Acryl nagels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:05

Weet je zeker dat dit acryl is? :oo
Wat is dat beroerd gezet, en heb je geen pijn aan je nagels? Ze zijn helemaal kapot gevijld.
Ik denk dat je met een hele goede styliste moet overleggen wat je nu moet doen. Weet niet zo zeker of een nieuwe set handig is, kans dat die blijft zitten op zo'n dunne nagel is ook niet zo groot.

Vera96

Re: Acryl nagels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 22:06

Het vijlen deed ook enorm veel pijn. Ik vraag me alleen of hoe ik ze er het best zo snel mogelijk af kan halen

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:07

o my freaking godnes....wat een 'piep'werk wow ze heeft de acryl erop gesmeerd ipv verdeeld en afgewerkt en zoals ik t zie niet nagevijld en geen gel of nagellak laagje als finishing touche.
ik zou morgen terug gaan en je geld terug eisen want dit is een Beun eerste klas.
een tip als je aceton in huis hebt week een watje erin en doe die dan met folie of plasticzakje (tegen leken) om je vingers en zorg dat je t acryl eraf haalt (iedere keer ff voelen of t week is) want met deze manier van zetten zal t me niks verbazen als je er nog een schimmel aan overhoudt. das wel t laatste wat je wil...succes morgen

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:07

Het ziet eruit alsof t heel beroerd met een setje van essence van t kruidvat is gezet :+
Morgen erheen en je geld opeisen, anders idd dreigen met politie..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:09

VeraPopeye schreef:
Het vijlen deed ook enorm veel pijn. Ik vraag me alleen of hoe ik ze er het best zo snel mogelijk af kan halen

Heb je pure aceton in huis? Anders met nagellak remover en aceton:
Aceton op watjes (royaal), watjes om je nagels en ga maar een uurtje zitten, dan moet meer dan de helft er al af zijn! En zo tot t er af is..

koetje28

VeraPopeye schreef:
!%^%$# Me hele nagels is er onder gescheurd. Wat een teleurstelling zeg.

haal t er svp echt zsm af als je nagel al gescheurd is heb je een schommel of infectie zo te pakken!! ga er maar niet van uit dat deze dame de hygiene regels in acht neemt.....

youngster

Met pure aceton kan je ze eraf weken, eerst wat dunner vijlen, al vraag ik me af of dat bij jou nodig is. :=
Maar je kan het zekere voor het onzekere nemen en naar een goede nagelstyliste gaan om ze eraf te laten halen.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 22:11

Het zal wel zwart zijn, dus politie heeft geen zin.. Het is nog n pokke end ook nog, dus zomaar er heen gaan zit er niet in. Misschien dat ik mijn vriend even laat bellen.

Ik heb verder geen nagelremover en aceton, wat een ramp.

Waar aan kan ik trouwens zien of gemerkt hebben of ze een beetje hygienisch gewerkt heeft?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:21

O god wat erg! Veel sterkte met je nagels en laat ons weten hoe het afloopt!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:22

Heeft ze met handschoenen gewerkt, en zo ja tussen jou en de ander gewisseld? Handen gewassen? Niet dezelfde spullen gebruikt voor een ander persoon, zonder schoon te maken? Etc

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 22:24

Bij mijn zus wel handschoenen, bij mij niet. Geen handen gewassen, en wel dezelfde spullen gebruikt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:27

Huh? Dit is volgens mij niet eens nagevijld!
Jezus wat slecht gezet.
tips om het er af te halen zijn al gegeven. De laatste tip die ik kan geven is; Hoe los het ook zit: NIET aan trekken/pulken.
TS; heb je wel eens eerder acryl gezet of was dit je eerste keer?
Heb je je een beetje verdiept in het zetten? Wist je wat er ging gebeuren en hoe het resultaat er uit zou moeten zien?
Zo ja; Dan had je er beter gelijk wat van kunnen zeggen, of beter nog; halverwege.

Man man.. Wat een beunhaas. Ik was nog eens lekker bij haar op de bank gaan zitten en niet weg gaan voordat ik mijn geld terug had.

