Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:19

Maar hij vraagt dus om een foto van hond via app, die stuurde jij en toen.... Want als je dan nog een half uur tegen hem aan appt :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:20

Stuur je gewoon terug:
Dat je of normaal doet zoals wanneer je niet tussen de mannen zit, of me gewoon met rust laat en lekker de botte l*l uit hangt tegen je vrienden en dan zien wij elkaar zondag wel weer en mag je het dan goed maken!

En dan negeer je hem even. Two can play that game. Bij de 1e berichten dacht ik ook "joh laat hem gewoon met zijn vrienden" maar na dat laatste bericht, dan zou die van mij ook even de wind van voren krijgen maar gewoon heel kort en krachtig, verder niet meer op in gaan of op door gaan.

Dat ie een weekendje gewoon met de mannen wil zijn is prima en leuk en moet je hem imo ook gunnen maar dan moet ie ook gewoon lekker met de mannen gaan banketstaaf, niet eerst lief doen en vervolgens gaan afbekken. Da's geen stijl.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 05-10-13 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:21

Hmmm ik zou het ook niet leuk vinden als hij bot tegen mij doet... Geef toch ff een poedersuiker gevoel. Je bent zonder elkaar dus dan moet je het wel leuk houden. En natuurlijk elkaar met rust laten en begrijpen dat het niet veel kan reageren, want het is heel hinderlijk om elke keer te appen met gezelschap.

vuurneon

Re: Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:24

Je moet gewoon vriendinnen gaan stalken met je appjes :p
Laat je man lekker man zijn, mannenweekend is nou net bedoeld om even van de dames af te zijn :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:26

vuurneon schreef:
Laat je man lekker man zijn, mannenweekend is nou net bedoeld om even van de dames af te zijn :')

Dan moet hij haar toch niet gaan sturen en antwoord uitlokken, en als ie dat krijgt, zo duf gaan doen?
Dan moet ie gewoon weten wat ie wil.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:31

Ayasha schreef:
vuurneon schreef:

Dan moet hij haar toch niet gaan sturen en antwoord uitlokken, en als ie dat krijgt, zo duf gaan doen?
Dan moet ie gewoon weten wat ie wil.

Misschien was ie na die vraag gelijk wat leuks gaan doen met de mannen en had wat anders te doen dan keurige appjes te sturen.
Ik zou mij er niet druk om kunnen maken.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:33

Ik denk dat je voor de volgende keer gewoon heel even voor zijn vertrek duidelijk moet afspreken wat de bedoeling is. Als hij zelf begint te sturen dan moet hij niet vreemd gaan doen als jij opeens terug gaat sturen. Of hij stuurt wel, of alleen op bepaalde momenten, of hij houdt zich een weekend niet met je bezig. Dat je hem even zegt dat hij in het vervolg ook gewoon kan zeggen "sorry schat, ga weer richting de mannen, ik spreek je nog wel".
Maar laat het nu maar even zitten, je ziet hem wel weer als hij terug is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:33

Dan moet ie gewoon helemaal niet sturen. :) Die van mij zit lekker heel de dag op zijn hobby en als hij mij stuurt, stuur ik terug en dat vind ik prima want hij is lekker met de mannen daar maar als hij mij stuurt, ik stuur terug en krijg dan zo'n antwoord, ja, dan maak ik hem fijntjes duidelijk dat ik dat dus niet hoef te pikken. :) Ik dwing hem niet om terug te sturen dus als ie het doet, doet ie het fatsoenlijk of niet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:36

Lekker bot. Hij kan ook gewoon even aangeven dat hij wat anders gaat doen oid.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:36

Misschien wou hij alleen een foto van de hond om het te laten zien aan de mannen.
Denk dat ie er gewoon niet bij nagedacht heeft hoe hij overkwam :=

Nou ja, veel plezier bij de paarden ts! *\o/* die appen je sowieso niet :D

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:39

Wat Ayasha zegt daar kan ik wel inkomen hoor maar ik zou nu gewoon helemaal niet meer reageren. Kan ook nog zijn dat een van zijn dispuutsgenoten zijn telefoon heeft gepakt weet jij veel.

Later als er een paar dagen overheen zijn gegaan even wat regeltjes afspreken, dus of wel appen en dan normaal doen of niet appen. Voor nu is het een verloren zaak :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:42

Dan stuurt ie er na gewoon "sorry *** had mijn gsm" oid. Tis allemaal zo moeilijk niet, normaal doen tegen elkaar...

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 16:57

Nou heb lekker gereden. Hij heeft zo juist een foto gestuurd vam zichzelf op eem elektrische step. Dus he's having the time of his life.
Heb 'leuk, veel plezier' terug gestuurd. En nu os het weer:
Wat is er?
Haha doei hoor :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 16:58

leeneliefje schreef:
oke laat ik bot even definiëren:

hij zit op de plee en heeft tijd om te whatsappen: 'he schatje hoe gaat het, stuur eens een foto van de hond, wat ben je aan het doen , met wie, <3<3<3<3'

ik reageer: hoi, ja leuk, bla bla etc etc EN BIJ JOU?

hij zit niet meer op de plee maar is weer onder de mannen:
haha.

ik: :') oke laat maar, veel plezier, spreek je later wel.

hij: wat wil je nou eigenlijk helemaal van mij?

