Tilburg is ook wel leuk, alleen niet zo groot. Breda trekt me ook neit zo.Ik zou voor Eindhoven gaan!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tilburg is ook wel leuk, alleen niet zo groot. Breda trekt me ook neit zo.
Maar ik vind Den Bosch sfeervoller dan Eindhoven. Zelf vind ik de winkels in Eindhoven fijner, heb altijd het gevoel dat die groter zijn en slaag er ook vaker
Queelens schreef:[***] schreef:Ik vind Breda echt een rotstadEindhoven daarentegen vind ik echt onwijs leuk! Binnenkort weer twee weekenden Eindhoven met de DDW
In EHV kan je ook heerlijk eten bij Café Restaurant de Vrienden
steppegras
Die tip van dat steppegras ga ik even onthouden was dat een leuk restaurant?
alles is makkelijk te vinden, groot, overzichtelijk, goede sfeer en ze hebben alle winkels die je nodig hebt 

Want Eindhoven heeft dan absoluut geen sfeer maar wel veel en leuke winkels!
Maar daarentegen heb je een leuke markt in breda om wat te drinken en veel winkels + een mooie straat in het Ginneken (stukje de stad uitlopen) met erg mooie '' duurdere'' schoenen/kledingwinkels
En ook om te shoppen genoeg winkels, vind ik, leuker dan Eindhoven of Tilburg. Redelijk makkelijk ook te bereiken vanuit Kaatsheuvel, met (volgens mij) bus 136 heb je een rechtstreekse verbinding naar het station en zit je gelijk in het centrum. Rondvaart over de Binnendieze is inderdaad ook een aanrader, kan nog tot 31 oktober maar wel handig om dat even te reserveren aangezien het toch wel vaak druk is!

Ook vind ik stappen leuker in Eindhoven, Den Bosch is erg saai de laatste tijd maar misschien is het omdat ik nooit ergens anders kom.