Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:M_hartje_M schreef:Als ik me ooit eens verveel zal ik een kleine quote lijst maken van domme dingen die ik ooit gezegd hebkunnen we allemaal eens lekker lachen
Best een leuk idee voor een topic. 'Post hier schaamteloos je oude bokt berichten'.
Ik ben nu al fan!
Citaat:nee de kinderen op ut saaie skool plein dagen mij uit en dan mep ik de leraren want die bemoeien zich er te veel mee
MirandaFuego schreef:Waarom kun je dan die laatste x ook niet met praam doen en zorg i.i.g. dat je erbij bent en die hoefsmid mag best een beetje geduld opbrengen anders had hij maar cavianagels moeten gaan vijlen ofzo, zo krijgt je paard alleen maar meer angst!Succes ermee!
Giolli schreef:Het lijkt me best gaaf om daar baasje over te zijn alleen moet je wel heel erg sterk zijn.
vriendinnetje van mij vna 16 was daar verzorg baasje van, sterk dat die dingen zijn, niet normaal!!
Femke_L schreef:Ik snap niet zo goed dat mensen zich schamen en dat er zelfs mensen zijn die roepen dat ze vinden dat de berichtjes voor 2010 verwijderd moeten worden.
Dat zou namelijk zo zonde zijn..
En schamen? Tja, waarom? Ik bedoel.. we zijn allemaal jong geweest en we hebben vast allemaal domme dingen gezegd, maar dat is toch niets om je voor te schamen?
Je wordt ouder en vaak ook wijzer..
Ik kan er alleen maar heel hard om lachen als ik mijn oude berichtjes terug lees
nienke555 schreef:Mijn favoriete ijslander bij manege de ijslander is Gletta... Maar ik kan nergens vinden wat dat betekent????
Citaat:Wij doen vanalles
Ik verveel me echt noooooooooooooit
Nou ik overdrijf want we niet niet alles
een beetje raar berichtje maar..
Citaat:Is er nou niemand die op een manege rijdt in de buurt van Gorinchem, dat kan niet!!
REACTIES GRAAG