City box

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: City box

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:59

Die neem ik mee!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:11

Citybox is inderdaad een prima oplossing, maar wel erg prijzig.
Prijzen van CB, Shurgard en al die andere tentjes willen nog wel iets verschillen, maar valt allemaal wel ongeveer gelijk. Prijzen zijn inderdaad exclusief BTW, die prijs voor de box die jij aangeeft lijkt me niet te kloppen (als het dezelfde box als op de foto is). Ik had een maatje kleiner (dan die op de foto) waar mijn hele inboedel instond behalve 2pers bed, tv en tvmeubel en ikbetaalde ronde de 135 incl. per maand. Op zich kun je wel veel spullen kwijt in een relatief kleine ruimte, omdat de je hoogte inkunt bij die boxen. Bij mij was het echt net aan, als ik de deur opendeed, kwamen de kleine spullen die overal tussen gepropt waren eruit gerold :=.

Het is een leuke oplossing voor tijdelijk, maar als het langdurig is, zou ik persoonlijk voor iets anders als oplossing gaan kijken :). Of je moet het geld natuurlijk niet missen :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:31

Poeh meer dan een maand woon ik niet bij mijn ouders , dus echt noodoplossing

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:32

Ja dat zei ik toen ook _O-, is uiteindelijk 2,5 jaar geworden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:43

:') nee dat zeer zeker niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:00

Ik heb hem uitgezocht :P , heb een 5 een 6 en een 7 vierkante meter bekeken , ik richt eerst mijn pijlen op een 6 vierkante meter voor 60 euro per maand en ze doen niet aan btw :) , maar oh wat is het groot daar :')