Halloween 2013

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: Halloween 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:03

Een vriendin van mij organiseert een Halloween party :) , ik ga verkleed als enge bebloede zuster (als duo met mijn dokter vriend)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:17

antje_vip schreef:
Walibi is zoooo duur, dat jullie daar nog heen gaan :+

Hahaha ja, ik ga ook echt niet elk jaar hoor! Dit word sowieso de eerste keer dat ik naar Fright night ga (als ik uberhaupt ga), Maar ik ga meestal wel 1/2 keer per jaar.

Edit; oh sorry dit is heel offtopic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 18:43

Jaa waar zijn jullie dan?? Ik heb echt een leuk idee bedacht, alleen de uitwerking nog :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 18:46

Haha vertel!!! :D

Wij zijn in Spijkenisse te vinden. Misschien dat we toch dit jaar met de paarden op pad gaan, maar dan rijd ik op 't paard van iemand anders :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 18:57

Ik ga geschminkt als La Muertos. Rouwende vrouwen, zoals ze geschminkt worden op de Dag van de doden in Mexico :) Kwam er eigenlijk op omdat je dat wel eens bij tatoeages ziet en dat vind ik wel vet!

Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 11:55

Zo dat ziet 'r idd wel vet uit zeg!!!

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 12:08

Ik heb nog nooit Halloween gevierd :o Ik ben weleens naar Walibi geweest, maar ik heb nog nooit een echt feestje gedaan ergens ofzo. Verkleden vind ik altijd wel onwijs leuk als ik er de tijd voor heb om wat gaafs te bedenken. Maar hier wordt het gewoon niet gevierd. Is het heel leuk ? :p

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 12:18

Hahaha verkleden is idd altijd leuk! Zeker als je er echt helemaal tevreden mee bent en 't ook echt gaaf is en je leuke reacties krijgt!! :D Wij gaan dan verkleed kindertjes bang maken, dus ons halloween feest vind ik echt geweldig :') Maar gewoon verkleed uitgaan lijkt me ook lachen :P

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 02:35

Jaa ik ga het ook lekker in Amerika vieren :D

Ga volgend weekend met een vriendin naar Orlando naar de Horror Nights in Universal (zoals iemand al zei net zoals in Walibi maar dan 10x enger :+ word leuk want ik krijg al kriebels van horrorfilms, laat staan als ze met kettingzagen achter je aan komen rennen (ja dat doen ze daar echt) Maar heb er wel ontzettend veel zin in :))

En op de echte halloween datum verkleed naar mn stage, word daar een wedstrijd gehouden, gene met de meeste stemmen krijgt een cadeau (idk wat, probably iets van een reisje ofzo gezien ik stageloop bij een reis organisatie). Zal wel niet winnen maar aangezien de meeste wel verkleed gaan is het een goede reden om ook iets te doen :)) Alleen niet veel zin om veel uit te geven aan een kostuum :))

Ga denk ik of als JigSaw (lekker easy) of wilde ook iets van La Muertos doen :j

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:09

Wij doen dit jaar ook aan Halloween :D :

Afbeelding

Is op de foto niet (goed) te zien, maar op z'n bandages zitten ook spinnetjes:
Afbeelding

En de spinnetjes in z'n manen die licht geven:
Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 11:37

Ha! Dat ziet er leuk uit!!! :D :D :D

Wat gaaf Navatu! Ik ga voor je duimen dat je wint :P Ben benieuwd naar je ervaring :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 02:35

Haha thenks! Huisgenoot heeft een scoobydoo pak gekocht die echt awesome is en een collega gaat als ninja turtle wat er echt hilarisch uitziet dus winnen ga ik niet haha :)) Maar die verdienen het _O- Vooral die ninja turtle is geniaal :+

En die foto's hierboven zijn echt super leuk! :))

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 04:02

Ik ga naar een Super you and me party aankomende zaterdag in Washington DC. (Dus superhero thema)
Op Halloween zelf is trick and treat met de kids.. en het weekend van 2 november heb ik denk ik een pubcrawl halloween thing gaande. :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:13

Jaaaa Halloween! :D

Ik ben op zoek naar een originele outfit, dus geen zusterpakje of French maid... Het liefst ook niet te bloot/sletterig zoals al die kant en klare pakjes, ik heb het snel koud. :+

