Ik moet er toch ook wel eentje kwijt.... Toen ik een jaar of 17 was, werd ik gebeld door ene Dennis, hij wilde heel graag een keer met me uit (gewoon op de huistelefoon, had toen nog geen mobieltje). Ik helemaal in de wolken. Mijn moeder moest aanhoren, hoe leuk ik die Dennis wel niet vond, echt helemaal mijn smaak. Sta ik op het metro station op hem te wachten, stopt er een metro en uit de metro komen wat mensen. Helaas zie ik mijn date er niet tussen lopen. Natuurlijk dacht ik meteen, die komt helemaal niet. Plots hoor ik mijn naam, draai ik me om staat daar een hele andere Dennis, ieeeeeee......
Maarja toch met hem naar de bios gegaan. Ik was tenslotte heel enthousiast over de telefoon geweest. Halverwege de film zei ik dat ik weg wilde, het was zoooooo saai
. Hij bracht me keurig thuis en wilde me een zoen geven. Draaide gelukkig op tijd mijn hoofd om. Ik zei, we bellen elkaar nog wel..3 Dagen lang belde hij me op en sprak hij mijn voice mail in. Bij het laatste berichtje was hij heel verwijtend. Hij vond het echt niet normaal dat ik zo met mijn vriend omging en dat dit toch geen normale relatie was
, waaaaattttttt....... Ik heb hem toen meteen gebeld en hem uitgelegd, dat we helemaal geen relatie hadden en ik dus ook geen interesse had.....Wat een blunder was dit zeg, whahahaha
Wacht eens even? Die leek wel!
Damn..

Hij stelde vragen als "En, hoe was je basisschooltijd?". En vervolgens begon 'ie dus de afgelopen 25 jaar van zijn eigen leven uitvoerig te beschrijven. Na een uurtje heb ik maar gezegd dat ik weg moest, het was zo vreselijk saai!