MarlindeRooz schreef:Gewoon vragen of het wel mag als je een boerka aan doet?
En een kuisheidsgordeltje voor de zekerheid
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iets met normen en waarden... Vriend heeft hier trouwens ook totaal geen problemen mee.
. Is dat echt gewoon een gezellig avond uit met de vriendinnen, of is dat in de vroege ochtend compleet ladderzat thuiskomen terwijl je een karakter hebt dat zodra je een glas te veel opheeft, alle realititeitsbesef verliest en je als een slet in ieders armen die er een beetje mannelijk uitzien stort
. Ayasha schreef:Ben je altijd op stap gegaan of is dat iets "sinds kort".
Hoewel ik absoluut van mening ben dat je vrij moet zijn om te gaan en staan waar je wil, kan het wel zijn dat, als het sinds kort is, je vriend er misschien meer achter zoekt dan het is. In dat geval denk ik dat je gewoon eens met hem in de zetel moet gaan zitten en praten met mekaar. Het is een logische menselijke reactie om wantrouwig te zijn wanneer een patroon plots veranderd. Dat is een restje van het instinct dat ons gebracht heeft tot waar we nu zijn...
xJurdyWonanx schreef:Ik snap de kant van je man wel een beetje, ik ben meer het type zoals hij is. En als mijn vriend dan ook nog eens zou reageren van ik doe wat ik wil en defensief zou reageren zou ik er nog meer achter zoeken. Zou hij nu gewoon begripvol reageren en even rustig samen erover praten dan is het ook weer klaar voor mij. Nu kan ik sowieso slecht tegen veranderingen en als hij dus nooit zou uitgaan en plots zou hij zeggen van vanavond ga ik op stap dan ben ik compleet van slag daarover terwijl ik weet dat ik hem gewoon kan vertrouwen. Dus inderdaad meer uitleg geven en hem tonen dat je begrip hebt dat hij zo reageert.