Goede bedoelingen waar je stiekem liever voor bedankt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:01

set_elkol schreef:
haha Roane zo'n subtiele vent heb ik ook, als je behoefte hebt aan een lief woord juist het tegenovergestelde doen :P

Waardoor het dus eigenlijk iets liefs is, maar dat went vanzelf :') meestal antwoord ik nu ook maar met een blij 'okay!' :D waardoor mensen ook raar staan te kijken :))

Set_Elkol

Re: Goede bedoelingen waar je stiekem liever voor bedankt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:02

ja klopt andere mensen denken soms huh?

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:03

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:09

In het weekend ben ik bij mijn vader, en ik zorg dan voor het eten. Vorige week was hij vergeten nieuwe bakboter te kopen, en hij had gezegd dat hij wel zou koken, zodat ik kon werken voor school. Na 10 minuten kwam er een enorme rookwalm de keuken uit...
Papa had dus olijfolie en smeerboter in de pan gegooid, de paddestoelen en uitjes er in en op de hoogste stand... En het gehakt vergeten omroeren terwijl het te bakken lag... Heel goed bedoeld, maar ik had nadien wel wat meer werk met pannen schoon krijgen en nieuwe paddenstoelen en uitjes schoon te maken :P Tijdens de week warmt hij gewoon een restantje van mijn eten op of stopt hij wat in de magnetron, dan kan er niet veel verkeerd gaan :D

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:18

Mijn moeder probeert ook altijd lief te zijn.
Vriendje is op zoek naar een eigen huisje: zij stuurt alle huurwoningen door die ze kan vinden.
Ik ben bezig met huiswerk: zij komt elk half uur langs om te vragen of het nog goed gaat.
En natuurlijk alles te pas en onpas op facebook zetten. Gek word je ervan...

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:22

Mijn moeder die me eraan helpt herinneren dat er schoon ondergoed in mn kast ligt. En dat ik eten mee moet nemen naar school. En vraagt of ze mn vlees zal snijden.

:')

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:25

geweldig topic dit. Mijn moeder had een keer aan mijn vader gevraagd een stoplicht mee te nemen(3 verschillende kleuren paprika's in een zak) kwam hij thuis met 3 zakken chips. Hij had dat zien liggen en hij dacht dat dat met een stoplicht bedoeld werd :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:28

Liesje1611 schreef:
Mijn moeder die me eraan helpt herinneren dat er schoon ondergoed in mn kast ligt. En dat ik eten mee moet nemen naar school. En vraagt of ze mn vlees zal snijden.

Deed die van mij dat maar -O-

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:32

eclair98 schreef:
Liesje1611 schreef:

Deed die van mij dat maar -O-

Waarom in godsnaam? _O-
Je mag dr wel even lenen hoor. :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:35

Omdat wij anti snij messe hebben van 25+ uit een bejaardentehuis en ik slechte gewrichten heb en ze schieten erg snel op slot daardoor. (Wat een poedersuiker zin)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:36

Mannen kunnen ook niet veel goed doen hè... -O-
Het zal misschien grappig bedoeld zijn, dit topic, maar ik vind het toch altijd een beetje sneu. Sowieso, als iemand iets liefs voor je doet of je een cadeautje geeft zou de positieve insteek toch al goed genoeg moeten zijn? Het feit dat er aan je gedacht wordt is mij meer waard dan of het nou precies is zoals ik het zou willen hebben...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:40

RedPassion schreef:
Mannen kunnen ook niet veel goed doen hè... -O-
Het zal misschien grappig bedoeld zijn, dit topic, maar ik vind het toch altijd een beetje sneu. Sowieso, als iemand iets liefs voor je doet of je een cadeautje geeft zou de positieve insteek toch al goed genoeg moeten zijn? Het feit dat er aan je gedacht wordt is mij meer waard dan of het nou precies is zoals ik het zou willen hebben...

Natuurlijk, maar dat maakt het toch niet minder grappig? Ik vind het juist ontzettend leuk dit soort dingetjes, kan dan echt weer even verliefd worden :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:41

set_elkol schreef:
haha Roane zo'n subtiele vent heb ik ook, als je behoefte hebt aan een lief woord juist het tegenovergestelde doen :P

Ken het geval... Zeg dan ook maar dat ik iets liefs wil horen en niet zoiets stoms..

Verder de mensen die aan me vragen hoe mijn dag was, als ik net van de fiets af stap. Ondertussen weten ze dat ik even een kwartiertje nodig heb om tot mezelf te komen en dan gewoon aanspreekbaar ben :=

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:43

De oma van mijn vriend geeft altijd kleine dingetjes mee als mijn vriend daar op visite is geweest. Nu puilen mijn kastjes dus uit met zeep tabletten (wij gebruiken alleen vloeibare zeep), sponzen en vaatdoeken (is dit soms een hint? >;) ), douchegels van merken die wij niet gebruiken en de meest lelijke kopjes, vazen en andere prullaria waarvan ik genoodzaakt ben er iets van in gebruik te nemen want ik wil haar ook niet voor het hoofd stoten en ondankbaar lijken... -O-
Allemaal heel lief bedoeld maar als ik iets nodig heb koop ik het zelf wel!

