Geweldig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geweldig
Zeg maar tegen ze dat ik het helemaal eens ben met melk 

Da's ongeveer het enige wat ik al wél (redelijk) zeker weet
Toch bedankt voor de tip!

)
TE5 schreef:Nena, een mini wil ik waarschijnlijk nietDa's ongeveer het enige wat ik al wél (redelijk) zeker weet
Toch bedankt voor de tip!
. Als budget een overweging is zou ik me iig niet vastpinnen op 10" als je er dan een (voor jou) fijner besturingssysteem, kwaliteit of snelheid voor gaat laten liggen.
Sammylover schreef:Veel tablets hebben geen word/excel/powerpoint ondersteuning, waardoor het niet mogelijk is die documenten te openen. Ook handig om rekening mee te houden als je dat wel wil gaan doen
liedje89 schreef:Sammylover schreef:Veel tablets hebben geen word/excel/powerpoint ondersteuning, waardoor het niet mogelijk is die documenten te openen. Ook handig om rekening mee te houden als je dat wel wil gaan doen
Volgens mij moet je zoeken om een tablet vinden waarbij je dat niet makkelijk kan ipv andersom hoor, zelfs die Z-merk dingen van de bart-smit draaien vaak een best wel up-to-date versie van android en dus zelfs daar kan een soort open office op...
Wil hem toch wel vast kunnen houden zonder lamme hand te krijgen. Daarnaast is het bij Samsung dan ook minder gewicht meezeulen in je tas. 

beide gratis
Ik vind iOS gewoon fijner qua bediening dan Android. Heb ook verschillende Samsung telefoons gehad, maar was er eigenlijk nooit echt tevreden mee. Wat mijn voorganger ook zegt, dat er op een Samsung vaak een hoop apps staan waarvan je niet weet wat je er mee doet, en of je ze kan verwijderen.
Ik zou sowieso ook even naar een winkel gaan die beiden heeft en ze beiden eens proberen als dat kan NienkeV1994 schreef:Wat mijn voorganger ook zegt, dat er op een Samsung vaak een hoop apps staan waarvan je niet weet wat je er mee doet, en of je ze kan verwijderen.