Urielle schreef:Ik ben daar juist blij mee Cyrilletje, mijn oma en oudtante maken 'overlevingspakketten' met allerhande wasmiddel, afwasmiddel, wc-papier, voedingswaren, ondergoed en noem maar op. Superfijn, heb pasgeleden echt 3 maanden geen wc papier hoeven kopen en ik ben ook nog steeds bezig aan het grote pak Dash wat ik meekreeg.
Van lelijke spullen bedank ik beleefd en zeg ik gewoon netjes dat het niet mijn smaak is, of dat ik net grote kuis heb gehouden en niet weet waar ik het moet laten. Dat snappen ze ook wel hoor, als nette huisvrouwen kennen ze dat echt wel.
Ondergoed voor mijn vriend heb ik ook nog nooit hoeven halen, die krijgt hij ook van oma. 
Overlevingspakketten, oké, maar ze geeft iedere keer dingen mee die ik niet gebruik of er al een hele voorraad van in de kast heb. Ik bedoel, hoeveel zeep en vaatdoeken heeft een mens per maand nodig?!
En ze geeft het mijn vriend of schoonmoeder mee als ik er niet bij ben en dus niet kan uitleggen dat ik het lief bedoeld vindt, maar er echt niet nog meer van nodig heb.