Oude topics doorlezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Re: Oude topics doorlezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:07

O ja, het begin... Ik meende de wijsheid in pacht te hebben, vooral in de rubriek OPG :+

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:22

Geweldig mijn oude berichten... Nee ik lees ze niet meer terug uit schaamte!!!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:39

Als ik me ooit eens verveel zal ik een kleine quote lijst maken van domme dingen die ik ooit gezegd heb :') kunnen we allemaal eens lekker lachen :))

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:36

Hier nog een.. Idd je puberteit doorbrengen op bokt (en dan met name HK-topics) is niet heel verstandig..
Lord wat een onzin heb ik uitgekraamd.. En mensen beledigd in HK-topics.
En dan te bedenken dat mijn énorme crush van toendertijd gewoon a-l-l-e-s meelas in dat HK-topic :=

*schaam*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:01

bij mij ook, ooit een topic geopend over welke stalling ik moest kiezen als ik EVENTUEEL :') een pony kreeg, niet over welzijn van ponybeest uiteraard maar bij stalling1 was het wel gezellig en stalling 2 leukere vriendinnen en nog meer van dat soort argumenten :+

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:32

M_hartje_M schreef:
Als ik me ooit eens verveel zal ik een kleine quote lijst maken van domme dingen die ik ooit gezegd heb :') kunnen we allemaal eens lekker lachen :))

Best een leuk idee voor een topic. 'Post hier schaamteloos je oude bokt berichten'. :')
Ik ben nu al fan!

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:57

Jup, intens gênante dingen online gezet. En die zullen daar nog járen blijven ook.. Ben zo blij dat ik niet mijn echte naam als profielnaam heb gekozen. Wel sneu voor de vrouw die mijn oude verzorgpony (plagom) heeft gekocht. Hoop dat ze nooit zijn naam is gaan google-en :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:58

Hahaha jep! Mijn eerste paar boktreacties zijn best grappig maar heel penny/wijsneuzerig _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:00

Mjetterd schreef:
M_hartje_M schreef:

Best een leuk idee voor een topic. 'Post hier schaamteloos je oude bokt berichten'. :')
Ik ben nu al fan!

:') Nou veel plezier om 17,000 berichten door te lichten :7

Citaat:
nee de kinderen op ut saaie skool plein dagen mij uit en dan mep ik de leraren want die bemoeien zich er te veel mee

Hierbij 1 van pubertak omg

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:11

Haha, ik was gelukkig al oud en wijs genoeg toen ik op bokt kwam! :x
Hier een berichtje van 7 jaar terug.. :D
MirandaFuego schreef:
Waarom kun je dan die laatste x ook niet met praam doen en zorg i.i.g. dat je erbij bent en die hoefsmid mag best een beetje geduld opbrengen anders had hij maar cavianagels moeten gaan vijlen ofzo, zo krijgt je paard alleen maar meer angst!Succes ermee!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:14

Citaat:
Dat ze 5 jaar bij een manege heeft gereden, maar door een slechte
houding, daar weg moest. Toen moest ze naar privéles, en helaas, er moest afscheid worden genomen van de Manege

Sorry hoor, ik snap niet dat jullie haar niet snappen :S

:') Anno 2005, toen was ik 13/14

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:51

Mijn eerste bericht in 2007:

Giolli schreef:
Het lijkt me best gaaf om daar baasje over te zijn alleen moet je wel heel erg sterk zijn.
:D vriendinnetje van mij vna 16 was daar verzorg baasje van, sterk dat die dingen zijn, niet normaal!!
:+

(Ging over dravers)

Dus ja... oordeel zelf. :D ik schaam me dood en kijk liever niet terug.
Ik was toen 11.. :=

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:55

Ik snap niet zo goed dat mensen zich schamen en dat er zelfs mensen zijn die roepen dat ze vinden dat de berichtjes voor 2010 verwijderd moeten worden.
Dat zou namelijk zo zonde zijn..

