Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Helaas kan ik ze niet terugbrengen dus loop ze maar af maar ik ga daar echt geen schoenen meer kopen! Corelli schreef:Tsja, ik kijk hier niet van opAls ik kwalitatief goede schoenen zoek, dan ga ik niet naar (een winkel als) Scapino
Veel dat ze daar binnen jouw budget verkopen, is nepleer en dat heeft geen lange levensduur. Ik zou als ik jou was op
Zoek gaan naar echt leren schoenen in de sale
dus niet echt kunnen ervaren hoe de kwaliteit was
dorientjuh schreef:Ik verwacht van dergelijke schoenen dat ze ongeveer een seizoen meegaan, niet dat ze na 15 minuten lopen al kapot zijn. Ik ga maar eens kijken bij de Van Haren en ook in de uitverkoop.
Soraya10 schreef:takkie_muis schreef:Ik zweer daarom bij nike , ik ben ruw maar die krengen zijn niet kapot te krijgen , en zijn ze kapot gaan ze niet zomaar helemaal kapot en zijn ze nog enigzins draagbaar
Dat is waar. Nike is niet stuk te krijgen bijna

takkie_muis schreef:Ik zweer daarom bij nike , ik ben ruw maar die krengen zijn niet kapot te krijgen , en zijn ze kapot gaan ze niet zomaar helemaal kapot en zijn ze nog enigzins draagbaar
xMarloes schreef:dorientjuh schreef:Ik verwacht van dergelijke schoenen dat ze ongeveer een seizoen meegaan, niet dat ze na 15 minuten lopen al kapot zijn. Ik ga maar eens kijken bij de Van Haren en ook in de uitverkoop.
Bij de van haren hoef je ook geen top kwaliteit schoenen te verwachten. Die gaan wrs ook maar een seizoen mee...

vuurneon schreef:Mijn scapino en van haren schoenen gaan zelfs al 5 jaar mee, maar ben ook zuinig. Verzorg het leer goed