Delphi schreef:Vervelend zeg! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je in je advertentie duidelijk de dekenmaten vermeld?
Zo ja, dan ben jij duidelijk geweest in je advertentie en heeft zij gewoon dekens in de verkeerde maat van je gekocht. Zij heeft dan gewoon exact hetgeen gekocht dat jij aanbood en zolang je met haar geen afspraken hebt gemaakt dat ze de dekens eerst mocht passen en eventueel retour mocht sturen is het haar risico.
Daarnaast vind ik het ook een verschil of ze 1 of 2 dagen later mailt dat ze helaas niet passen of na 3 weken. Volgens mij heeft ze totaal geen poot om op te staan.
Persoonlijk zou ik een nette mail terug sturen dat ik niet gediend ben van dergelijk taalgebruik en dergelijke bedreigingen. Dat ik het betreur dat de dekens niet passen, maar dat ik aan mijn verplichtingen heb voldaan. Dat ik duidelijk heb vermeld dat de dekenmaat XXX is en zij ermee ingestemd heeft om dekens in die maat XXX te kopen voor het bedrag van € XXX.
Dat ze dus exact hetgeen gekocht heeft dat ik aanbod. En dat ik het niet acceptabel vind om hier na een termijn van 3 weken nog op terug te komen.
Zelfs al stonden de dekenmaten niet vermeld, dan wist de koper die niet en had hij/zij daarom moeten vragen als hij/zij dat wilde!