Christiene schreef:een ik lig lekker in bed tablet/ipad vast houder.. krijg er meteen lamme armen van of ik lig verkeerd voor het scherm..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanessa24 schreef:Ook mis ik een dienst. Een afhaaltent waar je gezond eten kan afhalen of thuisbezorgen. Shoarmatenten genoeg, maar niets wat gezond is.
troi schreef:Een shredder voor in het afvoerputje van de keukenwasbak. Ideaal om grovere dingen toch door te spoelen. Nu zit ik steeds te hannessen met een zuignap om de meuk door de afvoer te krijgen. Is in de vs vrij normaal maar in de NL zie je het nergens.
Volkomen milieu onvriendelijk instrument voor luilakken, dat wel..
Konstantine schreef:Een betaalbaar apparaat dat kleding vouwt.
Geen hulpstuk of zo, gewoon echt een apparaat.
Shiloh schreef:Gezonde fastfood. Die optie is hier gewoon niet. In Lissabon. Heb ik regelmatig bij de vitaminas gegeten, een fastfood keten waar je een lekkere gezonde pasta salade kreeg. Of bij de capri, waar je lasagne of pasta of risotto kon halen.
Hier in nederlamd is het bij a alleen maar friet, Turks, of pizza en voor iets gezonders betaal je gelijk de hoofdprijs.
blond_queen schreef:Vanessa24 schreef:Ook mis ik een dienst. Een afhaaltent waar je gezond eten kan afhalen of thuisbezorgen. Shoarmatenten genoeg, maar niets wat gezond is.
http://www.thuisafgehaald.nl
Vanessa24 schreef:blond_queen schreef:
Ik weet dat thuisafgehaald bestaat, maar dat moet ik van tevoren bedenken dat ik dat wil. Ik wil op een zondag spontaan bedenken dat ik iets wil afhalen of thuisbezorgen en dat gaat niet met thuisafgehaald...
Laulitz schreef:Konstantine schreef:Een betaalbaar apparaat dat kleding vouwt.
Geen hulpstuk of zo, gewoon echt een apparaat.
Bestaat alhttp://www.youtube.com/watch?v=Twh-oF6VHUo
Shiloh schreef:Gezonde fastfood. Die optie is hier gewoon niet. In Lissabon. Heb ik regelmatig bij de vitaminas gegeten, een fastfood keten waar je een lekkere gezonde pasta salade kreeg. Of bij de capri, waar je lasagne of pasta of risotto kon halen.
Hier in nederlamd is het bij a alleen maar friet, Turks, of pizza en voor iets gezonders betaal je gelijk de hoofdprijs.
Hier in België komen steeds meer 'pasta-bars' waar je pastas kan kopen om mee te nemen. Of het goedkoop is dat weet ik niet maar wel vers!