Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:33

Geweldige verhalen, whahahaha.....

Ik moet er toch ook wel eentje kwijt.... Toen ik een jaar of 17 was, werd ik gebeld door ene Dennis, hij wilde heel graag een keer met me uit (gewoon op de huistelefoon, had toen nog geen mobieltje). Ik helemaal in de wolken. Mijn moeder moest aanhoren, hoe leuk ik die Dennis wel niet vond, echt helemaal mijn smaak. Sta ik op het metro station op hem te wachten, stopt er een metro en uit de metro komen wat mensen. Helaas zie ik mijn date er niet tussen lopen. Natuurlijk dacht ik meteen, die komt helemaal niet. Plots hoor ik mijn naam, draai ik me om staat daar een hele andere Dennis, ieeeeeee...... }:0 Maarja toch met hem naar de bios gegaan. Ik was tenslotte heel enthousiast over de telefoon geweest. Halverwege de film zei ik dat ik weg wilde, het was zoooooo saai :P . Hij bracht me keurig thuis en wilde me een zoen geven. Draaide gelukkig op tijd mijn hoofd om. Ik zei, we bellen elkaar nog wel..
3 Dagen lang belde hij me op en sprak hij mijn voice mail in. Bij het laatste berichtje was hij heel verwijtend. Hij vond het echt niet normaal dat ik zo met mijn vriend omging en dat dit toch geen normale relatie was :7 , waaaaattttttt....... Ik heb hem toen meteen gebeld en hem uitgelegd, dat we helemaal geen relatie hadden en ik dus ook geen interesse had.....
Wat een blunder was dit zeg, whahahaha

Optiwolk

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:46

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:53

nairtje schreef:
Geweldige verhalen, whahahaha.....

Ik moet er toch ook wel eentje kwijt.... Toen ik een jaar of 17 was, werd ik gebeld door ene Dennis, hij wilde heel graag een keer met me uit (gewoon op de huistelefoon, had toen nog geen mobieltje). Ik helemaal in de wolken. Mijn moeder moest aanhoren, hoe leuk ik die Dennis wel niet vond, echt helemaal mijn smaak. Sta ik op het metro station op hem te wachten, stopt er een metro en uit de metro komen wat mensen. Helaas zie ik mijn date er niet tussen lopen. Natuurlijk dacht ik meteen, die komt helemaal niet. Plots hoor ik mijn naam, draai ik me om staat daar een hele andere Dennis, ieeeeeee...... }:0 Maarja toch met hem naar de bios gegaan. Ik was tenslotte heel enthousiast over de telefoon geweest. Halverwege de film zei ik dat ik weg wilde, het was zoooooo saai :P . Hij bracht me keurig thuis en wilde me een zoen geven. Draaide gelukkig op tijd mijn hoofd om. Ik zei, we bellen elkaar nog wel..
3 Dagen lang belde hij me op en sprak hij mijn voice mail in. Bij het laatste berichtje was hij heel verwijtend. Hij vond het echt niet normaal dat ik zo met mijn vriend omging en dat dit toch geen normale relatie was :7 , waaaaattttttt....... Ik heb hem toen meteen gebeld en hem uitgelegd, dat we helemaal geen relatie hadden en ik dus ook geen interesse had.....
Wat een blunder was dit zeg, whahahaha

Huh, en je kende die Dennis niet eens? Of had je hem een keer gezien en je nummer gegeven?

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:02

Pauline schreef:
Oooh...ik had eens afgesproken bij een kroeg met een nou wel prima kerel, iets gezet maar dat maakte me niet uit. Ik wachten..ja er zat wel een echte eh hele dikke man te wachten maar die leek er nog niet op. Of >;) Wacht eens even? Die leek wel! :o Damn..
Uit beleefdheid wat gedronken maar toen hij vertelde dat hij ook improviserende dans deed was ik er klaar mee. Ik ben een beelddenker, ik kon het niet voor me zien. :')

Een ander was een jongen die wel grappig was maar die had steeds spuug op zijn mondhoek. Kan er niets aan doen, ik bleef er naar kijken. Brrr...en die wilde nog kussen ook, nou, niet met mij zal ik je vertellen. :=

Geniaaaaal :')

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:45

Ik had ooit een date met een jongen die wilde dat ik mijn hele levensverhaal op tafel ging gooien :+ Hij stelde vragen als "En, hoe was je basisschooltijd?". En vervolgens begon 'ie dus de afgelopen 25 jaar van zijn eigen leven uitvoerig te beschrijven. Na een uurtje heb ik maar gezegd dat ik weg moest, het was zo vreselijk saai!