En schamen? Tja, waarom? Ik bedoel.. we zijn allemaal jong geweest en we hebben vast allemaal domme dingen gezegd, maar dat is toch niets om je voor te schamen?
Je wordt ouder en vaak ook wijzer..
Ik kan er alleen maar heel hard om lachen als ik mijn oude berichtjes terug lees :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:58

Femke_L schreef:
Ik snap niet zo goed dat mensen zich schamen en dat er zelfs mensen zijn die roepen dat ze vinden dat de berichtjes voor 2010 verwijderd moeten worden.
Dat zou namelijk zo zonde zijn..

En schamen? Tja, waarom? Ik bedoel.. we zijn allemaal jong geweest en we hebben vast allemaal domme dingen gezegd, maar dat is toch niets om je voor te schamen?
Je wordt ouder en vaak ook wijzer..
Ik kan er alleen maar heel hard om lachen als ik mijn oude berichtjes terug lees :D

Femke, serieus, ik heb dingen gezegd, dat is echt niet grappig. Maar ook veel over privézaken, achteraf zou ik dat wel weg willen hebben. Mja gezet is gezet.
En het toppunt voor mij was het topic waar ik het over een scharrel had met vriendin. Dat ging echt compleet over de kop, ook omdat ik niet veel eerder een foto van hem ergens op bokt had gezet waardoor je zo kon terug vinden over wie het ging. Ik kreeg zelfs dreigpb's van mensen die dreigde zijn vriendin een mail te sturen...
Achteraf lach je erom maar toen was het echt niet grappig...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:01

Nee, het is rot, maar dat is gewoon het rotte aan internet..
Je moet altijd goed nadenken wat je op internet gooit (en dat is vaak het probleem als je jong bent, dan denk je daar niet goed over na), want wat je eenmaal op internet gooit, komt er nooit meer vanaf.

Maar ik bedoelde eigenlijk meer de penny-berichtjes en de onwetende-paarden-berichtjes..
Dingen zoals dat van jouw, dat is gewoon klote, want zoiets kan je echt achtervolgen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:25

Hahaha ja mijn penny berichtjes van jaaaaaren geleden. Ik dacht dat ik zoveel wist toen :') Snap wel dat sommige mensen zich ervoor schamen, maar ach iedereen is jong geweest en de penny's van nu zullen over een paar jaar ook wel eens terugdenken en stiekem moeten lachen om zichzelf.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:28

Kwanyin schreef:
Tsja, als je je puberteit op bokt doorbrengt is het soms verstandig om gewoon niet meer achterom te kijken :') .

Precies dat.. :=
Ik was echt een onuitstaanbaar kreng..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:52

Mijn eerste berichten komen uit november 2008... Toen was ik dus 15.
Gelukkig niet echt redenen om me ervoor te schamen. Ik was niet zo'n enthousiaste poster gelukkig :Y)

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:21

nienke555 schreef:
Mijn favoriete ijslander bij manege de ijslander is Gletta... Maar ik kan nergens vinden wat dat betekent???? :)

Dat was mijn 1e bericht :D Als ik "betekenis naam gletta" op google had ingetypt had ik het gevonden... Het betekent trouwens "vrolijk" :P Ik zette overal ook heel veel !!!!!!!!! en ??????????? achter :D

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:33

Ik lees ze nog wel eens terug ja, en dan schaam ik me elke keer opnieuw.
Ik begon met bokt in 2007, toen was ik 12. dat zegt genoeg dus.

Mijn allereerste post op bokt :o

(Topic over wat we in manegelessen doen)
Citaat:
Wij doen vanalles
Ik verveel me echt noooooooooooooit
Nou ik overdrijf want we niet niet alles
een beetje raar berichtje maar..

Gelukkig zag ik zelf ook in dat het niet echt ergens op sloeg.

edit:
Nog een leuke, ongeduldig worden als er geen mensen in je topic reageren

Citaat:
Is er nou niemand die op een manege rijdt in de buurt van Gorinchem, dat kan niet!!
REACTIES GRAAG

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:25