Hebben jullie ideeën? :D

Die rouwende vrouw vind ik heel mooi, maar ik ben niet zo van de schmink/make-up, dus dat krijg ik nooit mooi voor elkaar. -O-

Ik ben wel heeeel jaloers op de bokkers die in de VS zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 14:07

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:22

Ooooh die Mad Hatter, wat leuk! Alice in Wonderland is mijn favoriete film, haha. :D
Wat had jij voor outfit aan bij die schmink? Een jurk of iets dergelijks? :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:25

Ik had gister halloweenfeestje :)
Onmisbaar: JustDance: This is Halloween
Haha. Ik ging als dooie, witte jurk met van die armen, heel wijde armen. En bloed uit mn oog, mond, keel etc. Was heel leuk!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:28

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:04

Kana schreef:
Halloween is tof!

Ik ga elk jaar naar de plaatselijke gaybar. Daar wordt het altijd groots gevierd en is iedereen in kostuum. Heb alleen nog geen leuke verkleed ideeën!

Gisteravond was het zover!
Afbeelding
Links ben ik en rechts een vriendin. Was echt een leuk halloween feestje.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:17

Oh, wat zonde van die jurkjes. :')
Maar wel gaaf gedaan! Vooral dat jullie zo matchen. :))

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 17:27

Whooooo jullie waren eng zeg!!!! :oo Supergaaf gedaan!1

Joolien ook echt leuke kostuums! En jouw schmink/make-up is zo cool :D

Wat leuk om alle ervaringen te lezen :D Hier is het uiteindelijk toch niet doorgegaan, wegens geen paard, dus extra leuk om van jullie mee te kunnen genieten :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 08:13

Wooo gave kostuums! Heel mooi gedaan!

Meeen, Halloween horror nights in universal zijn echt amazing!! Vandaag geweest -of iig, ben er nog steeds maar moet een uur wachten voor het laatste huis (staan als een na laatste in de rij, ging gelijk na de mensen na ons dicht dus we hebben het echt net gehaald yay =D maat echt wow geweldig gewoon! Zooo mooi gemaakt allemaal en ik ben ook wcht zo'n boze die ban alles schrikt lol xd maar wat een geweldige ervaring, zeker een aanrader voor mensen die in Amerika zijn in oktober :D
Koste ook maar 70 dollar voor ons met een Florida resident code van internet xD oké ik ben dan op t moment wel echt resident maar hoewel t wel op het kaartje stond hebben ze niet om is gevraagd dus in principe kan iedereen daar mee naar binnen komen haha

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:23

Wauw! Mooi hoor Kaya!
xNavatu: Ben benieuwd naar de foto's!

Donderdag hebbben wij ook een Halloween feest. Mijn idee? Sneeuwwitje ala Walibi Fright Nights. Van m'n gezicht ga ik een 'Zipped Face' maken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:48

Konstantine schreef:
Ooooh die Mad Hatter, wat leuk! Alice in Wonderland is mijn favoriete film, haha. :D
Wat had jij voor outfit aan bij die schmink? Een jurk of iets dergelijks? :)

Ik had idd een zwarte jurk aan, met tule. Het was erg leuk en mensen waren erg creatief :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:10

xNavatu schreef:
Meeen, Halloween horror nights in universal zijn echt amazing!! Vandaag geweest -of iig, ben er nog steeds maar moet een uur wachten voor het laatste huis (staan als een na laatste in de rij, ging gelijk na de mensen na ons dicht dus we hebben het echt net gehaald yay =D maat echt wow geweldig gewoon! Zooo mooi gemaakt allemaal en ik ben ook wcht zo'n boze die ban alles schrikt lol xd maar wat een geweldige ervaring, zeker een aanrader voor mensen die in Amerika zijn in oktober :D
Koste ook maar 70 dollar voor ons met een Florida resident code van internet xD oké ik ben dan op t moment wel echt resident maar hoewel t wel op het kaartje stond hebben ze niet om is gevraagd dus in principe kan iedereen daar mee naar binnen komen haha

Ik zou zoooo graag eens halloween willen vieren in Amerika! Lijkt me echt leuk, veel vetter dan hier in NL.