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:50

wat ben ik blij met mijn vent zeg :o

- is super romantisch (denk aan: lekker tegen je aan kruipen op de bank, kus op je voorhoofd, zorgzaam, de goeie dingen op 't goeie moment zeggen)
- kan héérlijk koken
- kan fatsoenlijk de was doen, stofzuigen, dweilen.
- ruimt de tafel uit zichzelf af, wast uit zichzelf af, voorziet mij van drinken als ik mezelf net lekker chill op de bank heb geïnstalleerd en vergeten ben drinken mee te nemen..
- etc. haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:50

Ik ben daar juist blij mee Cyrilletje, mijn oma en oudtante maken 'overlevingspakketten' met allerhande wasmiddel, afwasmiddel, wc-papier, voedingswaren, ondergoed en noem maar op. Superfijn, heb pasgeleden echt 3 maanden geen wc papier hoeven kopen en ik ben ook nog steeds bezig aan het grote pak Dash wat ik meekreeg.
Van lelijke spullen bedank ik beleefd en zeg ik gewoon netjes dat het niet mijn smaak is, of dat ik net grote kuis heb gehouden en niet weet waar ik het moet laten. Dat snappen ze ook wel hoor, als nette huisvrouwen kennen ze dat echt wel.

marjan19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:54

carr_friesje schreef:

- is super romantisch (denk aan: lekker tegen je aan kruipen op de bank, kus op je voorhoofd, zorgzaam, de goeie dingen op 't goeie moment zeggen)
- kan héérlijk koken
- ruimt de tafel uit zichzelf af, wast uit zichzelf af, voorziet mij van drinken als ik mezelf net lekker chill op de bank heb geïnstalleerd en vergeten ben drinken mee te nemen..
- etc. haha

Ben blij dat ik ook zon vriend heb :o

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:03

Geweldig topic!

Mijn man kan ook goed huishouden doen en sommige dingen koken. Maar wel als ik het vraag :+
Hij vraagt ook altijd wat onze kids aanmoeten. Zeg ik: "kijk maar" dan hebben ze vaak ook de meest lelijke kleuren combinaties aan omdat hij "niks anders kon vinden". :')

Verder kan ik zo snel niks verzinnen eigenlijk.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:06

Urielle schreef:
Ik ben daar juist blij mee Cyrilletje, mijn oma en oudtante maken 'overlevingspakketten' met allerhande wasmiddel, afwasmiddel, wc-papier, voedingswaren, ondergoed en noem maar op. Superfijn, heb pasgeleden echt 3 maanden geen wc papier hoeven kopen en ik ben ook nog steeds bezig aan het grote pak Dash wat ik meekreeg.
Van lelijke spullen bedank ik beleefd en zeg ik gewoon netjes dat het niet mijn smaak is, of dat ik net grote kuis heb gehouden en niet weet waar ik het moet laten. Dat snappen ze ook wel hoor, als nette huisvrouwen kennen ze dat echt wel.

Ondergoed voor mijn vriend heb ik ook nog nooit hoeven halen, die krijgt hij ook van oma. :D
Overlevingspakketten, oké, maar ze geeft iedere keer dingen mee die ik niet gebruik of er al een hele voorraad van in de kast heb. Ik bedoel, hoeveel zeep en vaatdoeken heeft een mens per maand nodig?!
En ze geeft het mijn vriend of schoonmoeder mee als ik er niet bij ben en dus niet kan uitleggen dat ik het lief bedoeld vindt, maar er echt niet nog meer van nodig heb.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:14

marjan19 schreef:
carr_friesje schreef:

- kan héérlijk koken
- etc. haha

Ben blij dat ik ook zon vriend heb :o

Ik ben ook blij dat ik zo'n man heb!
Koken lukt nog niet altijd goed, maar hij helpt me altijd door wel dingen te snijden, hij doet huishouddingen uit zichzelf en er zijn zelfs weken dat hij alles in zijn eentje doet zodat ik lekker lang bij de paarden heb :+:
Hij is ook zooo zorgzaam, echt heel fijn! :D

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:30

Ik heb niet genoeg tijd om op te schrijven waar mijn vriend in uitblinkt <3 en hoe geweldig hij is <3 en sommige dingen hoeven jullie niet eens te weten waar hij goed in is <<) maar daar ging dit topic niet over :D

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:31

carr_friesje schreef:

- kan héérlijk koken
- etc. haha

En is hij nog knap ook? ;-)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:35

Ik werk bij de bakker en moet einde van de dag vaak gebak weggooien. Ik vind dat altijd vreselijk zonde dus neem vaak gebak mee en gooi dan altijd wat af bij mijn vriend thuis. Ze nemen het altijd lief en dankbaar aan maar volgens mij hebben ze ondertussen wel zo iets van komt ze weer met dat dikmakende gebak :')

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:39

Nope schreef:
carr_friesje schreef:

- kan héérlijk koken
- etc. haha

En is hij nog knap ook? ;-)

ik vind van wel haha <<)

en hij is nog lief ook <3
http://i44.tinypic.com/5xiova.jpg
Laatst bijgewerkt door Carr_friesje op 01-10-13 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:40

Mn mams die de breuk tussen mij en mn ex in goede banen wil leiden.
Dat ze goedbedoeld zegt dat ze hem heeft gesproken en waarover.
Mam, dat wíl ik nu even niet horen :'). Ze bedoelt het zo lief, en ik snap het ook. En ze mag die jongen ook ontzettend graag, dus dat zij nog contact heeft, vind ik alleen maar leuk voor haar. Maar IK wil het momenteel gewoon even niet weten :'). Over een tijdje misschien, als alles wat rustiger is, heb nu genoeg aan mezelf. En dat snapt ze ook wel, maar soms glipt het er toch weer uit :'). Mutsie :D