gegooid met de vraag of ik het goede seizoen nog zou ontvangen en of zij het verkeerde seizoen ontvangen hadden.
Totaal geen reactie. -O-
Afgelopen week had ik ineens een betalingsherinnering van bol.com in mijn mailbox. :=
Gelijk gebeld met de klantenservice, de situatie uitgelegd en op hun verzoek de mailwisseling doorgestuurd.
2 dagen later had ik een mailtje van bol.com dat ze normaal geen rekeningen terugdraaien als de betalingstermijn verstreken is maar omdat ik kon laten zien dat er contact over was geweest met de verkoper en dat deze nergens op reageerde maakten ze een uitzondering voor me. *\o/* *\o/* *\o/*