Zo dus, is toch dom? nadat hij mij iets vraagt en ik antwoord een soort van geïrriteerd antwoorden? :')

Ik vind dit niet bot? Ik kan me voorstellen dat hij wel even wat anders te doen heeft, is toch al leuk dat hij de moeite neemt om je op de wc te appen? Ik vind jouw reactie botter dan die van hem.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 16:58

leeneliefje schreef:
Nou heb lekker gereden. Hij heeft zo juist een foto gestuurd vam zichzelf op eem elektrische step. Dus he's having the time of his life.
Wat is er?

Laat ie iets van zich horen, is het nog niet goed ;) SCHOP! Je stelt je aan!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 16:59

leeneliefje schreef:
Wat is er?

Ruig weekend, op de elektrische step :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:05

Hoe meer je hem lastigvalt hoe erger je het maakt. Juist dàn hebben mannen er echt geen behoefte om een eeuwig whatsapp (!) gesprek te voeren met hun vriendin die helemaal gaat uitleggen waarom ze zich niet fijn voelt. Dat doe je ervoor, of erna, maar niet tijdens, erg onbeleefd ook. Je vriend zal meer van zijn weekend kunnen genieten als hij weet dat het gewoon goed zit tussen jullie. Eerst spreek je je onzekerheid uit en daarna doe je opeens alsof alles normaal is, vrij logisch dat je vriend het niet meer begrijpt. Ik snap dit soort dingen dus niet. Als mijn vriend zo iets bij mij zou doen onder een vrouwenweekend, dan is het gsm uit en ik zie je bij thuiskomst wel. :j

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:07

Dat idee over 1 tijdstip per dag vind ik wel een hele goede eigenlijk!

Ik zou er niet zo zwaar aan tillen joh, laat hem lekker gaan en doe je eigen ding. Morgen is het alweer zondag en is hij er weer ;) Laat hem zijn mannenweekend hebben en app hem een keertje niet, je ziet hem morgen (of maandag?) toch weer?

Edit: Ik ben het met het bovenstaande bericht eens :j

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:14

Gooi lekker je internet van je telefoon af, en trek je eigen plan.
Dan kun je n paar keer per dag even de stand v zaken checken, en jezelf niet gek maken.
Mijn vriend is nu ook n weekend weg, nou mij hoort ie niet als eerste hoor.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:15

Zo wat kan jij miepen :=

Ik snap echt niet dat mensen altijd een bericht terug willen op hun bericht. Als je na een halfuur niet reageert, kan het best zijn dat je geen tijd hebt maar wel berichtje snel gelezen hebt of vergeten bent te antwoorden blabla. Als ik dan ineens nog een bericht achter mn bericht aan krijg van. Nou laat maar lekker zitten dan, veel plezier doei. Dan zou ik ook denken wtf :') ?? Wat wil je nou, hij is op mannenweekend en kan dus niet om de 5 minuten op z'n telefoon kijken. Helemaal niet als die op een step staat, want dan flikkert die er straks af :+

Gewoon laten gaan en niet zo moeilijk doen.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:19

N0a schreef:

Ik snap echt niet dat mensen altijd een bericht terug willen op hun bericht. Als je na een halfuur niet reageert, kan het best zijn dat je geen tijd hebt maar wel berichtje snel gelezen hebt of vergeten bent te antwoorden blabla. Als ik dan ineens nog een bericht achter mn bericht aan krijg van. Nou laat maar lekker zitten dan, veel plezier doei. Dan zou ik ook denken wtf :') ?? Wat wil je nou, hij is op mannenweekend en kan dus niet om de 5 minuten op z'n telefoon kijken. Helemaal niet als die op een step staat, want dan flikkert die er straks af :+

Ze zegt alleen maar 'oke laat maar en veel plezier dan'! :?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:19

Uh het gaat om de inhoud. Dat hij zo kortaf doet. Is het nou zoveel moeite om even te zeggen dat je wat anders gaat doen als je toch smst?

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:21

Ik vind helemaal niet dat je miept :n Altijd nog beter om geen bericht terug te krijgen dan zo'n stom bericht. Sukkel :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:21

N0a schreef:

Wat zou het prachtig zijn als degene die reageren ook daadwerkelijk verder zouden lezen dan het eerste bericht.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:22

NeverGiveUp schreef:
Ze zegt alleen maar 'oke laat maar en veel plezier dan'! :?

Dat ging over deze quote :)

leeneliefje schreef:
hij zit op de plee en heeft tijd om te whatsappen: 'he schatje hoe gaat het, stuur eens een foto van de hond, wat ben je aan het doen , met wie, <3<3<3<3'

ik reageer: hoi, ja leuk, bla bla etc etc EN BIJ JOU?

hij zit niet meer op de plee maar is weer onder de mannen:
haha.

ik: :') oke laat maar, veel plezier, spreek je later wel.

hij: wat wil je nou eigenlijk helemaal van mij?