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:25

Many schreef:
Ik had ooit een date met een jongen die wilde dat ik mijn hele levensverhaal op tafel ging gooien :+ Hij stelde vragen als "En, hoe was je basisschooltijd?". En vervolgens begon 'ie dus de afgelopen 25 jaar van zijn eigen leven uitvoerig te beschrijven. Na een uurtje heb ik maar gezegd dat ik weg moest, het was zo vreselijk saai!

25 jaar in 1 uur doet ie nog snel :Y)

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:04

just_sannee: Deze Dennis kon mijn broer, dus hij had ons nummer van thuis. Wat ik al zei, toen had ik geen mobieltje (21 jaar geleden). Ik kon hem dus wel, maar het was een hele andere Dennis..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:10

Hahaha... Nairtje..

Ik kan mij je gezicht wel voorstellen toen er een andere Dennis stond.. Pfff.. Hahaha

Heeft iemand misschien dat topic van Viva voor mij?
Ik hou wel van smeuïge verhalen. Haha

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:12

Wat kon dennis met je broer?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 18:13

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:14

Optiwolk schreef:
Wat kon dennis met je broer?

:')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:23

Ik lig helemaal plat hier, van zowel de geweldige verhalen als optiwolk's droge opmerking :') Dat topic op Viva is ook echt hilarisch ja :))

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:25

Hij kon mijn broer optillen, whahahaha, sorry, woon al jaren niet meer in Rotterdam, maar soms....

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:33

Just_Sannee schreef:
Pauline schreef:
Een ander was een jongen die wel grappig was maar die had steeds spuug op zijn mondhoek. Kan er niets aan doen, ik bleef er naar kijken. Brrr...en die wilde nog kussen ook, nou, niet met mij zal ik je vertellen. :=

Dé ergste afknapper die er maar is :r _O-

Hmm, ik ook niet zo heel veel gekke dates. Alleen 1tje die een heel verhaal verzon over dat hij een eigen springstal had gehad en paarden op internationaal niveau uit had gebracht enz.
Alleen maar om indruk te maken op mij, en hij wist niet eens wat een oxer was :(:)

geniaal :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 08:07

Ohja schiet me nog een te binnen.. Haha, was nog geen date maar wel een aanzoek tot.
Ik kreeg een bericht van een kerel die mijn profiel al eens vaker had bekeken.
Dat hij me wel beter wilde leren kennen. Uhh ok, dus ik zijn profiel bekeken.... :oo

Oké, ik noem niet snel iemand lelijk maar dit.. Mijn hemel... Echt vre-se-lijk!
Dus naja oke.. Hoe wimpel je dat af?
Gelukkig was zijn profiel niet zo heel boeiend en hadden we geen gezamelijke interesses.

Dus ik zei tegen hem: Het lijkt me niets dat het wat wordt want we hebben geen gezamelijke interesses.
Zegt hij: Naaah waarom niet?
(Dude, nee is nee... Accepteer je nederlaag :=)
Dus ik zeg: Nouja jij houdt van dit, en dat, en zus en zo.. En ik niet.

Zegt hij: Ja maar ik hou ook van reizen, en vliegen.
Ja duhhh, wie niet?! := Omg.

Oke, nouja uiteindelijk hem na 3 berichten afgewimpeld dat als ik nee zeg het ook echt nee is. Klaar. Punt. Uit.
Krijg ik terug dat ik nooit iemand zal krijgen die me wil om me innerlijk, alleen mannen die seks met me willen, vooral hoog in de lucht bla bla bla.
Hahaha, dus ik antwoord: primaaaaa, bedankt voor je waarschuwing he?! Hahahaha. God. :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 08:19

_O-

Sommige mannen... Inderdaad, accept your defeat!

