Jongens... Wat moet je ermee..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 13:16

Sorry, maar je zit wel teveel op zijn huid, en gelijk veel en intensief te willen en je kent m amper een paar daagjes.

Hoe moet je dan wel niet zijn als jullie wat hebben met elkaar als je nu al zo doet en reageert?
Je hebt toch zelf gemerkt dat er al vrij snel niets zoveel meer van zijn kant kwam, dan is dat al voldoende signaal toch? maar je ging ermee door.

Daar zijn veel mannen "allergisch" voor.

Als je niks meer van hem hoort dan lekker laten gaan toch, i.p.v. daarvan zit je gelijk achteraan van hoe en wat en wanneer.

En sorry wat heeft hij met jouw slechte ervaring te maken? dat van met je ex en voor jou heftige dingen in je privé leven? niks toch, want hij kan er niks aan doen en heeft dit niet veroorzaakt.

Je tilt er gewoon te zwaar aan.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 13:24

VivaLaVida schreef:
Next ;)

Haha beste omschrijving ooit. Gister was ik gewoon kwaad..
En ja, vind t jammer, en had het liever anders gezien maar er zijn meer jongens als kerken toch!
Maaaar... Echt geen haast!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 13:27

Ragdollcat schreef:
Sorry, maar je zit wel teveel op zijn huid, en gelijk veel en intensief te willen en je kent m amper een paar daagjes.

Hoe moet je dan wel niet zijn als jullie wat hebben met elkaar als je nu al zo doet en reageert?
Je hebt toch zelf gemerkt dat er al vrij snel niets zoveel meer van zijn kant kwam, dan is dat al voldoende signaal toch? maar je ging ermee door.

Als je niks meer van hem hoort dan lekker laten gaan toch, i.p.v. daarvan zit je gelijk achteraan van hoe en wat en wanneer.

En sorry wat heeft hij met jouw slechte ervaring te maken? dat van met je ex en voor jou heftige dingen in je privé leven? niks toch, want hij kan er niks aan doen en heeft dit niet veroorzaakt.

Mijn slechte ervaring? Leugens. Dat is iets waar ik inmiddels heel 'allergisch' voor ben. Telkens dat gelieg.
Dat is ook waardoor het mij 'kwetste'. Ik ben gewoon eerlijk geweest. En dat hij minder praatte.. Ik dacht dat dat kwam omdat hij ziek was. Dat is gewoon lag te slapen ofzo, filmpjes keek, en daardoor dus minder praatte.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 13:33

TS, ik snap je toch heel goed hoor. Ik zou ook boos zijn om het feit dat hij gelogen hebt. Of je nu een relatie hebt van 3 jaar of elkaar net kent, heb de ballen en wees gewoon eerlijk. Liegen dat je ziek bent omdat je liever naar een feestje gaat, bah.

Ragdollcat

Re: Jongens... Wat moet je ermee..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 14:17

Ja, dat is ook waar ik een hekel aan heb.

Pas nog werd er rondgevraagd om een gezellige avond te hebben met z'n allen, ik gaf gewoon eerlijk aan dat ik er geen zin in heb, zit lekker liever thuis te relaxen.

Dat werd wel gewaardeerd dat ik dat gewoon eerlijk zegt.

Maar hee het is maar een wildvreemde jongen, daar moet je gewoon niet zwaar aan tillen, dat is hij niet waard, toch.

Die ben je beter kwijt dan rijk.

Vandaar dat ik vind dat je er te zwaar aan tilt.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 14:34

Dat eerste stuk van je bericht herken ik juist meer bij meiden...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 14:42

Heb je ondertussen al wat van hem gehoord? Ben wel benieuwd naar wat hij nog te zeggen had? :oo

Desalniettemin rot voor jou! Heb gelukkig nooit het liegen etc meegwmaakt ij een relatie. Maar ben er wel gruwelijk tegen. :n

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:19

Ik vind dat je in het eerste deel van je openingspost jongens wel erg over 1 kam scheert. Er bestaan ook gewoon lieve eerlijke jongens hoor.
Maar ik snap wel dat je je een beetje bedonderd voelt, zo'n leugen is nergens voor nodig en gewoon heel erg lelijk. Zo'n figuur kun je beter kwijt dan rijk zijn hoor! Ben trouwens wel benieuwd naar zijn reactie, of heeft 'ie niks meer laten horen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:28

Heb je al bedacht dat het misschien een foto van een feestje is die later is geplaatst dan het feestje daadwerkelijk plaats heeft gevonden? Kan net zo goed een foto van vorige week zijn die iemand nu pas op Facebook zet.
Ik snap wat je bedoelt, als hij graag een afspraak wilt maken en telkens afzegt is dat hartstikke vervelend. Maar misschien was hij wel gewoon echt ziek.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:31

Emmaa_ Lezen, ze heeft hier al op geantwoord.
TS ik vind het echt rot en snap waarom je allergisch word aan liegen.
Heb het ook genoeg meegemaakt, laatst nog...
Ik zou gewoon negeren, zien of je nog iets hoort en anders helaas...
En dat jij op zijn nek zit vind ik eigenlijk niet, hij stelde voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:33

Excuses, heb het topic doorgelezen maar dit blijkbaar niet gezien ;)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:36

LoveUggs schreef:
Ragdollcat schreef:

Mijn slechte ervaring? Leugens. Dat is iets waar ik inmiddels heel 'allergisch' voor ben. Telkens dat gelieg.
Dat is ook waardoor het mij 'kwetste'. Ik ben gewoon eerlijk geweest. En dat hij minder praatte.. Ik dacht dat dat kwam omdat hij ziek was. Dat is gewoon lag te slapen ofzo, filmpjes keek, en daardoor dus minder praatte.