Mootje1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:29

Verschrikkelijk! Wat vervelend voor je. Ik zou zeker nog even langsgaan om mijn geld terug te vragen/eisen. Ik hoop dat je eigen nagel niet te erg beschadigd is.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 22:30

Lees je reactie pas te laat, heb er al aan getrokken, zijn er al een par half af. Had van te voren wel wat fotos opgezocht hoe het er uit moest zien, had het halverwege ook wel door. Gewoon stom dat we niks gezegd hebben, maar het was best wel gajes dus we durfde niet zo goed.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:32

VeraPopeye schreef:
Lees je reactie pas te laat, heb er al aan getrokken, zijn er al een par half af. Had van te voren wel wat fotos opgezocht hoe het er uit moest zien, had het halverwege ook wel door. Gewoon stom dat we niks gezegd hebben, maar het was best wel gajes dus we durfde niet zo goed.

Gewoon pech dus, dat je bij zo'n debiel in huis komt.
In iedergeval fijn dat ze haar advertentie van marktplaats heeft gehaald. Zo kunnen andere mensen niet de zelfde fout maken...

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 22:36

Inderdaad enorm pech. Ik zei nog tegen mijn zus, we hadden kunnen doen of we het geld in de scooter hadden en gauw wegrijden. Maarja dat is ook weer niet netjes..

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:39

Je hebt pb!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:39

VeraPopeye schreef:
Inderdaad enorm pech. Ik zei nog tegen mijn zus, we hadden kunnen doen of we het geld in de scooter hadden en gauw wegrijden. Maarja dat is ook weer niet netjes..

En wat jij nu op je nagels hebt is wel netjes? :+

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:41

En met alle respect overigens hoor.. maar voor 20,- kan het toch nooit veel zijn lijkt me?
Of is het ook echt de allereerste keer dat je hebt gezocht naar acrylprijzen/nagelstudio's?

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 22:43

Mijn zus zit bij iemand die t ook voor 20 doet en dat is bijhoorlijk netjes! Achteraf is wel goedkoop ja, maar dit was geen onervarenheid maar gewoon snel en slordig.
Misschien hadden we scooter idee toch maar moeten doen ja haha

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:54

Creatas schreef:
En met alle respect overigens hoor.. maar voor 20,- kan het toch nooit veel zijn lijkt me?
Of is het ook echt de allereerste keer dat je hebt gezocht naar acrylprijzen/nagelstudio's?

Er zijn heel veel mensen die dit wel professioneel kunnen doen met alle atributen daarvoor, maar dit naast hun gewone werk doen.
Dan is 20,- een gebruikelijke prijs (wel het minimum hoor)

TS: Hoe zagen de nagels van je zus er uit?

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:57

Giolli schreef:
Creatas schreef:

Er zijn heel veel mensen die dit wel professioneel kunnen doen met alle atributen daarvoor, maar dit naast hun gewone werk doen.
Dan is 20,- een gebruikelijke prijs (wel het minimum hoor)

TS: Hoe zagen de nagels van je zus er uit?

Vandaar mijn oprechte verbazing... Ik ben het nog nooit zo goedkoop tegengekomen nl, eigenlijk enkel duurder dan waar ik nu al zit (39 nieuwe set) (maar dan kijk ik níet op mp, gewoon per nagelstudio)..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 23:04

Ik bedoel ook niet bij een studio. Gewoon aan huis, dan komen die prijzen heel veel voor.
Er zijn veel mensen die zo doen bijbeunen met goedkope prut. Daarom hoeven ze ook niet veel te vragen...

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 23:05

Mijn zus doet het inderdaad via iemand gewoon met diploma, goed spul, maar naast haar werk. Daarbij is ze ook nog beginnend, maar die doet het wel heel net.
Die doet het echter niet met goedkope prut.
Van mijn zus waren beter en minder slordig, maar liggen er nu ook al van af. Ze waren van haar ook niet mooi gevijlt, maar de acryl enzo was wel een stuk netter. Alleen de nagelvorm was spuuglelijk. Ze komt voor haar stage geregeld in de rechtbank en heeft van te voren gezegd dat ze nette nagels nodig heeft.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 23:12

De 1x per jaar dat ik bij mijn nagelmens kom (echt mijn redder in nood, na stresssituatie en allemaal verdwenen nagels :') ) dan eerst de bovenkant schoon, randjes opvijlen, bovenkant zeer licht opvijlen. Bovenkant krijgt soort van lakje die acryl beter moet laten hechten en dan pas komt de acryl om de hoek kijken.