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:33

Captain schreef:
Ohja schiet me nog een te binnen.. Haha, was nog geen date maar wel een aanzoek tot.
Ik kreeg een bericht van een kerel die mijn profiel al eens vaker had bekeken.
Dat hij me wel beter wilde leren kennen. Uhh ok, dus ik zijn profiel bekeken.... :oo

Oké, ik noem niet snel iemand lelijk maar dit.. Mijn hemel... Echt vre-se-lijk!
Dus naja oke.. Hoe wimpel je dat af?
Gelukkig was zijn profiel niet zo heel boeiend en hadden we geen gezamelijke interesses.

Dus ik zei tegen hem: Het lijkt me niets dat het wat wordt want we hebben geen gezamelijke interesses.
Zegt hij: Naaah waarom niet?
(Dude, nee is nee... Accepteer je nederlaag :=)
Dus ik zeg: Nouja jij houdt van dit, en dat, en zus en zo.. En ik niet.

Zegt hij: Ja maar ik hou ook van reizen, en vliegen.
Ja duhhh, wie niet?! := Omg.

Oke, nouja uiteindelijk hem na 3 berichten afgewimpeld dat als ik nee zeg het ook echt nee is. Klaar. Punt. Uit.
Krijg ik terug dat ik nooit iemand zal krijgen die me wil om me innerlijk, alleen mannen die seks met me willen, vooral hoog in de lucht bla bla bla.
Hahaha, dus ik antwoord: primaaaaa, bedankt voor je waarschuwing he?! Hahahaha. God. :')
dat maakt een mens wel eens nieuwsgierig natuurlijk _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 09:47

Echt erg.. Uiteindelijk een paar maanden later heeft hij z'n excuses aangeboden omdat hij zag dat ik dan toch iemand gevonden had. Hahahaha.

Nu ik dit allemaal zo lees komen er echt veel nog weer naar boven toe. Hahaha, geen dates zelf maar wel aanloop tot.

1. Ik had een date afgesproken met iemand.. Leuke goede gesprekken, tot hij een dag voor de date vroeg of ik in m'n pyjama sliep of in m'n nakie.. *Proest* Ja sorry, maar door de verdere conversatie had ik wel door dat hij eigenlijk iets anders wilde.... :D

2. Iemand die steeds op mijn profiel keek.. 14 jaar ouder dus beleeft als dat ik ben reageer ik gewoon netjes terug zonder verdere bijbedoelingen. Krijg ik ineens in 5 minuten 3 berichten waarbij de laatste was: 'Ik mis je' lol, rot op vent. Zoek een leven.

3. Hahahahahaha, deze was toch wel de bom... Hahahaha wat was die grappig...
Ik kreeg een berichtje van een buitenlander die al een tijd in Nederland woonde. Alleen zijn Nederlands was niet zo goed. Krijg ik het berichtje: 'Ik weet niet goed ik zeggen moet maar ik wil toch mijn vleesje naar je gooien.' Hahaha, ik las dat bericht terwijl ik aan het winkelen was en begon me toch te lachen.. Werd nogal vreemd aangekeken. Hahahaha.

Zal eens kijken of ik nog meer vreemde dingen kan vinden...

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:58

Captain schreef:
2. Iemand die steeds op mijn profiel keek.. 14 jaar ouder dus beleeft als dat ik ben reageer ik gewoon netjes terug zonder verdere bijbedoelingen. Krijg ik ineens in 5 minuten 3 berichten waarbij de laatste was: 'Ik mis je' lol, rot op vent. Zoek een leven.

Ik heb je nog nooit ontmoet, maar ik mis je :')

Captain schreef:
'Ik weet niet goed ik zeggen moet maar ik wil toch mijn vleesje naar je gooien.'

_O-

Ik heb ook wel eens een keer een semi-date gehad met een jongen die helemaal waus van me was. Ik was daar samen met een vriendin en toen we gingen eten en hij zijn eten al op had, ging hij echt voor me zitten toekijken hoe ik at. Nou, als ik érgens een hekel aan heb... heb het dan ook maar snel aan de kant geschoven. Vervolgens ging hij me een liedje laten luisteren van een Nederlandse rapper; die van moppie moppie moppie, ik krijg je niet meer uit mijn koppie. Echt schandalig.

