Stom.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:35

Maar één van hebben op een dag en dus van 14.45 tot 16.15 naar school moeten.

Amaris

Re: Stom.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:42

- Automobilisten die fietsers/voetgangers voorrang geven waar ze dat niet hebben en dus plotseling op de rem gaan waardoor ik me weer een hartverzakking schrik.

Rij toch gewoon door mensen! :Y)

- Fietsers die op rotondes ineens 'haaientandenblind' zijn en vervolgens boos worden op mij dat ik ze bijna (per ongeluk expres) van de sokken rij. Ja, hallo fietser, ik had VOORRANG vriend.

- Eigenlijk zo'n beetje de gehele mensheid :+

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:45

upendo schreef:
-Mensen die anderen afzeiken omdat zij een andere mening zijn toegedaan over het nut van topics. ;)
Ofwel: mensen die anderen niet respecteren.

Tah tah.

Mensen die denken dat ze afgezeken worden en te pas en te onpas met het woord respect strooien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:47

Jilletje en Upendo.

:=

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:50

Whahahahahaha ik vind dit humor

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:50

^) ik ben niet stom!!
En ik vind upendo ook niet stom hoor.....
Alleen haar mening in dit topic vind ik stom!
Maar dat mag ze ook van mij vinde n hoor :))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:31

-Mensen die vinden dat ze bedankt moeten worden omdat ze doen wat de wet hun voor schrijft (voorrang geven bv)
-ziek zijn
-het sombere weer

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:44

- De berg administratie die hier nog ligt
- Twee keer zoveel energiekosten in deze woning in vergelijking met de rest van het postcodegebied
- Het feit dat daar gewoon helemaal niks aan te doen is ^)
- Mensen die je eerst met alle geweld inhalen om vervolgens voor je neus 70 te gaan rijden
- De verkeerde sleutelbos bij je hebben
- Met de vuilniszak helemaal naar de electronische container gesjouwd zijn om dáár te ontdekken dat het pasje om hem open te maken blijkbaar niet meer in je portemonee zit |o
- Ontdekken dat je iets héél belangrijks voor het gerecht waarmee je indruk wilt maken niet hebt, twee minuten nadat de supermarkt dicht is
- Dat de Samsung Galaxy S4-Zoom uit is en ik nog een jaar met deze telefoon moet :+
- Tijdrovend gezemel in m'n bus over OV-chipkaarten die het niet doen/leeg zijn/nooit gewerkt hebben + natuurlijk ook geen geld bij zich hebben voor een kaartje |o

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:48

als je een nieuwe fles ketchup hebt, en je vergeet dat folietje zodat er geen ketchup komt.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:54

dito schreef:
- mensen die niet bedanken als ik ze voorrang geef

Mensen die voorrang geven terwijl ze zelf voorrang hebben. Zit je met 4 boodschappentassen op de fiets en ben je netjes gestopt voor je haaientanden, zit daar een troela in de auto die denkt 'aardig' te zijn (al verdenk ik ze er vaak van dat ze de regels niet kennen). Moet je vervolgens na een genânte miscommunicatie met man en macht weer gang maken op je fiets, waarna de bestuurder kijkt met een hoofd 'schiet nou maar op'.

Verder:
- Vreetbuien
- Pakketje die te laat worden bezorgd
- Tolwegen
- Pluishaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:57

-Dat ik er altijd pas aan denk dat m'n tandenborstel op de oplader had gemoeten als ik 'm weer wil gebruiken.
-Dat je je openhaalt aan een scheermesje als 'ie bot is, dat is echt megastom.
-Slappe frisdrankflessen zodat je ineens met een grote guts over je glas heen schenkt.
-Dat als ik een boterham laat vallen 'ie altijd met de pindakaaskant op mijn (bij voorkeur witte) shirt terechtkomt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:59

- mensen die hun paard gewoon echt asociaal, egoistisch compleet NIET paardwaardig houden (veel hier op bokt, en daar dan nog trots een topic over openen ook, om vervolgens niet tegen opmerkingen te kunnen)
- ALLE andere weggebruikers ( :D )
- mijn grootste klant, ze zijn heel vervelend en maken dat ik er serieus aan loop te denken te stoppen met mijn firma en weer een baan te zoeken bij een werkgever

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:00

Elsemieke schreef:
Mensen die voorrang geven terwijl ze zelf voorrang hebben. Zit je met 4 boodschappentassen op de fiets en ben je netjes gestopt voor je haaientanden, zit daar een troela in de auto die denkt 'aardig' te zijn (al verdenk ik ze er vaak van dat ze de regels niet kennen). Moet je vervolgens na een genânte miscommunicatie met man en macht weer gang maken op je fiets, waarna de bestuurder kijkt met een hoofd 'schiet nou maar op'.

