Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en voor mij is dit een ideale oplossing. Ik kan me gewoon inschrijven hier in de gemeente en ben niet illegaal bezig..
()
Hij begrijpt mijn gevoel iig. Het is niet omdat ik onze relatie niet vertrouw, maar omdat ik om me heen wel mensen zie steggelen met kapotte relaties en nergens meer heen kunnen. Ik ben jarenlang afhankelijk van anderen geweest en nu ik onafhankelijk ben, vind ik het moeilijk om dat veilige gevoel op te geven.
Cayenne schreef:Mijn vriend vind het zelfs een uitstekend plan en noemt het al zijn vakantiehuisjeHij begrijpt mijn gevoel iig. Het is niet omdat ik onze relatie niet vertrouw, maar omdat ik om me heen wel mensen zie steggelen met kapotte relaties en nergens meer heen kunnen. Ik ben jarenlang afhankelijk van anderen geweest en nu ik onafhankelijk ben, vind ik het moeilijk om dat veilige gevoel op te geven.

. Bij sommige verenigingen mag je zelfs - voor korte tijd- aan onderhuur doen. Niet elke wb-ver. accepteert dat, maar dat staat in de regels dus daar kom je vanzelf achter.
Zekerheid heb je nooit.
Cayenne schreef:Ik wil me wel inschrijven in mijn nieuwe woonplaats, maar hoorde dus dat ik dan in de problemen kom met mijn eigen huurhuisje en dat wil ik dus niet. Daar zit dus het eigenlijke euvel ook. Mijn postadres is momenteel dus nog steeds mijn oude adres.