Week daarna zat ik naast hem op een bankje op het treinstation. Pakt hij zijn telefoon en typt 'ie in een nieuw scherm: "wil je verkering?". Serieus. Ik zit naast je. Vraag het gewoon. :') Heb toen maar gezegd dat ik nog niet echt klaar was voor een relatie. Hij was toen 19 en ik 16. Ongeveer een maand daarna kreeg ik wat met mijn eerste vriendje waar ik 3 jaar mee samen ben geweest. :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:01

Hahahahaahahahahhhahh wat een geweldige verhalen :') :') :')

Ik heb niet echt zo'n vreselijk date verhalen, best jammer.
Alleen dat ik ooit een date had maar heel snel weer weg moest, hij wou nog naar de bios en eten maar ik moest echt naar huis was best beetje banketstaaf heb daarna ook nooit meer iets van hem gehoord :+
En dat ik mijn hoofd wegdraaide (per ongeluk) omdat ik 3 kussen wou geven bij mn ex :') Hij vroeg mij later, of ik hem wel leuk vond omdat ik niet wou zoenen. Ik huh??? Wou je me zoenen dan?? Toen voelde ik me wel een ei :')

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:10

Ik heb ook n keer een hele stomme date gehad :')

We hadden bij hem afgesproken, hij zou koken en we zouden een film kijken.

Had meneer pizza besteld.....ik had me op echt eten verheugd!!!
Ik mocht een film uitkiezen, hij zou er genoeg hebben.
Dus hoopvol struin ik zijn dvd rekje af......alleeeeen maar kinder films!! En dan de meeste ook nog van die remakes van de bekende disney films.
Toen maar voor transformers gekozen :+ niet echt een date film maar hij had niks beters.

Nooit meer wat van me laten horen :')

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:13

bedenk mij ineens weer een duffe date: :')

We zouden film gaan kijken.... dus ik daarheen.
wilde hij voetbal kijken... nja ik ben beleefd dus zeg ja hoor is goed... dus halverwege kruup ik een beetje tegen hem aan in de hoop op een kusje.... o je zit er voor zou je iets willen opschuiven :')
Nou ik wist niet hoe snel ik weg moest gaan...hij was heel verbaasd dat ik hem niet wilde zoenen zij de deur...

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:14

ik heb ooit een vriendje gehad die met een kettingtje aan kwam wat ie gejat had van zijn moeder

daarna nog wat vreemde dingen , dus dat was niets hahaha

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:16

Niet doorhebben dat je op date bent en dan te denken "O HELP" niet mijn beste moment.

Was meer vreselijk voor mij in de zin van hoe kom ik hieronder uit zonder dat iemand zich rot voel (...dat lukte helaas niet)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:32

De meest geweldige blunder die ik heb gehad...

Ik zat een tijd met een jongen op MSN (een vriendin zat met hem op MSN en vond het écht wat voor mij, stink ik dus ook niet meer in) en hij wilde wat afspreken. Totaal niet mijn type qua uiterlijk, maar heel lieve jongen. Hij kwam aan -erg lelijk- en we gingen film kijken. Na 3 films (stilzwijgend) was ik het zat en zei dat ik naar bed ging. Jaaaaaaaaa, het was zo laat en hij moest nog een uur rijden, of hij niet bij mij kon slapen. Ehhhhh, ik woonde erg klein en had maar 1 bed, dus moeilijk moeilijk. Hij beloofde op zijn kant van het bed te blijven en zijn handen bij zich te houden ('als je met 1 vinger over de helft komt dan gooi ik je van het balkon'). Het was heel warm, maar ik had tóch een shirtje en joggingbroek aangetrokken. 's Morgens werd ik wakker, rond een uur of 10, suf, 1 oog open en voel... wég joggingbroek! Gelijk klaarwakker, of hij er iets mee te maken had gehad! Nee... ik had om 7 uur 's morgens in m'n slaap de broek uitgetrokken enne... 'je hebt wel een mooie string aan!'. Nooit meer gezien daarna!