Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik wil ook graag nog een ladder die ik over mijn balkon kan hangen.
kiki1976 schreef:Ik hoorde laatst iets over de blusdekens op de radio dat een groot deel wat ervan verkocht word niet geschikt is.
Kan jij hier meer over vertellen rommulus?
rommulus schreef:kiki1976 schreef:Ik hoorde laatst iets over de blusdekens op de radio dat een groot deel wat ervan verkocht word niet geschikt is.
Kan jij hier meer over vertellen rommulus?
Waar je goed naar moet kijken is dat de deken van glasvezel is.
Er zijn grote dekens van 2x1,5 ofzo waar je minimaal € 100 voor neer legt leuk maar onhandig groot en duur..
Dekens van de action voldoen prima, deze soort word gebruikt ook bij trainingen ( trainen met de materialen die mensen thuis hebben.
Verder gaat ik informeren naar of een evt welke dekens slecht of niet zijn.
merel_gomez schreef:Beneden: hangt een rookmelder, blusser en deken
1ste verdieping: overloop, 2 slaapkamers rookmelder, (3e kamer niet) en op de overloop hangt een blusser en deken.
2e verdieping: (grote zolder) hangt ook een rookmelder, blusdeken en blusser.
Misschien wat overdreven maar ik voel mij er prettig bij....

Heb al een bedrijf gevonden wat dit kan! En lekker in de buurt ook nog!
Kentaro schreef:Allereerst ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of je nog melding hebt gedaan bij de Action?? Misschien een idee om het product uit de winkel te nemen voor ze?!![]()
Wij hebben op iedere verdieping een brandmelder.
In de keuken en op de overloop een blusdeken (ook erg handig om te gebruiken als 'schild' in geval van nood)
Aan te raden is het ook om er voor te zorgen dat er geen spullen op trappen rondzwerven! Sowieso niet handig, maar in geval van 's nachts moeten vluchten helemaal niet

.

Ik weet dat je ook een deksel erop kan doen van je af, maar een blusdeken is toch wel iets beter ( groter )