Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ragdollcat schreef:Sorry, maar je zit wel teveel op zijn huid, en gelijk veel en intensief te willen en je kent m amper een paar daagjes.
Hoe moet je dan wel niet zijn als jullie wat hebben met elkaar als je nu al zo doet en reageert?
Je hebt toch zelf gemerkt dat er al vrij snel niets zoveel meer van zijn kant kwam, dan is dat al voldoende signaal toch? maar je ging ermee door.
Daar zijn veel mannen "allergisch" voor.
Als je niks meer van hem hoort dan lekker laten gaan toch, i.p.v. daarvan zit je gelijk achteraan van hoe en wat en wanneer.
En sorry wat heeft hij met jouw slechte ervaring te maken? dat van met je ex en voor jou heftige dingen in je privé leven? niks toch, want hij kan er niks aan doen en heeft dit niet veroorzaakt.
Je tilt er gewoon te zwaar aan.
LoveUggs schreef:Ragdollcat schreef:Sorry, maar je zit wel teveel op zijn huid, en gelijk veel en intensief te willen en je kent m amper een paar daagjes.
Hoe moet je dan wel niet zijn als jullie wat hebben met elkaar als je nu al zo doet en reageert?
Je hebt toch zelf gemerkt dat er al vrij snel niets zoveel meer van zijn kant kwam, dan is dat al voldoende signaal toch? maar je ging ermee door.
Daar zijn veel mannen "allergisch" voor.
Als je niks meer van hem hoort dan lekker laten gaan toch, i.p.v. daarvan zit je gelijk achteraan van hoe en wat en wanneer.
En sorry wat heeft hij met jouw slechte ervaring te maken? dat van met je ex en voor jou heftige dingen in je privé leven? niks toch, want hij kan er niks aan doen en heeft dit niet veroorzaakt.
Je tilt er gewoon te zwaar aan.
Mijn slechte ervaring? Leugens. Dat is iets waar ik inmiddels heel 'allergisch' voor ben. Telkens dat gelieg.
Dat is ook waardoor het mij 'kwetste'. Ik ben gewoon eerlijk geweest. En dat hij minder praatte.. Ik dacht dat dat kwam omdat hij ziek was. Dat is gewoon lag te slapen ofzo, filmpjes keek, en daardoor dus minder praatte.
fjordowner18 schreef:tja meid leugens zijn niet leuk, maar de waarheid vaak ook niet kan ik je uit ervaring vertellen![]()
gelukkig ken je hem pas een week, ik zit al 6 jaar in een relatie en gister vertelde mijn vriend doodleuk dat de nieuwe buurvrouw wel een heel leuk meisje was en dat hij het wel erg aardig vond dat ze aanbood overdag de hond uit te laten, dat vond hij zo lief dat hij haar aangeboden heeft om gezellig elke avond aan te bellen om samen te wandelen.....
tja je snapt dat ik daar niet blij mee ben, mijn vriend snapt dat echter niet, hij is toch eerlijk dat hij met dat leuke meisje wil wandelen.....
fjordowner18 schreef:hoezo zijn mannen ineens trouw als ze 2 kinderen hebben?
nee banketstaaf, hij is nog nooit vreemd gegaan tot zover ik het weet, maar tegen mij loopt hij al 3 dagen te zeiken en te schreeuwen en de keer dat hij iets op een vriendelijke toon zegt, komt er dit uit, nou sorry hoor, maar dacht het dus niet
.
KimD schreef:Oh fjordowner, dat vind ik wel schandalig! Wellicht bedoeld hij het niet zo maar toch.