Winkelstad Noord Brabant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Re: Winkelstad Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 07:05

Eindhoven eheft de meeste winkels, maar Den Bosch heeft meer sfeer :) Tilburg is ook wel leuk, alleen niet zo groot. Breda trekt me ook neit zo.

Ik zou voor Eindhoven gaan! :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:01

Tilburg en Breda ken ik niet zo goed, te weinig geweest om er goed over te oordelen :) Maar ik vind Den Bosch sfeervoller dan Eindhoven. Zelf vind ik de winkels in Eindhoven fijner, heb altijd het gevoel dat die groter zijn en slaag er ook vaker :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:36

Queelens schreef:
[***] schreef:
Ik vind Breda echt een rotstad := Eindhoven daarentegen vind ik echt onwijs leuk! Binnenkort weer twee weekenden Eindhoven met de DDW :D In EHV kan je ook heerlijk eten bij Café Restaurant de Vrienden :9 steppegras :9

Die tip van dat steppegras ga ik even onthouden was dat een leuk restaurant?

heel leuk! Ook erg gezellig :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:40

Den Bosch is chill :j alles is makkelijk te vinden, groot, overzichtelijk, goede sfeer en ze hebben alle winkels die je nodig hebt :Y)

Breda is een beetje chaotisch, kan nooit vinden wat ik wil :')
Eindhoven is ook wel OK, ook gewoon overzichtelijk en hebben een hoop.
Tilburg, mwa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:58

Den Bosch.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:06

Den Bosch! Jammer dat de rondvaarten nu niet meer zijn (geloof ik), maar als je dan toch in de stad bent, is een rondvaart onder de binnendieze door wel een superaanrader!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:15

Ga je echt om te winkelen? Dus als in spullen kopen, of gewoon een dagje beetje rond slenteren, drankjes doen etc. Voor het eerste zou ik namelijk echt niet naar Den Bosch gaan, de sfeer is daar super leuk maar de winkels vind ik eigenlijk maar saai.

Tilburg heeft totaal geen sfeer het enige voordeel is dat daar een Bershka en een Pull en Bear zitten :))

In mijn geval zou ik voor Eindhoven gaan denk ik, maar dat is puur omdat ik in Breda woon en daar dus al elke week kom :') Want Eindhoven heeft dan absoluut geen sfeer maar wel veel en leuke winkels!

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 16:06

Ik zou ook naar den bosch of breda gaan, tilburg vind ik niet zoveel aan. Ik werk in het centrum van breda dus ben daar ook een beetje op uitgekeken :') Maar daarentegen heb je een leuke markt in breda om wat te drinken en veel winkels + een mooie straat in het Ginneken (stukje de stad uitlopen) met erg mooie '' duurdere'' schoenen/kledingwinkels :)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:40

Den Bosch is wel echt een aanrader qua sfeer ja :j En ook om te shoppen genoeg winkels, vind ik, leuker dan Eindhoven of Tilburg. Redelijk makkelijk ook te bereiken vanuit Kaatsheuvel, met (volgens mij) bus 136 heb je een rechtstreekse verbinding naar het station en zit je gelijk in het centrum. Rondvaart over de Binnendieze is inderdaad ook een aanrader, kan nog tot 31 oktober maar wel handig om dat even te reserveren aangezien het toch wel vaak druk is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:49

Ik zou ook voor Eindhoven gaan, echt leuk om daar te winkelen!
Anders Breda.
In Den bosch ben ik nog maar 1x geweest en Tilburg.. Tsja, dat is maar 1 straat waar geen sfeer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 20:03

Tilburg is alleen leuk omdat 013 er zit. :+

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 20:03

Breda vind ik zwaar gezellig, vooral op koopavond :'3

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:31

Den Bosch!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:07

Shoppen in Breda vind ik echt een drama :=

Wat dacht je van Oosterhout? We hebben een aardig groot overdekt winkelcentrum plus nog een stuk buiten. Als je Googled op Arendshof Oosterhout kan je meer info vinden.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:13

Den Bosch heeft een gezellige sfeer, leuke restaurantjes/terassjes. Maar de winkels in Eindhoven zijn beter/groter. :j Ook vind ik stappen leuker in Eindhoven, Den Bosch is erg saai de laatste tijd maar misschien is het omdat ik nooit ergens anders kom. :')
Tilburg ken ik niet zo goed..
Breda nooit geweest!