Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar blijf gewoon meelezen hr
ingeb0rg schreef:@Geryon: ja klopt van manege spaarnwoude! Ik ken jou en je zus nog als twee hele kleine meisjes haha. Ach: dan weet je ook weer wat ik uitspookte he hihi
@LesleyxLinn Haha, dat is voor jou een vraag voor mij een weet. Ik dacht wel, wat is die opeens breed hihi
Maar voor de rest is ie heel lief hoor
lenaa_tje schreef:Romantische knuffelen en terwijl we dicht bij elkaar liggen fluisterd hij ik hoor je hart. En ik roep gelukkig maar stel je voor dat je met een zombie ligt te zoenen. Daar ging het moment
En zelfs als ik dan probeer het niet te zeggen schiet ik alsnog in de lach en is 't moment ook weg

ThinkAgain schreef:lenaa_tje schreef:Romantische knuffelen en terwijl we dicht bij elkaar liggen fluisterd hij ik hoor je hart. En ik roep gelukkig maar stel je voor dat je met een zombie ligt te zoenen. Daar ging het moment
Oh zo ben ik dus ook he.En zelfs als ik dan probeer het niet te zeggen schiet ik alsnog in de lach en is 't moment ook weg
Mijn vriend is dan niet altijd even blij met me, want die denkt dat ik hem uitlach..
_Dominique schreef:Komt ie hoor:
Afgelopen zaterdag op een hockeyfeest, ik vrolijk aan t zoenen met de jongen die ik ontzettend leuk vind.
En je raad het al, talloze bierdouches, verpest zo het moment
Ik kwam de kroeg uit en liep naar m'n fiets. Opeens kwam er een jongen naar me toe gerend, een jongen die ik van gezicht wel kende uit de desbetreffende kroeg, maar waar ik nog nooit mee gesproken had. Hij zei: 'Hee, jij bent toch X?' Dus ik zeg: 'Eh ja dat klopt, wat is er?' Vervolgens vroeg hij mijn nummer, zodat hij me de volgende dag zou kunnen smsen met de vraag of ik weer naar die kroeg zou komen. Ik antwoordde met dat ik toch wel naar die kroeg zou gaan, dus dat ik hem sowieso dus de volgende dag wel zou zien.
Niet zo'n beste indruk achter gelaten dus.. Chris schreef:Mijn grootste blunder heb ik een aantal jaren geleden gemaakt. Ik vind het nog steeds een hilarisch verhaalIk kwam de kroeg uit en liep naar m'n fiets. Opeens kwam er een jongen naar me toe gerend, een jongen die ik van gezicht wel kende uit de desbetreffende kroeg, maar waar ik nog nooit mee gesproken had. Hij zei: 'Hee, jij bent toch X?' Dus ik zeg: 'Eh ja dat klopt, wat is er?' Vervolgens vroeg hij mijn nummer, zodat hij me de volgende dag zou kunnen smsen met de vraag of ik weer naar die kroeg zou komen. Ik antwoordde met dat ik toch wel naar die kroeg zou gaan, dus dat ik hem sowieso dus de volgende dag wel zou zien.
Volgende avond, inderdaad, we waren beide in de kroeg. Ik raakte met hem aan de praat, voor best een lange tijd, en het was heel gezellig. Op een gegeven moment had ik toch wel het idee dat ik nog iets moest zeggen over de avond ervoor, anders voelde ik me ook zo banketstaaf. Dus ik zei: 'Hee, ik vond het wel lief dat je gisteren m'n nummer vroeg'. Waarop hij antwoordde dat hij de dag ervoor dus écht niet mijn nummer had gevraagd hoor.
Bleek dus dat ik de héle avond al met een andere jongen aan het praten was, terwijl de jongen in kwestie ook aanwezig was en het dus leek alsof ik hem de hele avond negeerde. En nog erger.. het bleken hele goede vrienden.Niet zo'n beste indruk achter gelaten dus..

die moeder van je ex
(normaal leegt hij altijd zelf z'n prullenbak, maar deze keer zat hij zo vol dat moeders het voor hem gedaan had.)