Vanmiddag zag ik een foto, kan hem nu niet weer vinden. Stond zoiets als: " Female the weakest gender? Try getting your blanket back."
Mijn 'scharrel' geeft de deken altijd heel lief.
Ex wist ook wel hoe het hoorde. Gek genoeg blijft dit me het meeste bij
: Er zat een dikke meikever in mijn pyjama, in alle paniek dat beest uit mijn pyjama gekregen..Vloog hij dus nog rond in mijn kamer. Het was 2 uur 's nachts, niemand thuis... Paniek! Is hij toch zomaar zijn bed uitgekomen en naar mij toe gefietst om die kever dapper weg te halen! Haha ik had zelf gezegd : "
"En gewoon de kleine dingen.. Onverwacht langskomen met een grote zak spek terwijl ik ziek was, of dan mocht ik zomaar een sieraad uitzoeken. Zonde dat hij vreemd is gegaan na 4 jaar.

Voor mij geen lompe kerel hoor, dat doen ze maar bij hun vrienden. Stoel aanschuiven en de hele dag door complimenten zou ik dan wel weer hard voor weg rennen!

Je bent ongetwijfeld beter af zonder hem. 
(we zaten op wandelafstand van het feestje dus had ook prima even kunnen thuis wandelen dan had hij zijn plezier niet hoeven onderbreken) 
) die tevens een goeie vriend van me is. Houd ook gerust de deur open. Haalt me 's ochtends op met de auto om naar school te gaan en leverd me weer voor de deur af! Al gaan we naar een verjaardag van een klasgenoot zorgt ie er voor dat ik thuis word afgeleverd. al doet iemand anders het niet doet hij het. en het mooiste vond ik nog wel dat hij ooit eens zei nadat we een gesprek hadden gehad over een meisje dat alleen op het station stond midden in de nacht : Als dat je ooit overkomt en je kunt je ouders niet bereiken en je voelt je niet veilig dan bel je mij maar!
Gaat de telefoon om drie uur 's nachts: die slimme jongen kwam net uit de kroeg en bood aan om om halfacht 's ochtends af te spreken zodat we de stof konden doornemen en hij me dingen kon uitleggen.