Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lara_Silver schreef:Voor mij zou het in ieder geval reden genoeg zijn om het uit te maken. Als hij gelukkig is met mij zou hij geen behoefte moeten hebben aan nieuwe, vrouwelijke contacten. En als hij dat wel heeft, voldoet hij niet meer aan mijn eisen en heeft het geen nut nog tijd aan hem te verliezen. Zeker als de relatie nog vers is, zoals bij ons 2,5 jaar, dan voorspelt dat ook niets goeds voor de toekomst.
nelis schreef:Het betreft mezelf. echter heb ik nog geen reactie..
heb printscreens gemaakt.. ( dit klinkt wel heel zielig.. ) en naar hem gestuurd..
ik ben heel boos en heb ook gezegd dat ik hem nooit meer hoef te zien.
zeker omdat hij aandrong op samenwonen etc na een relaie van 2 jaar
nelis schreef:Het zijn site's die bekent staan als datingsite's maar waar vaak heel vaak de zogenaamde sex dates uit voort komen.
Iedereen verstaat iets anders onder vreemdgaan, mij zegt het genoeg dat je een behoefte heb om op zo'n site te staan.. kennelijk sta je dan open voor anderen
Anc schreef:Voor mij hangt het er helemaal vanaf wat voor contact hij met de mensen heeft die hij op zo'n site tegen komt.
Als hij alleen wat rondneust op zo'n site, zou ik er geen problemen mee hebben heel eerlijk gezegd.
Maar als hij met iemand begint te chatten en daar emotioneel een band mee heeft, of dat nou sexueel getint is of niet, dat zou ik wel erg vinden.
Dat vind ik emotioneel vreemd gaan en, in mijn ogen, is dat erger dan een keer uit lust met een wild vreemde het bed in duiken.
Ok, dat is ook zeker niet ok, maar daar zou ik eerder overheen kunnen stappen dan wanneer hij een band met iemand opbouwt, zich goed voelt bij die persoon (irl of via internet) en met al zijn emotionele dingen waar hij over wil praten naar die persoon gaat ipv naar mij.
Als hij de site echt bezoekt met het doel om daadwerkelijk sex te hebben met iemand anders, dan weet hij waar het gat van de deur is.
Kwanyin schreef:nelis schreef:Het zijn site's die bekent staan als datingsite's maar waar vaak heel vaak de zogenaamde sex dates uit voort komen.
Iedereen verstaat iets anders onder vreemdgaan, mij zegt het genoeg dat je een behoefte heb om op zo'n site te staan.. kennelijk sta je dan open voor anderen
Voor mij persoonlijk ook hoor.
Weet je het is een kwestie van je partner niet kunnen vertrouwen.
Mijn vriend vertelt mij dat ik de enige ben, dat hij niemand anders wil of nodig heeft....
Als ik hem dan vervolgens zou betrappen op een site waarin hij zich als singel profileert en dan ook nog ligt te flirten en geniet van de aandacht, ookal is dat maar puur virtueel, dan zegt hij eigenlijk gewoon letterlijk "haha en jij gelooft al die romantische onzin die ik jou vertel? Natuurlijk wordt mijn ego nog lekker gestreeld door al die andere lekkere meiden, dat jij zo naïf bent om te geloven dat je speciaal bent zeg...". Ik zou dan volledig mijn vertrouwen kwijt zijn.
Had hij echter vanaf het begin gezegd "luister ik hou echt wel van je, maar ik vind het gewoon leuk om met andere meisjes te chatten en ik vind het wel leuk om er aandacht van de krijgen, ik kan me nu eenmaal niet 100% hechten aan één persoon.", dan wist ik wat mij te wachten stond en dan zou ik weten dat hij gewoon nog altijd eerlijk is en te vertrouwen. Hoewel ik dan zelf hoogstwaarschijnlijk de relatie wel zou afbreken en hij beter op zoek kan gaan naar een meisje die net als hem niet geloofd in de monogamie.
Mchll__ schreef:Cayenne schreef:Dit had ik eigenlijk face to face gedaan ipv via internet. Nu zit jij je te verbijten op een reactie en heeft hij de kans een smoes te verzinnen. Face to face is veel beter.
Klopt, maar op zo'n moment ben je ZOOOO kwaad dat je dingen gaat doen die misschien niet helemaal handig zijn
nelis schreef:Om het in het kort te houden, jezelf manifisteren als single op zo'n site.. die bekend staan om "vluggertjes" zegt mij genoeg.
bij mij is dat een exit.
. Cayenne schreef:Dit had ik eigenlijk face to face gedaan ipv via internet. Nu zit jij je te verbijten op een reactie en heeft hij de kans een smoes te verzinnen. Face to face is veel beter.
Sonja schreef:Als hij echt 17 september van dit jaar een profiel aangemaakt heeft, dan sliep 'ie bij mij niet lang meer. Dan werd daar NU over gepraat, en de kans dat hij daarna fijn als daadwerkelijke single verder kon snurken zou denk ik vrij groot zijn.