Onverwachts pakketje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annick75

Re: Onverwachts pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:06

Als er een pinpas in de portemonnee zit, kun je vaak de bank bellen met het verzoek de eigenaar van de portemonnee op de hoogte brengen van waar deze terug te halen is. Althans, zo deden wij het meestal. De bank mag geen gegevens aan derden doorgeven, maar kan wel de eigen klant even bellen. werkte bij ons eigenlijk altijd wel. En anders gaven we het af op het politiebureau.

tallechie

Re: Onverwachts pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 16:09

Heb er helemaal niet aan gedacht om zelf uit te zoeken van wie de portemonnee was. Woonde daar namelijk ook niet in de buurt. Vond het logischer dat het restaurant deed, ik ging er vanuit dat ze er op de parkeerplaats wel achter zou zijn gekomen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:19

Wauw wat een ontzettend lief gebaar is dat zeg, zo'n pakketje! Fijn dat zulke mensen nog bestaan :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:37

tallechie schreef:
edit als ik iets vind probeer ik het altijd terug te brengen / te geven, maar er zullen inderdaad tegenwoordig een stuk minder mensen zijn die dit doen. Heb er ook helemaal niet bij nagedacht en ook niet in de portemonnee gekeken.

Ben met Koninginnedag een Samsung S3 tegengekomen in de WC's van een restaurant... Heb hem netjes afgeleverd maar niks van mijzelf achtergelaten. Ding zelf meenemen zal toch alleen maar schuldgevoel opleveren omdat 'het niet van mij is'. Spul is allemaal al zo duur....

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:43

Wat attent van die mevrouw!
Maar ook top van jou dat je die portemonnee gewoon hebt afgegeven, zouden veel mensen niet doen denk ik :(
Een jongen uit mijn klas was ook eens zijn portemonnee verloren op school, hij is toen ook bij de receptie afgeleverd maar het geld wat er in zat was er gewoon uit gejat.