Met mijn zusje schiet ik wat minder goed opschieten. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Met mijn zusje schiet ik wat minder goed opschieten.

" . En de meeste mensen vinden het blijkbaar geweldig dat ze altijd zo levendig is en zoveel te vertellen heeft, maar ik ben gewoon liever bij mensen die allemaal rustig dingen vertellen en andere ook de kans geven iets te zeggen. Ik kan haar nu tolereren maar ik ga er nooit dikke vriendinnen mee worden die samen iets gaan doen. Wij communiceren ook niet rechtstreeks met elkaar tenzij we echt iets nodig hebben van de andere, anders zou ik nooit spontaan sturen "hey, langs niets meer goed, alles nog goed?" ofzo, zelfs al heb ik haar maanden niet gezien, voel dan geen enkele vorm van gemis.
We speelden altijd samen, altijd zoetjes en met veel gelach.

mn broer woont in dezelfde straat. Ook een goede band mee maar we lopen niet de deur bij elkaar plat. 

We hebben dezelfde interesses en één keer in de week gaat ze mee naar stal, zodat ze naast haar studie toch lekker kan blijven rijden. Ik leen met plezier mijn pony aan haar uit.
.
Zelfs als ik bij m'n ouders thuis kom en m'n broertje is er ook, dan spreken we elkaar niet. We groeten elkaar ook niet eens. Maar het maakt me niet zo uit, we zijn veel te verschillend.