Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NoiRaM schreef:Mioux schreef:Ik doe altijd liever als zelfheel raar maar als ik t n ander zou laten doen dan ben ik bang dat ik zo irriteer dat ik dan op dat moment het niet zelf doe of het is voor mij niet goed genoeg en wil ik t overnieuw doen... hele erge tik van mijn kant... Afwas vind ik doe je samen en wassen doe ik liever ook zelf... maar boodschappen ook weer samen, vind dat dat ook bij het huishouden hoort
ooh hier heb ik dan ook erge last van gehad , ik moet niet zien hoe mijn vriend schoonmaakt want elke keer zeg ik huh doe je dat zo we doen het toch anders !![]()
ik mocht niet meer door zeuren want dan zou hij niet meer helpen , dus ik neem alles af en hij stofzuigt , ik dweil en poets de douche en de toilet grondig terwijl hij dan de was opvouwt...hoef ik iig niet te zien hoe hij het doet hihih
Selka schreef:geerke schreef:die van mij doet helemaal niets....draagt nog geen kopje naar het aanrecht.
Betaalt wel mijn drie paarden en 6 honden.
En van dat soort mannen houd ik nou! Lekker houden Geerke!!
De mijne hoeft ook niks te doen behalve af en toe mee naar het paard en de hond uitlaten
Hij maait wel het gras.En de weilanden.
). Dus ook niet echt heel veel puf meer over voor het huishouden.

Maar hij eet ook wel weer vaak op werk en we gaan ook wel vaak uit eten. We gaan binnenkort verhuizen dus dan is het de bedoeling dat ik meer in huis ga doen
doezel2 schreef:ik vind ok al werkt de man 5 dagen in de wee en de vrouw 2 dagen werkt (of voledig thuis)k dat ze het grote huishouden samen doen. het bijhouden( dus de kleinere dingen.) voor de vrouw is.
zelfs evt samen koken( ligt er aan hoe laat de man thuis komt)