Lekker tv kijken, films kijken, spelletjes spelen. Dat kun je toch ook met je moeder doen? Het is zo saai of zo leuk als je het zelf maakt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lekker tv kijken, films kijken, spelletjes spelen. Dat kun je toch ook met je moeder doen? Het is zo saai of zo leuk als je het zelf maakt

Ik heb een vriend en we moeten nog kijken hoe en waar we het gaan vieren. Mijn ouders wonen in Noord Holland en die van hem in Brabant. Ik ben graag bij allebei, maar ik heb op dit moment vooral behoefte om in ieder geval op kerstavond en eerste kerstdag bij mijn ouders te zijn, maar ik begrijp het ook als hij dan bij zijn ouders wilt zijn, dus dat moeten we nog goed overleggen. Ik ga er in ieder geval geen ruzie over maken.
kerstavond lekker thuis (doen we niet aan haha) 1e kerstdag bij mijn ouders en 2e kerstdag bij zijn familie. T woont allemaal niet bij elkaar in de buurt en zo is t prima geregeld 
missje schreef:Je klinkt als een verwend kind, kom op hee je bent 18 jaar. Is het nou zo erg om 1x per jaar je moeder blij te maken met iets simpels als daar heen te gaan. Je moest je schamen.
Ik zou een moord doen om naar mn moeder te kunnen gaan
) dan moet je dat misschien toch maar blijven doen zolang het nog kan.