Heel veel sterkte de komende tijd. Ik kan mijn situatie niet gaan vergelijken met die van jou, maar ik denk dat ik ergens wel enig idee heb hoe je je voelt. Ik ben in 2009 mijn oom verloren aan een zeldzame vorm van longkanker verloren, die alleen voorkwam bij bejaarde mannen (mijn oom was begin 40). Vorig jaar ben ik mijn oma verloren aan onbekende redenen, waarschijnlijk een hartaanval.
Maar dat is niet te vergelijken met je bloedeigen vader. Dat lijkt me verschrikkelijk.. En je hebt wel enorme pech. Sterkte
Bedankt,, heb ook geen leuke kerst gehad ken ik melden. de 2e ging wel konden me ma en iedereen veel vergeten maar dag erna, vrijdag,, drama.. me ma kan het nog niet echt bevatten
Dat is het inderdaad, het leven is oneerlijk. Mijn ouders hebben een jaar na elkaar kanker gekregen, waardoor ik al vanaf mijn 14e te maken heb met deze ziekte en nu na 4 jaar er eindelijk iets meer rust is. Mijn ouders leven allebei vrij gezond, drinken niet, roken niet, maar krijgen wel kanker (nier+ lever). Terwijl andere mensen een hele andere levensstijl hebben of bijv verkeerde dingen doen en gewoon niks krijgen. En wat hebben wij fout gedaan?
Ik weet hoe lastig het is, maar helaas hoor je het steeds meer en is het angstaanjagend hoe dichtbij het komt voor sommige, mij, jou. Veel sterkte, je kan er helaas niks aan veranderen en moet er letterlijk mee leren leven.