Polly schreef:xFioon, heb je wel uitzicht op herstel en wanneer je hersteld zou kunnen zijn? Zo niet waarom ben je dan accoord gegaan met het bedrag? (gewoon interesse hoor geen verwijt).
Ik had wel pijn aan mijn knie na de aanrijding, maar dat was niet gek, ze waren helemaal dik en had een mooie wond erop, dus ik wilde even aanzien of het weg zou trekken. Wel gemeld dat ik er last van had, dus dat ik daar nog op terug kon komen, en letselschade formulieren gekregen. Mijn dokter is waardeloos, het enige wat die deed was aan mijn been trekken en zeggen dat het niet gebroken was. Nee, dat had ik zelf ook wel door hoor... Dus naar de fysio. Daar hebben ze een echo gemaakt, maar ondertussen waren er alweer een paar weken overheen. Knieschijf en mediale band niks te zien, wel wat zwelling van daaronder uit, maar dat konden ze verder niet zien op de echo (meniscus of voorste kruisband dus iets beschadigd), maar niet zoveel zwelling dat een MRI maken nodig was. Dus het was lastig te bepalen volgens hun of het wel echt door de aanrijding kwam, dus onze verzekering heeft zn best gedaan er zoveel mogelijk geld uit te slepen nog, en meer dan dit ging het niet worden...
Kan nu 11x ervoor naar de fysio, en denk dat ik wel redelijk bijna het nu zelf af kan. (Hoop ik
)