Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

meggiemeg schreef:Mensen die geen richting aan geven op een rotonde! Of die zo lekker met grootlicht blijven rijden.
Wat zij kunnen, kan ik ook. (ga zelf overigens wel van het gas af omdat ik geen ene flikker meer zie.)
goldenarrow schreef:Ik ben te voet of op de fiets, dus is het voor mij eigenlijk sowieso al makkelijker om te stoppen. Maar dan hoeven auto's nog geen 30 te gaan rijden als ze zien dat ik op ze sta te wachten
Nog een ergerpuntje trouwens, al kunnen veel mensen er niks aan doen. Mensen die niet weten hoe een verkeersplein werkt. Nu snap ik dat we er maar 2 van in heel Nederland hebben en dat die zich allebei in Nijmegen bevinden. Hoe vaak ik dat al bijna verkeerd heb zien gaan. Mensen die gewoon doorrijden en daardoor bijna aangereden worden. Mensen die niet durven te rijden omdat de rest op het plein ook gewoon doorrijdt. Levensgevaarlijk.
Tenzij je dus uit Nijmegen zelf komt (de meeste dan toch), want daar wordt je tijdens de rijlessen doodgegooit met de verkeerspleinen

I rest my case. Citaat:of bestuurders die vinden dat ze voorrang hebben omdat ze een grotere auto hebben

upendo schreef:Ohh ja, dat vind ik ook zo eng, mensen die bezig zijn met hun mobiel achter het stuur.![]()
Zijn vooral die jonkies die nog helemaal niet goed kunnen rijden (zegt diegene die pas bijna een jaar haar rijbewijs heeft..)
lepolight schreef:Mensen die blijkbaar niet weten dat er richtingaanwijzers in de auto zijn !
Op een 70km weg op het laatste toch voor u schieten en dan 30 per uur voor u blijven rijden.
lepolight schreef:Oja , ooit stond er een auto voor ons , op de strook om naar links in te slaan , richtingaanwijzer naar rechts ... Geen van de twee klopte , want de auto ging gewoon recht door.