Ook al sliep hij niet of keek hij geen film, je hoeft toch niet de hele tijd te wappen? Dan zou ik bekant stikken

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 15:41

Jelleee, weet ik. Was ook meer even om mijn op te versterken ofzo.. Een beetje een opwelling.
Grootste deel van mijn vrienden zijn jongens en als er wat is gebeurd staan ze altijd voor me klaar. Wat er ook gebeurd, ze zijn er!

Verder niets meer van hem gehoord. Ga ook niks meer zeggen, want dat hij niets meer laat horen zegt genoeg. Mocht de foto wél van langer geleden zijn geweest, had hij er wel tegenin gegaan..
En miss had ik beter tot vandaag kunnen wachten met hem erop aan spreken maargoed.. T is het niet waard, dacht dat hij anders was en wou hem leren kennen, was het niet als 'relatie matriaal' dan wel als gewone vriend, maar zo houd dat snel op..

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:52

tja meid leugens zijn niet leuk, maar de waarheid vaak ook niet kan ik je uit ervaring vertellen ;)

gelukkig ken je hem pas een week, ik zit al 6 jaar in een relatie en gister vertelde mijn vriend doodleuk dat de nieuwe buurvrouw wel een heel leuk meisje was en dat hij het wel erg aardig vond dat ze aanbood overdag de hond uit te laten, dat vond hij zo lief dat hij haar aangeboden heeft om gezellig elke avond aan te bellen om samen te wandelen.....

tja je snapt dat ik daar niet blij mee ben, mijn vriend snapt dat echter niet, hij is toch eerlijk dat hij met dat leuke meisje wil wandelen..... -O-

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 15:57

fjordowner18 schreef:
tja meid leugens zijn niet leuk, maar de waarheid vaak ook niet kan ik je uit ervaring vertellen ;)

gelukkig ken je hem pas een week, ik zit al 6 jaar in een relatie en gister vertelde mijn vriend doodleuk dat de nieuwe buurvrouw wel een heel leuk meisje was en dat hij het wel erg aardig vond dat ze aanbood overdag de hond uit te laten, dat vond hij zo lief dat hij haar aangeboden heeft om gezellig elke avond aan te bellen om samen te wandelen.....

tja je snapt dat ik daar niet blij mee ben, mijn vriend snapt dat echter niet, hij is toch eerlijk dat hij met dat leuke meisje wil wandelen..... -O-

Auww... Ik zou zeggen: Wandel gezellig mee! :=

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:59

tja das lastig met 2 kinders op bed, anders had ik dat zeker voorgesteld :P

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 16:01

Zeg dan dat jij wel met haar gaat wandelen.. Haha.
Maar met 2 kinders zou ik me toch niet al te veel zorgen maken..?

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:16

hoezo zijn mannen ineens trouw als ze 2 kinderen hebben?
nee banketstaaf, hij is nog nooit vreemd gegaan tot zover ik het weet, maar tegen mij loopt hij al 3 dagen te zeiken en te schreeuwen en de keer dat hij iets op een vriendelijke toon zegt, komt er dit uit, nou sorry hoor, maar dacht het dus niet :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:27

fjordowner18 schreef:
hoezo zijn mannen ineens trouw als ze 2 kinderen hebben?
nee banketstaaf, hij is nog nooit vreemd gegaan tot zover ik het weet, maar tegen mij loopt hij al 3 dagen te zeiken en te schreeuwen en de keer dat hij iets op een vriendelijke toon zegt, komt er dit uit, nou sorry hoor, maar dacht het dus niet :+

"Zeg schat, Rafael, je weet wel die ene waarover ik..oh nee wacht, dat heb ik je zeker nog niet verteld? Ik heb sinds kort een nieuwe collega op het werk, Rafael. Hij komt uit Spanje, is naast zijn werk bij ons fotomodel voor boxershorten. Hele leuke interessante jongen. Hij had me gevraagd of we samen eens wat baantjes gingen trekken in het zwembad dus je hoeft je niet te haasten morgen als je wandelingetje gaat maken." ? :+ :+
Gewoon om te zien of dat ook goed is :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:28

Hahaha dat vind ik een hele goeie!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 16:33

Zo bedoelde ik hem niet hoor!
En die van Kwanyin is ook wel erg leuk haha

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:36

Kwanyin :') _/-\o_

helaas al geprobeerd, op iets andere manier maar dat boeit hem niet :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:38

Oh fjordowner, dat vind ik wel schandalig! Wellicht bedoeld hij het niet zo maar toch. :n

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:42

KimD schreef:
Oh fjordowner, dat vind ik wel schandalig! Wellicht bedoeld hij het niet zo maar toch. :n

ach heb hem eventjes fijn verteld dat de eerste de beste keer dat ik zie, dat wanneer hij de hond uit gaat laten bij haar aanbelt en haar mee neemt, die niet gek moet kijken als bij terugkomst zijn koffers bij haar in de tuin staan }:)

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:44

misschien kunnen we er een nieuw topic van maken, wat is het ergste/domste wat jou vriend/man ooit gedaan heeft :P