Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Je moet gewoon vriendinnen gaan stalken met je appjes :p
Laat je man lekker man zijn, mannenweekend is nou net bedoeld om even van de dames af te zijn
Ayasha schreef:vuurneon schreef:Je moet gewoon vriendinnen gaan stalken met je appjes :p
Laat je man lekker man zijn, mannenweekend is nou net bedoeld om even van de dames af te zijn
Dan moet hij haar toch niet gaan sturen en antwoord uitlokken, en als ie dat krijgt, zo duf gaan doen?
Dan moet ie gewoon weten wat ie wil.
Die van mij zit lekker heel de dag op zijn hobby en als hij mij stuurt, stuur ik terug en dat vind ik prima want hij is lekker met de mannen daar maar als hij mij stuurt, ik stuur terug en krijg dan zo'n antwoord, ja, dan maak ik hem fijntjes duidelijk dat ik dat dus niet hoef te pikken.
Ik dwing hem niet om terug te sturen dus als ie het doet, doet ie het fatsoenlijk of niet.
leeneliefje schreef:oke laat ik bot even definiëren:
hij zit op de plee en heeft tijd om te whatsappen: 'he schatje hoe gaat het, stuur eens een foto van de hond, wat ben je aan het doen , met wie,<3<3<3'
ik reageer: hoi, ja leuk, bla bla etc etc EN BIJ JOU?
hij zit niet meer op de plee maar is weer onder de mannen:
haha.
ik:oke laat maar, veel plezier, spreek je later wel.
hij: wat wil je nou eigenlijk helemaal van mij?
Zo dus, is toch dom? nadat hij mij iets vraagt en ik antwoord een soort van geïrriteerd antwoorden?
leeneliefje schreef:Nou heb lekker gereden. Hij heeft zo juist een foto gestuurd vam zichzelf op eem elektrische step. Dus he's having the time of his life.
Heb 'leuk, veel plezier' terug gestuurd. En nu os het weer:
Wat is er?
Haha doei hoor
SCHOP! Je stelt je aan!
Laat hem zijn mannenweekend hebben en app hem een keertje niet, je ziet hem morgen (of maandag?) toch weer?
?? Wat wil je nou, hij is op mannenweekend en kan dus niet om de 5 minuten op z'n telefoon kijken. Helemaal niet als die op een step staat, want dan flikkert die er straks af
N0a schreef:Zo wat kan jij miepen![]()
Ik snap echt niet dat mensen altijd een bericht terug willen op hun bericht. Als je na een halfuur niet reageert, kan het best zijn dat je geen tijd hebt maar wel berichtje snel gelezen hebt of vergeten bent te antwoorden blabla. Als ik dan ineens nog een bericht achter mn bericht aan krijg van. Nou laat maar lekker zitten dan, veel plezier doei. Dan zou ik ook denken wtf?? Wat wil je nou, hij is op mannenweekend en kan dus niet om de 5 minuten op z'n telefoon kijken. Helemaal niet als die op een step staat, want dan flikkert die er straks af
![]()
Gewoon laten gaan en niet zo moeilijk doen.
N0a schreef:Zo wat kan jij miepen![]()
Ik snap echt niet dat mensen altijd een bericht terug willen op hun bericht. Als je na een halfuur niet reageert, kan het best zijn dat je geen tijd hebt maar wel berichtje snel gelezen hebt of vergeten bent te antwoorden blabla. Als ik dan ineens nog een bericht achter mn bericht aan krijg van. Nou laat maar lekker zitten dan, veel plezier doei. Dan zou ik ook denken wtf?? Wat wil je nou, hij is op mannenweekend en kan dus niet om de 5 minuten op z'n telefoon kijken. Helemaal niet als die op een step staat, want dan flikkert die er straks af
![]()
Gewoon laten gaan en niet zo moeilijk doen.
NeverGiveUp schreef:Ze zegt alleen maar 'oke laat maar en veel plezier dan'!

leeneliefje schreef:hij zit op de plee en heeft tijd om te whatsappen: 'he schatje hoe gaat het, stuur eens een foto van de hond, wat ben je aan het doen , met wie,<3<3<3'
ik reageer: hoi, ja leuk, bla bla etc etc EN BIJ JOU?
hij zit niet meer op de plee maar is weer onder de mannen:
haha.
ik:oke laat maar, veel plezier, spreek je later wel.
hij: wat wil je nou eigenlijk helemaal van mij?