Net is de complex beheerder langs geweest.
Hij gaf aan dat ik meldingen moet blijven maken zodat ze een dossier op kunnen bouwen. Mail of via de website dat kan beide want het word gekoppeld aan je adres.
Verder is hij bij de bovenbuurvrouw van mijn bovenbuurman geweest en heeft hetzelfde advies gegeven zodat we sterker staan mocht de bovenbuurman zich niet aanpassen.
Hij gaat nog even kijken wat handig is want ze willen ook niet mijn bovenbuurman tegen me krijgen en ook omdat het moeilijk is om iemand er zomaar uit te werken. Dus ze kunnen wel gaan 'dreigen' maar dat heeft geen nut omdat het via de rechter moet en je dus een duidelijk dossier moet hebben. En meer problemen daar zitten we ook niet op te wachten. Hij gaat in ieder geval kijken wat handig is wbt de politie, hij gaf in eerste instantie aan dat je ook een melding kunt maken via de site maar dan moet de politie me dus op mijn woord geloven dus hij gaat uitzoeken wat handig is. Ook met bijvoorbeeld de intimidatie die hij laat zijn in zijn houding naar mij omdat het te weinig is voor een melding maar wel erg akelig is.
Hij raadde me in ieder geval af om naar boven te gaan en de dag erna gewoon meteen een melding te maken.
Deze week is zijn collega er niet wanneer hij aanwezig hij wel aanwezig dus hij gaat volgende week in ieder geval opnieuw langsgaan met hem (dat heeft toen voor ongeveer een maand geholpen..) zodat ze het ook meteen goed aan kunnen voorbereiden en aanpakken.
Ik ben benieuwd..