:')

Ook fijn met de bus: kun je met een slordige 14 ton eerst vól in de ankers om vervolgens weer op te moeten trekken en op gang komen. Om van het gevloek en getier van de passagiers die van hun stoel gelazerd zijn maar te zwijgen :+

Slappe frisdrankflessen zijn ook errug irritant :))

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:04

Mensen die stug door rijden en niet willen stoppen voor voetgangers bij een zebra pad in de regen of gladheid 8)7 _-:(

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:08

Over bussen gesproken: gisteren zo'n idoot. Gewoon doorgaan met achteruit van de parkeerplaats komen als de bus aankomt, om daarna 5 km lang 20 km/h te langzaam voor die bus te blijven rijden... Weer te laat voor m'n overstap. -O-

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:12

Ik had altijd heel veel stom momenten in het verkeer ( fietsers die voorrang nemen, auto's die niet genoeg opzij gaan bij smalle wegen, auto's die stug 20 km te langzaam gaan rijden etc)
Maar... Sinds ik een Toyota Landcruiser Challenger heb ipv een kleine Suzuki Alto........ Zijn al die problemen ineens opgelost :D
Ik buldozer gewoon rustig door, en een respect dat je dan krijgt :D
Reken maar dat fietsers wel twee keer nadenken voor ze zich voor je auto gooien nu :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:16

Sabini schreef:
Ik vind niet zoveel dingen stom. Sommige dingen die hier voorbij komen verbazen mij trouwens wel haha.. Zoals de OP; Waarom zijn lege shampoo flessen stom? :')

Maar één ding wel:
Mensen die met alleen maar mistlampen aan autorijden. (Seriously, is dat een trend ofzo? Je ziet het steeds vaker.. Zelfs bij lesauto's!)

Dat heet dagrijverlichting en dat zit steeds vaker standaard op de nieuwe auto's

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:17

dito schreef:
- mensen die niet bedanken als ik ze voorrang geef

ga toch ff uitleggen wat ik hiermee bedoelde. Ik bedoel hiermee de inhammen die op de wegen zijn gemaakt om zo zachter te rijden, de andere kant moet wachten tot je er door heen bent. ben ff kwijt hoe dit heet. Sommige mensen rijden gewoon door, terwijl ze later aan komen rijden, kan ik erg slecht tegen. Als ik dan stop, steek ik zelf me hand al op van bedankt he!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:18

Ohja ik weet er nog een.
Auto's die die 10 centimeter niet aan de kant willen terwijl jij door de sneeuw aan het ploeteren bent en doordat die auto niet aan de kant gaat valt |o

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:20

Qimm schreef:
Dat heet dagrijverlichting en dat zit steeds vaker standaard op de nieuwe auto's

Ik heb even gegoogled, zo te zien zijn dat van die balkjes?
Afbeelding
Dat is wel heel anders dan wat ik heel vaak zie:
Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:29

Dat zijn normaal de mistlampen.
Dagrijverlichting zit in je koplampen in gebouwd normaal maar mistlampen gaan normaal ook niet aan tenzij je gewone lampen ook op staan?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:31

wat ook irritant is, is dat marktplaats nog steeds zijn indeling voor de zadels niet heeft verandert. hoe moeilijk is het nu om van recreatie veelzijdigheid te maken.

echt irritant.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:31

Een pot appelmoes niet openkrijgen en alleen thuis zijn ^)

Gamblex17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:33

letrow schreef:
Iemand die een chipszak aan de onderkant openmaakt.

Dat heb ik ook, met chips en meer van zulke dingen !
Heb ik zelf ook nog nooit gedaan.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:33

Oeh, nu we toch over weggebruikers aan het zemelen zijn :)) :

Mensen die met de auto (of -met ware doodsverachting- met de fiets := ) proberen om nog even vóór de bus over te steken of de weg op te komen.... vooral als er áchter de bus lange tijd geen verkeer te zien is...

Men lijkt over het algemeen te denken 'de bus stopt wel'. Dat we evengoed 80 rijden op die weg, maar daarbij wél een flink langere remweg hebben, wordt niet zo bij stilgestaan. Gooi 'm d'r moar veur :Y)