, ik ga verkleed als enge bebloede zuster (als duo met mijn dokter vriend) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, ik ga verkleed als enge bebloede zuster (als duo met mijn dokter vriend)

Kwam er eigenlijk op omdat je dat wel eens bij tatoeages ziet en dat vind ik wel vet!
Ik ben weleens naar Walibi geweest, maar ik heb nog nooit een echt feestje gedaan ergens ofzo. Verkleden vind ik altijd wel onwijs leuk als ik er de tijd voor heb om wat gaafs te bedenken. Maar hier wordt het gewoon niet gevierd. Is het heel leuk ? :p
Wij gaan dan verkleed kindertjes bang maken, dus ons halloween feest vind ik echt geweldig
Maar gewoon verkleed uitgaan lijkt me ook lachen

word leuk want ik krijg al kriebels van horrorfilms, laat staan als ze met kettingzagen achter je aan komen rennen (ja dat doen ze daar echt) Maar heb er wel ontzettend veel zin in 
Alleen niet veel zin om veel uit te geven aan een kostuum 

Ben benieuwd naar je ervaring
Maar die verdienen het
Vooral die ninja turtle is geniaal 

Supergaaf gedaan!1
Hier is het uiteindelijk toch niet doorgegaan, wegens geen paard, dus extra leuk om van jullie mee te kunnen genieten

xNavatu schreef:Meeen, Halloween horror nights in universal zijn echt amazing!! Vandaag geweest -of iig, ben er nog steeds maar moet een uur wachten voor het laatste huis (staan als een na laatste in de rij, ging gelijk na de mensen na ons dicht dus we hebben het echt net gehaald yay =D maat echt wow geweldig gewoon! Zooo mooi gemaakt allemaal en ik ben ook wcht zo'n boze die ban alles schrikt lol xd maar wat een geweldige ervaring, zeker een aanrader voor mensen die in Amerika zijn in oktober
Koste ook maar 70 dollar voor ons met een Florida resident code van internet xD oké ik ben dan op t moment wel echt resident maar hoewel t wel op het kaartje stond hebben ze niet om is gevraagd dus in principe kan iedereen daar mee naar binnen komen haha