Wat zijn jouw guilty pleasure's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:45

Verse pasta met spekjes en blauwe kaas. Oh nomzzzz

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:46

Kersttoetje ala mama alleen hier geen kersttoetje maar gewoon liefst vaak. Lange vingers in abrikozen jam gedoopt, laagje bouwen, dan laagje abrikozen (vers, geweld of uit blik) gelatine erover en laten opstijven. Het lekkerste met mierzoete slagroom maar die mogen we niet meer.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:47

Roti kip massala, maar het is zoveel werk om te maken. (ik haalde het altijd, maar hier in Oostenrijk kennen ze het uiteraard niet)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:47

Cake beslag inderdaad, niet goed maar zo lekker :o

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:49

@phormicola: Hmmmm die pindakaas is een goeie tip :')! Of niet :+!

Ik mengde ook altijd appelmoes met mayonaise *kwijlt* :+

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:51

Turks brood dippen in de zachte schapenkaas, in balsamico gemarineerde champignons erbij en ik ben gelukkig! :9

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wat zijn jouw guilty pleasure's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:53

Zelfgemaakte pizza met tomatenpuree, uienringen, ham, mozzarella, geraspte belegen kaas en ananas is nog een guilty pleasure van me.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:54

Oh en diepvries pizza. Pizza van de Italiaan vind ik echt niet lekker, alleen diepvriespizza van Dr. Oetker :+
Scheelt ook dat ik altijd Hawaii heb en die hebben niet alle pizzeria's

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:58

LisaD schreef:
@phormicola: Hmmmm die pindakaas is een goeie tip :')! Of niet :+!

Ik mengde ook altijd appelmoes met mayonaise *kwijlt* :+

Het is een zeer slechte tip, tenzij je 30kg te weinig weegt, dan is het een gouden tip :+

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:01

broodje kroket als ik op vakantie ben in het buitenland :Y)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:03

Parmaham.

Als ik eten maak waar parmaham in zit verwerkt weet ik dat ik meer moet kopen dan nodig is. Ik eet het zo uit de verpakking, kan het nooit laten. :=

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:03

Wafel beslag. :9 :~
Of een verse witte boterham met hagels in kleine stukjes gesneden.
En een kroket uithollen. Hmmm

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:04

Pesto, champignons en kaas zijn voor mij DE ingrediënten. Ik maak dan ook belachelijk vaak dingen met voornamelijk deze 3 ingrediënten. Bijvoorbeeld: Penne met pesto, champignons en een bult strooikaas. Of: bladerdeeg met een laagje pesto/crème fraise mengsel met daarboven op courgette, champignons, spinazie blad en weer een bult strooikaas uit de oven. Toevallig heb ik net nog een omelet gemaakt met champignons en een plak gesmolten kaas eroverheen. Ik heb zelfs laatst nog een gerecht samen gesteld bestaande uit dus die penne met pesto champignons en kaas, champignons met kaas gevuld uit de oven, ennnn bladerdeeg hapjes met pesto en mozzarella uit de oven. Het is een obsessie :+

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:10

CrazyCat schreef:
Roti kip massala, maar het is zoveel werk om te maken. (ik haalde het altijd, maar hier in Oostenrijk kennen ze het uiteraard niet)

Oh dit maak ik ook regelmatig! In principe is het zo gedaan met het recept wat ik van smulweb gebruik. De roti pannekoek haal ik overigens wel gewoon in de toko.
Een kwestie van kousenband koken de aardappels (voor)koken en de kip een beetje aan de randen bruin bakken. Dit allemaal even laten staan. vervolgens een uitje, peper en knoflook fruiten, wat tomaten puree, de kerrie masala poeder (van de toko, deze doet het m :D ) een snufje vet-zin, water toevoegen, bouillon blokjes kruimelen en erdoor gooien en even laten sudderen. Vervolgens de voorgekookte aardappelen en de kip er bij gooien zodat dit nog even helemaal gaar kookt, koudenband erbij en tada! Oh ja, ik kook er ook altijd nog een eitje bij. Jammie!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:19

Patatje oorlog met uien :9

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:23

Kaasblokjes zo opsmikkelen :9 (jong belegen) :~

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:04

@MelanieB: Ooomgg, dat is mijn grootste guilty pleasure :')! De kaasblokjes op tafel zijn bij ons dus ook zo op :')! Vooral de jonge :P!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:07

Haha ja erg he.. ik koop zo'n zakje en ga lekker op de bank ze opsmikkelen. Terwijl ik niet persé kaasliefhebber ben _O-

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:10

Hahahah wij kopen gewoon zo'n groot stuk waar we elke avond kleine blokjes vanaf snijden :')! *kwijlt*

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:19

Naja dat doe ik niet, dan weeg ik straks 300 kg ofzo. :Y)
Maar af en toe savonds eens een plakkie afsnijden bijv hebben zowel vriendinlief als ik een handje vol van...slecht. :)) Maar lekker!

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:21

Pannekoekenmix :$

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:22

Moos99 schreef:
Pesto, champignons en kaas zijn voor mij DE ingrediënten. Ik maak dan ook belachelijk vaak dingen met voornamelijk deze 3 ingrediënten. Bijvoorbeeld: Penne met pesto, champignons en een bult strooikaas. Of: bladerdeeg met een laagje pesto/crème fraise mengsel met daarboven op courgette, champignons, spinazie blad en weer een bult strooikaas uit de oven. Toevallig heb ik net nog een omelet gemaakt met champignons en een plak gesmolten kaas eroverheen. Ik heb zelfs laatst nog een gerecht samen gesteld bestaande uit dus die penne met pesto champignons en kaas, champignons met kaas gevuld uit de oven, ennnn bladerdeeg hapjes met pesto en mozzarella uit de oven. Het is een obsessie :+

wij moeten trouwen en een pesto-champignon-kaas restaurant beginnen.
eerst nederland, daarna de wereld! ~~}>

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:11

minikatje schreef:
Moos99 schreef:

wij moeten trouwen en een pesto-champignon-kaas restaurant beginnen.
eerst nederland, daarna de wereld! ~~}>

Top idee! Mensen zullen zich verbazen wat wij allemaal met pesto champignons en kaas kunnen. :7

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:20

Wij eten eigenlijk altijd gezond en zo min mogelijk uit pakjes. Maar zo heel af en toe krijg ik enorm zin in een patatje oorlog en een frikadel en dan moeten we dat die avond eten. Verder ga ik als ik me heel rot en zielig voel altijd macaroni maken met fijne groentes, hamblokjes, tomatensaus en heel veel geraspte oude kaas. Oh, en heel erg lekker maar ook erg ongezond is de bladerdeegtaart met zelf gedroogde tomaten en een mascarponepesto (recept van Heston Blumenthal).

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:27

Chineese tomatensoep van knorr uit pakje en ristorante hawaii pizza kant en klaar en de Biston pizza van de jumbo met spinazie en crene fraise!!!