Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar ik had domweg geen keus meer het zo te doen.delerium schreef:Bewoordingen doen ook boel. "Joh ik heb me laten meeslepen in het enthousiasme. Ik mag je nou eenmaal ook gewoon echt heel graag en het leek allemaal zo logisch, maar nu, weer een paar dagen verder, kan ik er toch niet meer omheen dat je echt heel leuk en lief enzo bent, maar dat wij als setje gewoon niet gaan werken. Hou niet van valse hoop, en zou er een hekel aan hebben jou die te geven. Afspreken als vrienden? Prima. Vriendschap werkt voor ons heel prima".
Naamloos1 schreef:Nou ik heb besloten dat ik hem vanavond het slechte nieuws ga brengen. Waarom langer uitstellen als ik er zelf al uit ben..
Dus wens me succes haha.
Naamloos1 schreef:Oke, ik heb een proeftekstje gemaakt.. Benieuwd wat jullie er van zeggen:
Ik heb nog eens goed nagedacht over onze date, en na 1.5 week dagelijks veel contact te hebben gehad kom ik eigenlijk weer op hetzelfde punt als ik vorig jaar ook stond..
Ik ben toch te hard van stapel gelopen en ik heb toch niet helemaal de juiste gevoelens voor je die je hoort te hebben om iets opnieuw te proberen..
Dus het lijkt me beter om de date te cancelen, scheelt jou een treinrit van 2u heen en terug en 40 euro.
Ik vind het beter om gelijk maar eerlijk tegen je te zijn dan dat ik het pas zeg na een paar dates.. Sorry..
Goed?
Naamloos1 schreef:Oke, ik heb een proeftekstje gemaakt.. Benieuwd wat jullie er van zeggen:
Ik heb nog eens goed nagedacht over onze date, en na 1.5 week dagelijks veel contact te hebben gehad kom ik eigenlijk weer op hetzelfde punt als ik vorig jaar ook stond..
Ik ben toch te hard van stapel gelopen en ik heb toch niet helemaal de juiste gevoelens voor je die je hoort te hebben om iets opnieuw te proberen..
Dus het lijkt me beter om de date te cancelen, scheelt jou een treinrit van 2u heen en terug en 40 euro.
Ik vind het beter om gelijk maar eerlijk tegen je te zijn dan dat ik het pas zeg na een paar dates.. Sorry..
Goed?
Goed?
Het is nooit leuk om zoiets te moeten zeggen (of horen!), maar hem langer aan het lijntje houden is ook niet netjes natuurlijk. En zoals je al aangeeft; scheelt hem/jullie geld, tijd, en de hoop dat er iets moois uit kan bloeien, terwijl jij al zeker bent dat dat niet het geval is! Succes! Hopelijk valt zijn reactie mee.